Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö sinua inhota miehesi edellisen liiton lapset?

Vierailija
17.10.2025 |

Oletko sopeutunut asiaan vai leikitkö ydinperhe ttä?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheeta katsoa sivusta miten se inhoaa miehensä lasta tekis mieli antaa korville ja tehdä la-su. 

Älä katso sivusta,vaan sano akalle asiasta suoraan. Näin puolustat lasta . Ole rohkea!

Vierailija
22/52 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei inhota, mitä hittoa nyt taas.

Miehen lapsi on ihan mahtava tyyppi. En ole ikinä halunnut omia lapsia, mutta tämä äitipuolihomma on kaikin tavoin win-win. Mun ei tarvinnut ikinä olla raskaana, synnyttää tai käydä läpi vauvavuotta mutta voin olla turvallinen aikuinen ihan mahtavan ihmistaimen elämässä. En tarvi biologista sidettä tunteakseni suojelunhalua lasta kohtaan. 

Ymmärrän kyllä, miksi uusperheet on yleensä tuomittu epäonnistumaan mutta meidän tapauksessa homma rullaa sujuvasti. Toki miehen ex on myös täyspäinen ihminen jonka kanssa asioiden hoitaminen on helppoa. Nyt jo suunnitellaan tulevan Joulun viettoa yhdessä koko porukalla, minä ja mies, lapsi, miehen ex ja hänen puolisonsa sekä heidän yhteinen lapsensa, miehen sisaruksia sekä lapsen isovanhemmat ja serkut. 

Te olette apinalauma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei inhota, joskus tietysti ärsyttää kuten omatkin. 

Miehellä on kaksi ja minulla kolme. Yhteisiä ei ole.

Kaikki ovat samaa ikäluokkaa. On todella kiva katsoa, kun leikkivät yhdessä.  Rikkaus tämä on. 

Vierailija
24/52 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset on miehenkipeitä, jos lähtee suhteeseen, jossa miehellä on lapsia, joista nainen ei pidä. 

Vierailija
25/52 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset on miehenkipeitä, jos lähtee suhteeseen, jossa miehellä on lapsia, joista nainen ei pidä. 

Nuo ovat henkisesti noita-akkoja.

Vierailija
26/52 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän omituinen lapsi ärsytti päivä päivältä enemmän. Emme miehen kanssa asuneet yhdessä, mikä helpotti asioita. Ei tarvinnut sietää tuota oudokkimukulaa jatkuvasti. Parisen vuotta kestin ja pääsinkin molemmista eroon. Stressitasot laskivat romahdusmaisesti.

Vierailija
27/52 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki mies, joka on neitsyt. Ei tarvi miettiä hänen lapsiaan. 

Mietin mustä sellaisen tunnistaa, mutta kyllähän ne incelit tunnistaa kaukaa.

Vierailija
28/52 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Nehän on mukavia. 

Vierailija
29/52 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ei ole täysin terve tai pyöri kaikilla rattailla jos lapsista sanoo että inhottaa.

Itse en ole koskaan erotellut lapsia oli ne omia tai ei. Kaikki lapset ovat samalla viivalla minulle. 

Sama pätee aikuisiin myös.

Mulle on se ja sama oletko ministeri tason palkalla oleva vai asuntoa odottava Erkki kadulta suoraan.

Minä ymmärrän ja minulle tasa arvo on kaikki kaikessa minä en ihmisiä erittele en lapsia en nuoria enkä aikuisia.

Vierailija
30/52 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai ne inhottaa. Lapset inhottavat. Omat ei niin paljoa.

Ehkä mieskin inhoaa sinun lapsiasi, mutta ei omiaan. Ei kannata mennä yhteen ihmisen kanssa, joka ei lapsia siedä.

Vierailija
31/52 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt lapseton oikein tahtoo lähtee aisuriksi/lastenpiiaksi niin mikäs siinä.

Vierailija
32/52 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki mies, joka on neitsyt. Ei tarvi miettiä hänen lapsiaan. 

Ottaa miehen jolla ei ole lapsia. 👍

Vierailija
33/52 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei kannata hankkia miestä lainkaan, parempi niin.

Katkera vanhapiika, koitas skarpata, et päässyt ensimmäiseksi!

Vierailija
34/52 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ottako naisia/miehiä joilla ärsyttäviä ja inhottavia lapsia. Jos oikeasti tuntuu ettei toisen lapsen välitä yhtään ja kokee ne vaan riesaksi, niin lopettakaa suhde tai asukaa erillään ja nähkää silloin kun toisella on lapsivapaata. Se ei palvele ketään että väkisin yritetään olla ihmisen kanssa jonka lapset koetaan negatiivisesti, se saa itsellekin vaan valtavat negatiiviset stressivibat elimistöön. Ja helposti tuhoaa myös lasten elämän.

Kyllä meressä kaloja riittää, löytyy myös niitä, jotka on lapsettomia tai niitä, joiden lapset jo isoja.

Vierailija
35/52 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat on fiksuja, isä tyhmä.

Mutta onneksi huomasin sen ja kohtahan tämä mies on ollut vuoden poissa kun heitin hänet hankeen. Tulen juhlimaan vapautumiseni vuosipäivää!

Vierailija
36/52 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko psyykkisesti sairas, ap?

F 20 tai F 60?

Vierailija
37/52 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kun en ikinä valitsisi puolisoksi ihmistä jolla on lapsia. En halua lapsia, en myöskään halua niitä suhteeseeni, enkä näin ollen myöskään ottanut puolisoa joka niitä on halunnut. Hyvin yksinkertaista. 

Vierailija
38/52 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko psyykkisesti sairas, ap?

F 20 tai F 60?

Kirjoitahan, että mitä nuokin muotiviljellyt koodit ovat, kun näytät tietävän. Vaihtelua nykypäivän narsismijankutuksille. Eri. 

Vierailija
39/52 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ottako naisia/miehiä joilla ärsyttäviä ja inhottavia lapsia. Jos oikeasti tuntuu ettei toisen lapsen välitä yhtään ja kokee ne vaan riesaksi, niin lopettakaa suhde tai asukaa erillään ja nähkää silloin kun toisella on lapsivapaata. Se ei palvele ketään että väkisin yritetään olla ihmisen kanssa jonka lapset koetaan negatiivisesti, se saa itsellekin vaan valtavat negatiiviset stressivibat elimistöön. Ja helposti tuhoaa myös lasten elämän.

Kyllä meressä kaloja riittää, löytyy myös niitä, jotka on lapsettomia tai niitä, joiden lapset jo isoja.

Jos ei siedä lapsia, niin on hyvä ymmärtää, että aikuisille lapsille voi tulla omia lapsia, jotka tulevat mummon/papan luo. 

Vierailija
40/52 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. YÄK ! Kuristaa ne kuppaset ällötykset sais !! Aivan kuin olisi haiseva ja röyhtäilevä lauma runkkupersuja tuvassa.

Tarekemmin ajatellen...Ei niitä kersoja tarttis kuristaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi