Klarna ei hyväksy enää myöhemmin tai osissa
Onko muilla vastaavaa että klarna ei enää hyväksy osissa tai myöhemmin maksua. Kysyin tänään kaveriltani kuka on myös käyttänyt klarnaa pitkään eikä hälläkään hyväksy. Ollaan molemmat hoidettu hyvin ajallaan kaikki maksut eikä mitään ole rästissä ja myös luottotiedot kunnossa. Onko muilla vastaavaa ollut
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole hoitanut maksujaan ajallaan klarnalle ja tulee tänne itkemään 👀 kun ei saa enään luotolla.
Entäs me, joilla tiedot on oikein, ei maksuja maksamatta ja maksettaisiin heti koko summa, eikä silti onnistu maksu? Alkaa vit uttaa tällainen.
On ..hiljattain Ai tekee luottopäätöksiä..että semmonen uusi aika ihmeelinen..tekoäly
Klarnan äppi ei edes aukea enää mulla 🤪 tilasin aina laskulla että sain nähdä tuotteen ensin mutta eihän siinä, loppuu tilailukin tehokkaasti tai vaihtuu laskuttaja
Höh, Klarna muistuttaa tulevasta eräpäivästä ja kiittää, kun maksu on suoritettu. Mielestäni hyvää palvelua kuten Klarnalla muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Mikset maksa kerralla pois?
En ole ap, itse koitin 19.10.2025 maksaa ostokseni kerralla pois (kuten teen joka ikinen kerta), mutta tuli teksti "Emme voineet vahvistaa henkilöllisyyttäsi. Emme juuri nyt pysty vahvistamaan henkilöllisyyttäsi. Kun vahvistat tietosi, pidämme tilisi turvassa ja voit saada käyttöösi entistä enemmän joustavia maksuvaihtoehtoja."
Tietoni ovat oikein (!!), enkä saanut mitenkään tuossa tilanteessa vahvistettua tietojani (?) tai henkilöllisyyttäni enempää :D
UP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossakin nettikaupassa normaalit, suorat nettipankkimaksut menivät Klarnan jonkun systeemin kautta. Oli niin seikkaperäinen se siihen kirjautuminen, että maksoinkin suoraan kortilla.
Mulla se käski skannaamaan henkilöllisyystodistuksen. En ymmärrä miksi, jos maksan verkkopankkitunnuksilla heti tililtä, enkä minkään luoton kautta.
Ja mulla on luottotiedot kunnossa. En ole ikinä jättänyt mitään maksamatta. Kaikki maksettu aina ennen eräpäivää. Klarnan luottoa, tai maksuaikoja en ole käyttänyt ikinä. On se nyt ihme, ettei omalta pankkitililtäån voi maksaa. Tämä ongelma ollut jo monta kuukautta.
Olet joutunut huijarisivustolle. Koskaan ei saa skannata passia tai ajokorttia ym, ei Klarna eikä kukaan muu niitä kysele
Klarna on erittäin hyvä, esim. hotellin varauksessa. Ei tarvi korttitietojaan mihinkään lähetellä ja maksaa 30 päivän päästä.
Verkkokaupat eivät ymmärrä paljonko asiakkaita menettävät kun ei ole muuta maksuvaihtoehtoa kuin klarna. Klarnaan kun en suostu koskemaan pitkällä tikullakaan.
Mistä vuodesta lähtien olette käyttäneet Klarnaa ja mistä lähtien teiltä on kysytty henkilötunnusta Klarnalla "Maksa heti" -maksutavassa?
Ihme pskaa.
Ei kannata tätä huijari klarnaa käyttää.Boikotoin kaikkia verkkokauppoja joissa klarna kuvake näkyy.
Hyväksyy vaikka usein olen maksanut myöhässä, tosin ennen muistutuslaskun kirjaamista. Osamaksua en ole kokeillut.
Ap ei ole hoitanut maksujaan ajallaan klarnalle ja tulee tänne itkemään 👀 kun ei saa enään luotolla.