Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenä mietin, että mihin meitä miehiä nykyään tarvitaan?

Vierailija
18.10.2025 |

Naiset tekevät ja osaavat kaiken itse. Tekevät selväksi että eivät tarvitse apua missään. Ei miehellä ole siinä tilaa. 

Turha siis yrittää etsiä sitä kumppania. 

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autojen renkaiden vaihtamiseen, ja polkupyörän korjaamiseen. 

Ei noihin munaa tarvita, mutta koska ne on likaisia hommia, hyvä kun ne tekee mies, jolla ei ole sen suurempaa roolia elämässä. Omassaan tai muiden.

Vierailija
22/73 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvoinen kumppanuus ja toisen tukeminen pyrkimyksissään, esim töissä ja opinnoissa. Vanhemmuuden jakaminen. Kiva elämä yhdessä harrastuksineen ja matkusteluineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan vaihtaa itse renkaat, isä opetti.

Nainen

Vierailija
24/73 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä tarvitaan vielä toistaiseksi heteroseksiin. Olen kuvitellut, että se puuha on teistäkin ihan mukavaa?

Vierailija
25/73 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee rikokset ja liian usein pilaa naisen elämän...

Vierailija
26/73 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin nuoret naiset käyttäytyvät huonosti ja antavat huono kuvan itsestään. 

Miten se on niin muuttunut.Kunnioitus muita kohtaan on täysin poissa. 

Kunnioitus pitää ansaita. Katse peiliin.

Vierailija
27/73 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumppanuus miehen kanssa tuottaa keskimärin aika huonoja tuloksia. Voittehan te käydä luovuttamassa spermaa ja tehdä työnne vielä.

Mutta kun naiset kaipaavat munaa sisuksiinsa. Juuri oli juttu Hesarissa, kuinka akkojen pitäisi saada lisää penetraatiota aukkoonsa. Sitä saa, mitä tilaa.

Jutussa puhuttiin seksistä. Sulle seksi voi olla pelkkää munantunkemista, mutta useimmille naisille se on paljon enemmän ja ihan muuta. Eipä siis ihme, ettet esim sinä saa sitä ollenkaan.

Kyllähän heteromiehen pitää tunkea rakkautensa kunnolla naisen sisuksiin, ei sitä muuten rakkaudeksi voi edes kutsua. 

Vierailija
28/73 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hyvä jos kodinkoneet ovat oppineet uusia temppuja. Ei mies naista tarvitse muuhun kuin pillun saamiseen.

Vierailija
29/73 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tällaisessa feministisessä maailmassa ole teille paikkaa, vaikka toivoisin että feministit häipyisivät.

Kiittämättömiä, ymmärtämättömiä tekeleita. 

Mitä on feminismi.Siihen eivät osaa vastata itsekään. Se antaa vaan oikeuden sikoa ja olla ylimielinen muita kohtaan. 

Onko se ylimielisyyttä, jos ei anna itseään kohdella inhottavasti, alistavasti ja vaatii yhdenvertaista kohtelua työelämässä?

Minua ei olla kohdeltu miesten puolelta huonosti. Enempikin kateelliset naiset !

Vierailija
30/73 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noihin munaa tarvita, mutta koska ne on likaisia hommia, hyvä kun ne tekee mies, jolla ei ole sen suurempaa roolia elämässä. Omassaan tai muiden.

Ei naisilla äly riitä renkaiden vaihtamiseen. Se on miesten hommaa. 

Vierailija
31/73 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mieheni kanssa puhtaasti rakkaudesta kun toinen on niin ihana.

😊

Vierailija
32/73 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa eukko vaihtaa renkaatkin mitä niihin tulee. T: Mies

Vierailija
33/73 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän säkään tarvitse naisia mihinkään, hyvin pystyt elämään ilmankin. Jos otat kumppanin, se johtuu siitä, että haluat olla naisen kanssa, ei siitä, että olet täysi tumpelo, joka ei tee eikä osaa itse. Etkä varmaan myöskään haluaisi sellaista naista, joka vaatii sinun olevan tumpelo, jotta nainen pääsisi tuntemaan itsensä tarpeelliseksi.

No, sama pätee naisten kohdalla. Myös naiset ottavat kumppanin siksi, että he haluavat, eivät siksi, että he eivät osaa mitään itse ja tarvitsevat apua kuin pikkulapset.

Vierailija
34/73 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, mihin miehet meitä naisia tarvitsevat? Kyllä jokaisen tulisi ensin seistä omilla jaloillaan. 

Nyt minulla on uudehko parisuhde. En varsinaisesti TARVITSE miestä, mutta mielelläni vietän aikaani tunneälykkään, huomaavaisen, keskustelevan, minusta ja ajatuksistani kiinnostuneen miehen kanssa. Hänen kanssa halutkin hyrräävät.

Vierailija
35/73 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän säkään tarvitse naisia mihinkään, hyvin pystyt elämään ilmankin. Jos otat kumppanin, se johtuu siitä, että haluat olla naisen kanssa, ei siitä, että olet täysi tumpelo, joka ei tee eikä osaa itse. Etkä varmaan myöskään haluaisi sellaista naista, joka vaatii sinun olevan tumpelo, jotta nainen pääsisi tuntemaan itsensä tarpeelliseksi.

No, sama pätee naisten kohdalla. Myös naiset ottavat kumppanin siksi, että he haluavat, eivät siksi, että he eivät osaa mitään itse ja tarvitsevat apua kuin pikkulapset.

Emme me halua olla naisen kanssa - miehet vaan joutuvat kärsimään pillua saadakseen. Edes nainen ei eläisi naisen kanssa jos ei olisi aivan pakko.

Vierailija
36/73 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla asenteella tulet vaihtelemaan renkaitas aika usein.

Ja tämä on miehen sanomaa.

Vierailija
37/73 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermakoneeksi? Kardashianeiden matriarkaalinen dynastiahan valitsee aina hetkeksi aikaa mieslelun vain siittämään fyysisesti voimakkaita, terveitä ja tummanpuhuvia miehiä. Sitten ne kannattaa dumpata kun niitä on käytetty tarpeeksi aikaa seksileluina.

Vierailija
38/73 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tekemään työt ja maksamaan. Pitäähän sille työttömälle yksärille saada rahaa ja palveluja ettei lapsien tarvitse olla isällään. Lapsetkin oppivat samalla kunnollisen perhemallin :D

Vierailija
39/73 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumppanuus miehen kanssa tuottaa keskimärin aika huonoja tuloksia. Voittehan te käydä luovuttamassa spermaa ja tehdä työnne vielä.

Mutta kun naiset kaipaavat munaa sisuksiinsa. Juuri oli juttu Hesarissa, kuinka akkojen pitäisi saada lisää penetraatiota aukkoonsa. Sitä saa, mitä tilaa.

Siinä kirjoittivat naiset, joilla oli miehiä kumppaneina. Ja kuulosti vähän siltä, että heidän tapauksessaan tulos ei tosiaan ollut oikein tyydyttävä.

Vierailija
40/73 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tällaisessa feministisessä maailmassa ole teille paikkaa, vaikka toivoisin että feministit häipyisivät.

Kiittämättömiä, ymmärtämättömiä tekeleita. 

Mitä on feminismi.Siihen eivät osaa vastata itsekään. Se antaa vaan oikeuden sikoa ja olla ylimielinen muita kohtaan. 

Onko se ylimielisyyttä, jos ei anna itseään kohdella inhottavasti, alistavasti ja vaatii yhdenvertaista kohtelua työelämässä?

Minua ei olla kohdeltu miesten puolelta huonosti. Enempikin kateelliset naiset !

Minuakin, mutta se on eri keskustelunsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme