Miksi suomalaiset naiset ovat niin tylyjä kun niille menee puhumaan eivätkä osaa kommunikoida kuin normaalit ihmiset?
Ulkomaalaiset naiset ovat paljon mukavampia, vaikka heitä lähestytään varmaan paljon useammin.
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahempi mies käytökseltään niin sitä enemmän naiset siitä kiinnostuu. Jos mies vaikka pettää ja naiset tietää siitä niin kyllä ne naiset sen miehen kanssa haluaa seurustella.
Ymmärtköhän itse miksi naiset eivät pidä sinusta? Se ei johdu muista miehistä tai naisista vaan siitä että sinä halveksit naisia. Haluaisitko itse olla tekemisissä jonkun kanssa joka halveksii sinua ja pitää sinua itseään huonompana?
"Haluaisinko itse olla tekemisissä jonkun kanssa, joka pitää minua huonompana". Juuri tuolla tavalla suomalainen nainen kohtelee suomalaista miestä. Huonompana. Arvottomana. Koko ajatus tasa-arvosta ja yhdenvertaisuudesta on teille mahdoton.
Kyllähän se sitä on niin kauan kuin suomalainen mies haluaa, että kulut maksetaan puoliksi, mutta nainen on vastuussa palkkatöistään, lapsista ja kotitöistä.
Niin, runkkari, opettele kunnioittavampi käytös niin reaktiokin on mukavampi.
Sitä saa mitä tilaa, ap. Jos sä tilaat tuntemattomalta pillua, saat haistvittua. Ja tilanne on sama joka ikisellä kielellä joka ikisessä tämän planeetan kulttuurissa.
Nöf nöf nöf nöf nöf pikkuinen sikapossu ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahempi mies käytökseltään niin sitä enemmän naiset siitä kiinnostuu. Jos mies vaikka pettää ja naiset tietää siitä niin kyllä ne naiset sen miehen kanssa haluaa seurustella.
Ymmärtköhän itse miksi naiset eivät pidä sinusta? Se ei johdu muista miehistä tai naisista vaan siitä että sinä halveksit naisia. Haluaisitko itse olla tekemisissä jonkun kanssa joka halveksii sinua ja pitää sinua itseään huonompana?
"Haluaisinko itse olla tekemisissä jonkun kanssa, joka pitää minua huonompana". Juuri tuolla tavalla suomalainen nainen kohtelee suomalaista miestä. Huonompana. Arvottomana. Koko ajatus tasa-arvosta ja yhdenvertaisuudesta on teille mahdoton.
Taas aloitit naisten haukkumisen ja uhriutumisen. Syvä vihasi ja halveksuntasi on syy miksi et saa naista. Mutta jatka toki naisten syyttelyä, jos se ne vaikka alkaisivatkin pitämään siitä😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa vähän enemmän noista keskusteluyrityksistäsi.
Ihan samanlaisia kuin amerikkalaisten naisten kanssa. Nuoruuden kun vietin jenkeissä.
Ei mitään epäasiallista tms, vaan päinvastoin.
Uskokaa pois, menen 1000x mieluummin juttelemaan jenkkinaisten kanssa. Suomalaisia naisia olen ruvennut välttämään.
Ap
Kiitos. Emme kaipaa "juttutuokioita" kanssasi, joten tämä on varsin ystävällistä.
on kyllä naisilla vaikeeta!. yöelämään kun mennään esim helsinkiin niin valitetaan sitä kun yöaikaan on verenimijöitä ja raadonsyöjiä joka puolella ja jotka on kokoontunut tiettyyn paikaan!!, ja akat on IIK IIK IIK!. akoille päiväsaika myös ahdistaa kun päiväkahviseurakin ahdistaa!. kait se vissiin paras ajankohta on aamulla mennä kahvin voimin juttelemaan naiselle joka on menossa töihin koska silloin varmaan naiset ajattelee että hyvät keskustelijat on silloin liikkeessä...
Koska suomalaiset naiset uskaltavat ilmaista etteivät ole kiinnostuneita juuri sinusta. Mutta jatka sinä vain jenkkien ja latinoiden panemista. Ei se ole meiltä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkialla muualla kun suomessa saa aikaan mukavia ja ystävällisiä keskusteluita kun menee keskustelemaan naisten kanssa ilman mitään taka ajatuksia mutta suomessa ei. Tämän huomaa ja oikein korostuu jokainen kerta kun tulee takaisin Suomeen ja unohtaa kuinka käytöstavattomia, kiukkuisia ja vihaisia suomalaiset naiset on jos tekee virheen että niitä lähestyy ihan pelkän keskustelun merkeissä ilman mitään taka ajatuksia. Suomalaisille naisille asiallinen ja ystävällinen keskustelu tuntemattoman tavallisen miehen kanssa tuntuu olen täysin mahdoton ajatus johon ei todellakaan suostuta
Hmm. Sanot ilman mitään taka-ajatuksia, mutta sitten kuitenkin ihmettelet miten ihmiset ei pariudu jos tällaista muuten vaan juttelua ei Suomessa juuri harrasteta. Eli sulla kuitenkin on taka-ajatuksena se pariutuminen, seuran etsintä. Et sinä muuten vaan
Minkälaista mahtaa olla pariutuminen ilman takaa-ajatuksia..?
Tutustut johonkin mukavaan tyyppiin esim. opiskelu tai harrastuskuvioissa. Olette ensin ystäviä ja sitten herää tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Oletko sä koskaan edes tavannut yhtään suomalaista naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkialla muualla kun suomessa saa aikaan mukavia ja ystävällisiä keskusteluita kun menee keskustelemaan naisten kanssa ilman mitään taka ajatuksia mutta suomessa ei. Tämän huomaa ja oikein korostuu jokainen kerta kun tulee takaisin Suomeen ja unohtaa kuinka käytöstavattomia, kiukkuisia ja vihaisia suomalaiset naiset on jos tekee virheen että niitä lähestyy ihan pelkän keskustelun merkeissä ilman mitään taka ajatuksia. Suomalaisille naisille asiallinen ja ystävällinen keskustelu tuntemattoman tavallisen miehen kanssa tuntuu olen täysin mahdoton ajatus johon ei todellakaan suostuta
Hmm. Sanot ilman mitään taka-ajatuksia, mutta sitten kuitenkin ihmettelet miten ihmiset ei pariudu jos tällaista muuten vaan juttelua ei Suomessa juuri harrasteta. Eli sulla kuitenkin on taka-ajatuksena se pariutuminen, seuran etsintä. Et sinä muuten vaan
Ei minua kiinnosta tutustua random ohikulkijoihin. Olen tehnyt sitä ihan tarpeeksi tietääkseni että ei kannata. Lisäksi 100% miehistä kenen kanssa olen ollut tekemisissä "platonisesti" ovat yrittäneet panna minua. Jopa hyvänpäiväntutut ja vanhat sekä alaikäiest miehet. Tämä on ollut todellisuuteni tarpeeksi kauan torpatakseni jo suoriltaan tällaiset olevinaan viattomat yritelmät tuhlata aikaani, ja sitten kun osoitankin ystävällisyyttä niin mies haluaakin tavata uudestaan, ja siinäpä oli kiusallinen tilanne ja monta hetkeä pilalla. Mies tietysti onnensa kukkuroilla kun on saanut kerjättyä ilmaista huomiota kadulla, mutta minä en kaipaa mitään faneja. Jos haluat vetää naisia puoleesi, pukeudu heitä viehättävällä tavalla.
Mitä taas siihen tulee, että turistikohteissa pokkuroidaan, niin johtuisiko siitä että kannat rahaa kylään. Eivät naiset sinua jossain Roomassa pokkuroi varmastikaan, tuskin saat edes päätä kääntymään ellet ole joku influensseri.
Vierailija kirjoitti:
1. Lähtökohtaisesti vuorovaikutusongelmat on itsessä, jos niihin törmää joka kerta yrittäessään kommunikoida muiden kanssa.
2. asennevammaahan tuo aloitus indikoi myös. Niputat naiset yhteen ja kuvittelet, että me olemme kovinkin keskenämme homogeeninen ja täysin erilainen ihmisryhmä kuin miehet.
3. Vai eikö sulla ole miehissäkään ihmisiä, joiden kanssa osaisit kommunikoida? Silloin kts. kohta 1.
ohis: se haukkui jo suomalaiset miehetkin, eli se lienee vastaus kohtaan 3
Vierailija kirjoitti:
Koska suomalaiset naiset uskaltavat ilmaista etteivät ole kiinnostuneita juuri sinusta. Mutta jatka sinä vain jenkkien ja latinoiden panemista. Ei se ole meiltä pois.
Ei ole, ei.
Mutta vähän käy ne naiset sääliksi silti :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa vähän enemmän noista keskusteluyrityksistäsi.
Ihan samanlaisia kuin amerikkalaisten naisten kanssa. Nuoruuden kun vietin jenkeissä.
Ei mitään epäasiallista tms, vaan päinvastoin.
Uskokaa pois, menen 1000x mieluummin juttelemaan jenkkinaisten kanssa. Suomalaisia naisia olen ruvennut välttämään.
Ap
Et varmasti viettänyt nuoruutta Yhdysvalloissa kun kutsut sitä jenkeiksi😅. Tiedätkö edes mitä Yankee tarkoittaa? Vinkki: tarkoittaa henkilöä eikä paikkaa.
uskomatonta shaibaa taas... ei ne oo. Juttelen joka päivä monien suomalaisten naisten kanssa ja ne on tosi kivoja. Riippuu toki varmaan vähän itsestä. Ei ne ehkä tällaisia ketjuja vauvapalstalle tekeville oo niin kivoja. Katoppa peiliin incel AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, ei.
Miksi säälit? 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, ei.
Miksi säälit? 😄
Joutuva olemaan tekemisissä naisvihamielisen ap:n kanssa. Se on ihan tarpeeksi.
En halua bussissa tai kaupassa ruveta vääntämään small talkia pariutumishaluisen ventovieraan kanssa.
Jenkeissä nyt ollaan tekohymyileviä paskapuhujia joiden esim. kyläilykutsua ei pidä ottaa vakavasti.
Jos suomalaiset naiset eivät halua jutella sinun kanssasi, niin on toki hyvin ystävällistä jättää heidät rauhaan ja panostaa niihin, jotka haluavat.
Päätee kyllä yleisemminkin. Ihmiset olisivat paljon onnellisempia, jos lakkaisivat jahtaamasta niitä joita ei kiinnosta, ja keskittäisivät huomionsa niihin joita kiinnostaa. Ihmissuhteista tulee antoisia ja vastavuoroista, eikä kaikille kiusallista ja epämiellyttävää roikkumista ja ahdistelua.
1. Lähtökohtaisesti vuorovaikutusongelmat on itsessä, jos niihin törmää joka kerta yrittäessään kommunikoida muiden kanssa.
2. asennevammaahan tuo aloitus indikoi myös. Niputat naiset yhteen ja kuvittelet, että me olemme kovinkin keskenämme homogeeninen ja täysin erilainen ihmisryhmä kuin miehet.
3. Vai eikö sulla ole miehissäkään ihmisiä, joiden kanssa osaisit kommunikoida? Silloin kts. kohta 1.