Miksi suomalaiset naiset ovat niin tylyjä kun niille menee puhumaan eivätkä osaa kommunikoida kuin normaalit ihmiset?
Ulkomaalaiset naiset ovat paljon mukavampia, vaikka heitä lähestytään varmaan paljon useammin.
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei puhuta vieraille ihmisille koskaan eikä mistään syystä. Ei miehet, ei naiset, ei naapurit, ei työkaverit yms. Olen nainen ja juuri äsken minua katsottiin kuin hullua, kun avasin kauppajonossa vahingossa suuni. Ihan asiasta vielä.
Juuri niin. Siksi mies ei enää lähesty naista. Koska se on kiellettyä. Nyt saatte totutella olemaan yksin. Ikuisesti.
Voi rassupieni, ei naiset ole yksin. Naiset ei vaan ole sun kanssa.
Heh, suomalaiset naiset on sellaisten laatu uroiden kanssa jotka tarvii sen o luvan ja on pari sptautia ja vaimo ja lapset kotimaassa odottamassa. Tai jos suomalaisella naisella on suomalainen mies on joku juopponarkkari sankari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla ei yleisesti ottaen ole käytöstapoja. Sellainen mukava, ihan vaan taka ajatukseton small talk esim vieraan ihmisen kanssa on usein tökeröä, jurottavaa, töksyttelevää tuppisuuta. Se on oikeasti ihan tyrmäävää sellaisille, jotka ovat tottuneet toisenlaiseen, avoimempaan sosiaaliseen kulttuuriin.
Ei tuolla ole mitään tekemistä käytöstapojen kanssa. Se on vaan erilainen kulttuuri sen suhteen, mitä ihmisltä odotetaan arjessa sosiaalisen kanssakäymisen suhteen. Itse rakastan tätä suomalaista kulttuuria, jossa kunnioitetaan toista antamalla tilaa ja rauhaa, eikä tyrkytetä itseään siihen jos ei ole asiaa.
Tuolla on tekemistä juurikin ihan perustason, hyvin käytöstapojen kanssa. Ihminen voi ja saa olla hiljainen, omassa rauhassaan viihtyvä ja siitä huolimatta hän voi ihan samaan aikaan olla normaalin ystävällinen, hymyilevä, vaikka viestittääkin, että haluaa olla omissa oloissaan. Ei tarvi olla kuin myrkyn niellyt, hapannaama, töykeä, puhumaton pökkelö. Juuri tätä ei suuri osa suomalaisista osaa, ymmärrä, eikä tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule minun kanssani juttusille. Näytän ehkä hiukan kiukkuiselta, mutta älä anna sen hämätä. Sulan ystävälliseen hymyyn vieraiden ihmisten alkaessa jutella ja myös itse saatan sanoa sanan pari ensin. Se on mukavaa, kun vaikkapa kaupan hyllyjen välissä vaihdamme muutaman sanan. Täysin riippumatta ulkomuodosta tai sukupuolesta.
Oletko kaunis nuori nainen?
AP on ilmeisesti keski-iän ylittänyt, ja loukkaantuu kun nuoret naiset eivät ole kiinnostuneita juttelemaan. Juttele omanikäisten tai vanhempien kanssa ja jätä ne nuoret ja kauniit nuorille ja komeille miehille.
Jos komea mies menee juttelemaan nuorille naisille, naiset ehkä ujosti tirskuvat. Sitten viikonloppuna siideripäissään pitkän pohdinnan jälkeen uskaltaa nuori nainen tehdä jonkun liikkeen. Yleensä senkin puhelimella. Sen jälkeen itketään kavereille, kun miehellä ei olekaan enää aikaa ja kiinnostusta vastata. Se hetki meni jo. Joku ehkä uskalsi avata suunsa.
Sosiaalisuus ja käytöstavat opitaan mallina omilta vanhemmilta. Jurot suomalaiset ovat yhtä juroja nuorina, ellei jopa jurompia. Tai ainakin ujompia.
Eikä tarvitse matkustaa edes rapakon taakse, jos haluaa avoimia ihmisiä löytää. Pelkkä laivareissu Tukholmaan riittää. Kotimaassa eniten haastavat karjalaiset tai suomenruotsalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule minun kanssani juttusille. Näytän ehkä hiukan kiukkuiselta, mutta älä anna sen hämätä. Sulan ystävälliseen hymyyn vieraiden ihmisten alkaessa jutella ja myös itse saatan sanoa sanan pari ensin. Se on mukavaa, kun vaikkapa kaupan hyllyjen välissä vaihdamme muutaman sanan. Täysin riippumatta ulkomuodosta tai sukupuolesta.
Oletko kaunis nuori nainen?
AP on ilmeisesti keski-iän ylittänyt, ja loukkaantuu kun nuoret naiset eivät ole kiinnostuneita juttelemaan. Juttele omanikäisten tai vanhempien kanssa ja jätä ne nuoret ja kauniit nuorille ja komeille miehille.
Jos komea mies menee juttelemaan nuorille naisille, naiset ehkä ujosti tirskuvat. Sitten viikonloppuna siideripäissään pitkän pohdinnan jälkeen uskaltaa nuori na
0/5😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei puhuta vieraille ihmisille koskaan eikä mistään syystä. Ei miehet, ei naiset, ei naapurit, ei työkaverit yms. Olen nainen ja juuri äsken minua katsottiin kuin hullua, kun avasin kauppajonossa vahingossa suuni. Ihan asiasta vielä.
Juuri niin. Siksi mies ei enää lähesty naista. Koska se on kiellettyä. Nyt saatte totutella olemaan yksin. Ikuisesti.
No eipä miehetkään ole yksin, ainakaan mä. Mut en mäkään hengaa tuon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, suomalaiset naiset on sellaisten laatu uroiden kanssa jotka tarvii sen o luvan ja on pari sptautia ja vaimo ja lapset kotimaassa odottamassa. Tai jos suomalaisella naisella on suomalainen mies on joku juopponarkkari sankari.
Haukutaan suomalaiset naiset, suomalaiset miehet JA ulkomaalaiset miehet. Hyvin sä vedät. Vedät varmaan jotain muutakin.
Voisitko määritellä ulkomaat? Kaikki ne maat joissa sönkötät jotain muuta kieltä kuin äidinkieltäsi? Tunnusta suoraan että saat pillua vain siellä missä itse olet eksoottinen ulkomaalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa vähän enemmän noista keskusteluyrityksistäsi.
Ihan samanlaisia kuin amerikkalaisten naisten kanssa. Nuoruuden kun vietin jenkeissä.
Ei mitään epäasiallista tms, vaan päinvastoin.
Uskokaa pois, menen 1000x mieluummin juttelemaan jenkkinaisten kanssa. Suomalaisia naisia olen ruvennut välttämään.
Ap
Jos nuoruudessasi olet lähestynyt jenkkinaisia, kai olet kohderyhmän iän kuitenkin päivittänyt vastaamaan omaa nykyistä ikääsi?
Mun havaintojen mukaan yleisin syy tylyyteen on se, mies lähestyy itselleen liian nuoria naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa vähän enemmän noista keskusteluyrityksistäsi.
Ihan samanlaisia kuin amerikkalaisten naisten kanssa. Nuoruuden kun vietin jenkeissä.
Ei mitään epäasiallista tms, vaan päinvastoin.
Uskokaa pois, menen 1000x mieluummin juttelemaan jenkkinaisten kanssa. Suomalaisia naisia olen ruvennut välttämään.
Ap
Jos nuoruudessasi olet lähestynyt jenkkinaisia, kai olet kohderyhmän iän kuitenkin päivittänyt vastaamaan omaa nykyistä ikääsi?
Mun havaintojen mukaan yleisin syy tylyyteen on se, mies lähestyy itselleen liian nuoria naisia.
HIeman outoa on hänen havaintonsa noin muutenkin. Mitä olen jenkkisomea lukenut, siellä haukutaan oman maan naiset maailman pahimmiksi ja kylmimmiksi prinsessoiksi.
Ei naiset ole tylyjä komeille jännämiehille ja muille rikollisille. Huumeita kun käyttää niin naisia saa helposti, siitä on monia esimerkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on teidän katkerien miesten joiden täytyy totutella olemaan yksin. Tästäkin ketjusta näkee hyvin kummalle sukupuolelle se aiheuttaa katkeruutta.
Sinulle näemmä. Itse koen lähinnä välttäneeni luodin.
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset ole tylyjä komeille jännämiehille ja muille rikollisille. Huumeita kun käyttää niin naisia saa helposti, siitä on monia esimerkkejä.
Olet väärässä. Rotta on että yleensä naiset eivät ole tylyjä komeille ja mielenkiintoiselle miehille. Sen sijaan naiset voivat olla tylyjä tyylille ja naisia halveksiville miehille kuten sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa rassu?
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä. Totta on että yleensä naiset eivät ole tylyjä komeille ja mielenkiintoiselle miehille. Sen sijaan naiset voivat olla tylyjä tyylille ja naisia halveksiville miehille kuten sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä miehetkään ole yksin, ainakaan mä. Mut en mäkään hengaa tuon kanssa.
Ei kiinnosta. Hengaa missä haluat kunhan pysyt pois tieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa rassu?
Palstapersu yrittää taas puolustautua tyhmien kysymysten sarjalla😅
Ne ulkomaalaiset ei ymmärrä sun kysymystä: "Moi annaks pilluu?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on teidän katkerien miesten joiden täytyy totutella olemaan yksin. Tästäkin ketjusta näkee hyvin kummalle sukupuolelle se aiheuttaa katkeruutta.
Sinulle näemmä. Itse koen lähinnä välttäneeni luodin.
Kyllä ne on miehet jotka täällä valittavat kun eivät saa naista. Mutta jatka kiemurtelua ihmeessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähän näköjään vihaat myös miehiä. Minkäslainen pikku venäläispersu sinä oikein oletkaan? Äidilläs ainakin oli työperäinen kuppa kun sinua odotti.