Eikö sinua inhota miehesi edellisen liiton lapset?
Oletko sopeutunut asiaan vai leikitkö ydinperhe ttä?
Kommentit (20)
Meillä on vain tämä ensimmäinen ja ainut liitto.
Ei kannata hankkia miestä, jonka lapsista ei pidä.
Ehkä ei kannata hankkia miestä lainkaan, parempi niin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä
Miksi olet hänen kanssaan?
todellakin inhottaa. kaameita rääkyviä ja räkäisiä
Totta kai ne inhottaa. Lapset inhottavat. Omat ei niin paljoa.
Ihan hyvin tulemme toimeen. Onhan hän jo aikuinen ja perustanut oman perheensä. Miehelläni on siis myös fiksuja lastenlapsia.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on vain tämä ensimmäinen ja ainut liitto.
Sitäkö tässä kysyttiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä
Miksi olet hänen kanssaan?
Se haluaa mulkkua.
Inhoavatko miehesi lapset sinua? Ehkä se toimii molempiin suuntiin.
Vierailija kirjoitti:
todellakin inhottaa. kaameita rääkyviä ja räkäisiä
Terveisin Natalie K.
Kyllä inhotti, erityisesti yksi sika. Siksi jätinkin.
No ei inhota, mitä hittoa nyt taas.
Miehen lapsi on ihan mahtava tyyppi. En ole ikinä halunnut omia lapsia, mutta tämä äitipuolihomma on kaikin tavoin win-win. Mun ei tarvinnut ikinä olla raskaana, synnyttää tai käydä läpi vauvavuotta mutta voin olla turvallinen aikuinen ihan mahtavan ihmistaimen elämässä. En tarvi biologista sidettä tunteakseni suojelunhalua lasta kohtaan.
Ymmärrän kyllä, miksi uusperheet on yleensä tuomittu epäonnistumaan mutta meidän tapauksessa homma rullaa sujuvasti. Toki miehen ex on myös täyspäinen ihminen jonka kanssa asioiden hoitaminen on helppoa. Nyt jo suunnitellaan tulevan Joulun viettoa yhdessä koko porukalla, minä ja mies, lapsi, miehen ex ja hänen puolisonsa sekä heidän yhteinen lapsensa, miehen sisaruksia sekä lapsen isovanhemmat ja serkut.
Oon miettiny tätä, että tästä syystä en taida olla valmis eron jälkeen uuteen suhteeseen, koska epäilen että sitä uutta ällöttäisi mun lapset.
Kyllä inhottaa. Asialliset välit on silti.
Kauheeta katsoa sivusta miten se inhoaa miehensä lasta tekis mieli antaa korville ja tehdä la-su.
Hanki mies, joka on neitsyt. Ei tarvi miettiä hänen lapsiaan.
Kyllä