Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Onko sinut hoidettu kotona vähintään 3-vuotiaaksi ja mikä on koulutuksesi ja tämän hetkinen elämäntilanteesi?

Vierailija
14.04.2007 |

Oletko onnellinen vai onneton? Oletko älykäs vai " tyhmä" ? Sosiaalinen vai epäsosiaalinen?

Osaatko toimia ryhmän jäsenenä vai oletko yksinäinen puurtaja?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen FM ja ennemmin älykäs kuin tyhmä.

Kouluikäisenä minua pidettiin hyvin epäsosiaalisena, muta siihen oli syynsä. Psykologin lausunto joskus parikymmpisenä oli, että olen luonteeltani sosiaalinen ja seuranhakuinen, minkä vuoksi koulussa kiusaamisen kohteeksi joutuminen ja yksin jääminen olivat erityisen traumaattisia. Nykyään olen ammatissa, jossa sosiaalisia taitoja todella tarvitaan.

Olen tyytyväinen elämääni, mutta en edelleenkän osaa olla erityisen onnellinen. Välillä olen katkera menneisyydelleni.

Johtopäätökset voikin jo lukea rivien välistä ;) Älkää siis pitäkö lapsia pelkässä kotihoidossa kouluikään saakka...

Vierailija
22/23 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli ihan ok juttu-

lähes kaikki äidit teki 1960-luvulla niiin, koska päivähoitolaki tuli vasta vuonna 1975 ja päiväkoteja alettiin vasta silloin enemmän rakentaa

- olen itse kasvatusalalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutukseltani olen FT. Olen onnellinen ja tyytyväinen nykyiseen elämäntilanteeseeni.

Olen taipuvainen ujouteen, mutta en ole missään nimessä epäsosiaalinen. Työni on hyvin sosiaalista, sillä olen opetusalalla. Tulen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa.