Eikö sinua inhota miehesi edellisen liiton lapset?
Kommentit (53)
Ei inhota. Myönnettäköön, että kun oltiin koko perhe vatsataudissa, miehen lasten tuotoksien siivoaminen tuntui vähän inhottavammalta kuin omien lasten, mutta kai se on luonnollista. Ja siis vain ne oksennukset inhottivat, eivät itse lapset.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä
Jumalauta että osa naisista on sairaita.
Vierailija kirjoitti:
todellakin inhottaa. kaameita rääkyviä ja räkäisiä
Tekisi mieli vetää sua turpaan niin että leukaluu lentää seinään.
Etsin ensisijaisesti lapsetonta kumppania, mutta ei tulisi ikinä mieleenikään vihata lapsia. Miksi ihmeessä menette suhteeseen lapsellisen miehen kanssa, jos tuo on asenteenne, että lapsia vihataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli vetää sua turpaan niin että leukaluu lentää seinään.
Tapa ittes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Natalie K.
Hellu , älä jaksa ...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset on miehenkipeitä, jos lähtee suhteeseen, jossa miehellä on lapsia, joista nainen ei pidä.
Natalie K
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt lapseton oikein tahtoo lähtee aisuriksi/lastenpiiaksi niin mikäs siinä.
Kivaahan se ruoka ja mulkkupalkalla hoitaa miehen 3 lasta ja huushollia ym.. 😝😝😝😅😅😅
Naapurin yh ukko haki ulkomailta kielitaidottomana uskovaisen kotiorjan 3 lapselleen. Heti lähti mukaan varakkaan ukon luo joka teki heti avioehdon. Kätevää eiks je.. 🤭
Vierailija kirjoitti:
En edes deittaile miehiä joilla on lapsia.
Osa niistä valehtelee, mulle on sattunut jo kaksi. Jälkimmäinen jäi kiinni niin nolosti, että naurattaa vieläkin.
Olen mieheni ensimmäinen virallinen tyttöystävä ja tämä on ainut avioliitto, missä kumpikaan on ollut. Lapset ovat meidän yhteisiä ja biologisia.
T: Tuntematon