IL: Prinssi Andrew luopuu kuninkaallisista titteleistään
Silviisiin ja selittää vielä, että perhe ensin ja on vastuunkantaja, aina.
Kommentit (266)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli nuorena komea, mutta ei enää. Oli Elisabethin lempilapsi. Prinsessa Anne taas Philipin.
On varmaankin tehnyt veljensä Charlesin kanssa diilin, että hön ja vaimonsa luopuvat kuninkaallisista titteleistä ja siitä, että eivät tule Sandringhamiin, vastineeksi siitä, että saavat jäädä Royal Lodgeen asumaan.
Ajattelin ihan samaa! Jonkun diilin ovat varmaan tehneet ja siitä Royal Lodgesta Andrew ei halua luopua. Että menköön herttuan titteli ennemmin.
Eikös siellä Royal Lodgessa ollut rempat rästissä ja turvapalvelutkin maksaa? Mä ymmärsin että Sammakkolammikkoa tarjottiin siksi koska se on remontoitu kivaan kuntoon ja on Windsorin mailla, eli turvapalvelut tulee ns. talon puolesta. Toki se on paljon pienempi kuin Royal Lodge mutta tuskinpa Andy tarvitsee kymmeniä makkar
Se on liian pieni. Ei kelpaa Andrewille. Eihän se kelvannut Meghanillekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sellainen huhu, että Andrew olisi tapattanut tuon Virginia Giuffren. Siitä alkoi tulla liian suuri taakka hoville.
Tuossa perheessä ja niiden vaikutuspiirissä on tapahtunut yllättävän paljon ikäviä onnettomuuksia
Kerrotko mitä onnettomuuksia?
Etkö ole kuullut prinsessa Dianan kohtalosta?
Sekö siis on "paljon yllättäviä onnettomuuksia"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa alamaailman akat pitää näitä kansanelättejä jonain ja seuraavat kusi pöksyssä. 😝😝😝🤣🤣🤣
Glamouria oli näitten Ellun kaikkien lasten erot samana vuonna. Joka perheessä oli jo lapsia.
Tragediat ovat yhtä raskaita yhteiskuntaluokasta riippumatta. En tietenkään tarkoittanut iloitsevani sellaisista.
Fergien ja Andrewn tytöt on myös urallaan keränneet rahaa kuten isä ja äiti
Oii, mä niin rakastan brittikuninkaallisia! Jo 80- luvukta alkaen, charlesin ja dianan häistä asti, olen näistä intoillut!
Ja olen oppinyt paljon brittikuninkaallisten historiasta, mulle tärkeää tietoa.
Ja aiheesta, andrew oli nuorena komea, ei olisi kyllä mun makuuni.
Nykyään lähinnä harryn kohtalo surettaa, ei voi palata takaisinkaan, kun lapsetkin nyt on täysin narskun alaisuudessa.
Williamilla taas menee hyvin, kunhan catherine pysyy terveenä.
Näille brittikuninkaallisilke pitäisi olla oma fanitus- sivu, tykkään heistä niin, mitään riitelysivustoa en lue.
Vierailija kirjoitti:
Oii, mä niin rakastan brittikuninkaallisia! Jo 80- luvukta alkaen, charlesin ja dianan häistä asti, olen näistä intoillut!
Nykyään lähinnä harryn kohtalo surettaa, ei voi palata takaisinkaan, kun lapsetkin nyt on täysin narskun alaisuudessa.
Näille brittikuninkaallisilke pitäisi olla oma fanitus- sivu, tykkään heistä niin, mitään riitelysivustoa en lue.
Instagramissa voi seurata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli nuorena komea, mutta ei enää. Oli Elisabethin lempilapsi. Prinsessa Anne taas Philipin.
On varmaankin tehnyt veljensä Charlesin kanssa diilin, että hön ja vaimonsa luopuvat kuninkaallisista titteleistä ja siitä, että eivät tule Sandringhamiin, vastineeksi siitä, että saavat jäädä Royal Lodgeen asumaan.
Ajattelin ihan samaa! Jonkun diilin ovat varmaan tehneet ja siitä Royal Lodgesta Andrew ei halua luopua. Että menköön herttuan titteli ennemmin.
Eikös siellä Royal Lodgessa ollut rempat rästissä ja turvapalvelutkin maksaa? Mä ymmärsin että Sammakkolammikkoa tarjottiin siksi koska se on remontoitu kivaan kuntoon ja on Windsorin mailla, eli turvapalvelut tulee ns. talon puolesta. Toki se on paljon pienempi kuin Royal
No Andy on toki turvonnut entisistä ajoista että ehkä siellä sitten on hänelle ahdasta.
Vierailija kirjoitti:
Andrewin toiminta on tietysti kuvottavaa. Harmittaa kaiken muun pahan lisäksi hieman myös se, että haluaisin niin kovasti tykätä siitä, että hän on Sarahin kanssa hyvä esimerkki siitä, että puolison kanssa voi myös eron jälkeen pysyä yhdessä perheenä lasten kanssa, ja ehkä jopa palata siihen alkuperäiseen kumppanuuteen.
Käsitykseni mukaan Andrew'stä on tehty julkinen syntipukki, jota maailmanlaajuisesti on reposteltu vuosikausia. Tietääkseni ei ole todistettu, että hän olisi pakottanut valokuvan hymyilevää neitosta mihinkään seksuaaliseen. Hän on hyvin voinut luulla, että tyttö itse halusi osallistua juttuihin, jos heidän välillään oli jotain. Andrew on hyvinkin voinut uskoa, että neitonen oli mielellään hänen kanssaan, tämähän näytti valokuvassa iloiselta. Maailmassa riittää ihmisiä, jotka haluavat olla kuuluisien henkilöiden seurassa ja päästä lehtikuviin. Monien tunnettujen miesten ehkä jopa valtionjohtajien kerrotaan olleen Epsteinin tuttuja. Jostain syystä heitä ei koko ajan tuoda esille ja kerrota heidän teoistaan tai tekemättä jättämisistään. Ilman muuta on väärin, että rikkaat ja mahtavat miehet kohtelivat naisia kuin käyttöesineitä. Ilman muuta on paha asia, että naisten joukossa oli alaikäisiä, jotkut melkein lapsia. Jotenkin vain tuntuu, että englantilainen prinssi on ainoa, jolle oikeasti tuli vakavia seuraamuksia niistä ajoista. Aiheesta puhuttaessa sivuutetaan lahjakkaasti se, että ympäröivä maailma katsoi niitä juttuja vaieten ja naiset tiesitvät, ettei kannata valittaa. Epstein, Weinstein, Cosby, Jimmy Savile, Nygård voivat vapaasti toteuttaa fantasioitaan siihen aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Andrewin toiminta on tietysti kuvottavaa. Harmittaa kaiken muun pahan lisäksi hieman myös se, että haluaisin niin kovasti tykätä siitä, että hän on Sarahin kanssa hyvä esimerkki siitä, että puolison kanssa voi myös eron jälkeen pysyä yhdessä perheenä lasten kanssa, ja ehkä jopa palata siihen alkuperäiseen kumppanuuteen.
Käsitykseni mukaan Andrew'stä on tehty julkinen syntipukki, jota maailmanlaajuisesti on reposteltu vuosikausia. Tietääkseni ei ole todistettu, että hän olisi pakottanut valokuvan hymyilevää neitosta mihinkään seksuaaliseen. Hän on hyvin voinut luulla, että tyttö itse halusi osallistua juttuihin, jos heidän välillään oli jotain. Andrew on hyvinkin voinut uskoa, että neitonen oli mielellään hänen kanssaan, tämähän näytti valokuvassa iloiselta. Maailmassa riittää ihmisiä, jotka haluavat olla kuuluisien henkilöiden seurassa ja
Minäkin luulen, että Andrewista tehtiin tahallaan syyllinen. Rikasta tyhmää miestä on helppo höynäyttää.
Mette-Maritkin oli Epsteinen tuttava. Ja niitä rikkaita, kuuluisia miehiä ja naisia on oletettavasti paljon, paljon muitakin, joita Epstein tuki ja rahoitti ja tarjosi viihdykkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sellainen huhu, että Andrew olisi tapattanut tuon Virginia Giuffren. Siitä alkoi tulla liian suuri taakka hoville.
Tuossa perheessä ja niiden vaikutuspiirissä on tapahtunut yllättävän paljon ikäviä onnettomuuksia
Kerrotko mitä onnettomuuksia?
Olen eri ja olen kuullut. Muistan jopa kun siitä onnettomuudesta tuoreeltaan uutisoitiin. Mutta mitä ne muut onnettomuudet ovat kun niitä on kerran tapahtunut yllättävän paljon?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Andrew nyt totuuden nimissä oli kymmeniä vuosia ja kiloja sitten huomattavan hyvännäköinen. Sääli että ei ole perinyt muun perheensä hoikkuusgeenejä. Kun Charlesia pitää joidenkin aina päästä haukkumaan ja kävi ilmi että hänelle edelleen mahtuivat vuosikymmeniä sitten teetetyt univormut, niin sekin oli kuulemma vain selvä merkki hänen turhamaisuudestaan. William on viime ja tämän vuoden aikana laihtunut varmaan 10 kiloa (surusta ja huolesta varmaan) ja on alkanut myös jo harmaantua.
Kuningataräiti oli pyylevä, joten Andrew on voinut periä sieltä tukevan vartalon aiheuttavia geenejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkään tämä kuninkaallisten pelleily jatkuu vielä britanniassa, veikkaan että 2050 homma on jo haudattu ja jälkeläiset kilometritehtaalla, tosin miljardivaroilla pärjää pitkään.
Veikkaan että mitään Yhdistynyttä Tasavaltaa ei tule. Ennemmin koko niin kutsuttu Iso-Britannia hajoaa kuin monarkia lakkaa. Mikään muu Euroopan maa ei ole niin voimakkaasti kuninkaalliseen perheeseensä yhdistetty kun mitä Yhdistynyt Kuningaskunta on. Ja varsinkin Englanti on täysin merkityksetön ilman kuninkaallista perhettä, ketään ei kiinnosta.
Kuninkaallilset ovat niitä harvoja hyviä asioita, joita Britanniassa tai Englannissa vielä on. Muutenhan maa on muuttunut huonoon suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Nämähän tavan taulukoita niinkuin me muutkin. Elävät vain rajatumpaa elämää. Einiissä sen kummenin ole kovin korkealle kouluttautuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsitykseni mukaan Andrew'stä on tehty julkinen syntipukki, jota maailmanlaajuisesti on reposteltu vuosikausia. Tietääkseni ei ole todistettu, että hän olisi pakottanut valokuvan hymyilevää neitosta mihinkään seksuaaliseen. Hän on hyvin voinut luulla, että tyttö itse halusi osallistua juttuihin, jos heidän välillään oli jotain. Andrew on hyvinkin voinut uskoa, että neitonen oli mielellään hänen kanssaan, tämähän näytti valokuvassa iloiselta. Maailmassa riittää ihmisiä, jot
Miksi hän ylipäätään meni sinne ellei ollut maksullisiin meno??? Vaikka alaikäist tyrkyttäisi itseään niin niitä vain ei kosketa koska ovat lapsia. Se ei Le mikään puolustus aikuiselta jätkältä. Aamen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Andrew oli komea nuorempana eikä ole pahan näköinen vieläkään. Sitäpaitsi se 17-vuotias tyttö oli ihan vapaaehtoisesti seksityöntekijänä siellä Epstainilla. Sai silloin palkkionsa ja nyt vielä jälkikäteen rahasti yli 14 miljoonaa, eli kyllä Andrew se uhri tässä keississä oli. Itse olisin ilomielin ja ilmaiseksi pannut Andrewin kanssa kun olin 17v.
Ei ollut vapaaehtoisesti. Ja siksi toiseksi, aikuinen on aina vastuussa lapsen kanssa ollessaan. Aina.
Mutta tiesikö Andrew sen, jos joku oli pakottanut tytön sinne paikalle? Uskon, että ei tiennyt. Epstein oli ympäröinyt itsensä arvostetuilla ja tunnetuilla ihmisillä. Miten joku olisi osannut arvata, että siinä seurassa liikkumisesta tulee hänelle elinikäinen taakka ja mainehaitta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, seuraan, todellakin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, seuraan, todellakin!
Samoin :)
Andrewille ei tule hätäpäivää, vaikka Yorkin herrttuan arvonimeä ei enää julkisesti käytä.
Pääasia ettei tulisi noita katastrofi haastatteluja ja kirjoja enää.
Charlesin ja Camillan puolesta olen onnellinen, nämä kaksi olisivat menneet naimisiin jo paljon nuorempina joa aika ja olosuhteet olisivat olleet toiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
William on hyvin suosittu Britanniassa, eikä hänellä ole vallasta tai asemasta paisuvaa päätä. Viimeisessämmässä haastattelussa kertoi uudistavansa monarkiaa kun tulee kuninkaaksi. Mitä taas Elluun tuli niin nimenomaan hän puuttui demokraattisiin päätöksiin.
Ihminen joka kehittää itselleen täysin tyhjästä vuosikymmenen kaunan veljeään kohtaan ei osoita ainakaan viisautta. Sama tietty pätee charlesiinkin. Molemmat noista on kasvatettu nuoresta lähtien brittityyliin kuninkaiksi ja tuo on noussut molemmille päähän ja vahvasti. Ei noille tule mieleenkään katsoa peiliin ja miettiä voisiko itse olla väärässä vaan väärässä on aina se toinen osapuoli.
Mitähän nyt tarkoitat? Veljesparista William&Henry nimenomaan Harry on se kaunainen ja katkera, lapsuuden aamiasmakkaroista lähtien. William
Nyt kun iäkkäitä kuninkaallisia on alkanut poistua joukosta, olisi Harryn ja Meghanin osallistuminen ollut tarpeen ja he olisivat saaneet toivomaansa (?) arvostusta ja huomiota. Tämä nyt oli ohis.