Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomalaiset naiset ovat niin tylyjä kun niille menee puhumaan eivätkä osaa kommunikoida kuin normaalit ihmiset?

Vierailija
16.10.2025 |

Ulkomaalaiset naiset ovat paljon mukavampia, vaikka heitä lähestytään varmaan paljon useammin.

Kommentit (166)

Vierailija
21/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin geenit syynä. Kummankin vanhemman puolelta. 

Vierailija
22/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkialla muualla kun suomessa saa aikaan mukavia ja ystävällisiä keskusteluita kun menee keskustelemaan naisten kanssa ilman mitään taka ajatuksia mutta suomessa ei. Tämän huomaa ja oikein korostuu jokainen kerta kun tulee takaisin Suomeen ja unohtaa kuinka käytöstavattomia, kiukkuisia ja vihaisia suomalaiset naiset on jos tekee virheen että niitä lähestyy ihan pelkän keskustelun merkeissä ilman mitään taka ajatuksia. Suomalaisille naisille asiallinen ja ystävällinen keskustelu tuntemattoman tavallisen miehen kanssa tuntuu olen täysin mahdoton ajatus johon ei todellakaan suostuta

Hmm. Sanot ilman mitään taka-ajatuksia, mutta sitten kuitenkin ihmettelet miten ihmiset ei pariudu jos tällaista muuten vaan juttelua ei Suomessa juuri harrasteta. Eli sulla kuitenkin on taka-ajatuksena se pariutuminen, seuran etsintä. Et sinä muuten vaan ole niiden naisten ajatuksista kiinnostunut. <

Tuo mihin vastaat ei ole minun kirjoittamani.

Niin, siis, siinä isossa maailmassa missä ihmiset käyttäytyy kuin aikuiset, tutustutaan ensin, ja sitten vasta voisi alkaa miettimään kiinnostaako sillälailla. Ei minua ainakaan kiinnostaisi kaunis nainen jos se on joku supermulkku, kuten moni nainen täällä suomessa on. Miksi kiinnostaisi? Eipä minulla ole puutetta naisista jotka ovat kauniita ja mukavia. Sellaisista joista keskiverto suomimies ei voi edes uneksia, kun ei paremmasta tiedä kuin suomalaiset naiset.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä haluat jutella suominaisille? Saat vielä jonkun meetoo syytteen

Vierailija
24/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ilman mitään taka-ajatuksia". Hah hah. 

Mene Italiaan ja kokeile siellä onneasi. Sielläkin naiset tietävät oman arvonsa. 

Helpommin siellä pohjoisen mies saa pillua kuin suomen justiinoilta.

Vierailija
25/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule minun kanssani juttusille. Näytän ehkä hiukan kiukkuiselta, mutta älä anna sen hämätä. Sulan  ystävälliseen hymyyn vieraiden ihmisten alkaessa jutella ja myös itse saatan sanoa sanan pari ensin. Se on mukavaa, kun vaikkapa kaupan hyllyjen välissä vaihdamme muutaman sanan. Täysin riippumatta ulkomuodosta tai sukupuolesta.

Vierailija
26/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, otapa suunnaksi vaikka Pohjois-Karjala ja ala iskeä juttua paikallisten Railojen, Pirkkojen ja Irmelien kanssa. Voin taata, että ilahtuvat ikihyviksi ja puhuvat sinut pyörryksiin.

Vierailija
27/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten mene puhumaan suomalaisille naisille. Keskity juttelemaan ulkomaalaisten naisten, ulkomaalaisten miesten ja suomalaisten miesten kanssa. Ongelma ratkaistu, ole hyvä. 

Miksi ulkomaalaisten miesten kanssa pitäisi puhua? Nehän on suomessa hakemassa pillua.

Vierailija
28/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänään kävin mielenkiintoisen keskustelun kaupungilla erään miehen kanssa. Mutta se ei tullutkaan iskemään, kunhan muuten vaan tykkää rupatella erilaisten ihmisten kanssa. Miehestä kyllä näkee, jos ainoa syy ottaa kontaktia naisiin on pillun saaminen ja se on luontaantyötäntävää. 

Vierailija
29/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Suomessa nyt on vähän sellainen kulttuuri, että oletetaan että toisen omaa tilaa ja rauhaa kunnioitetaan, ellei ole tärkeää asiaa. Ei moni meistä tykkää mistään muuten vaan smalltalkin jauhamisesta yhtään.

On kyllä mysteeri miten jotkut täällä pariutuu. Noh, eipähän suomalaisilla naisilla kovin laadukkaita miehiä ole ihan syystä.

Ap

Aha. Ei riittänyt siis haukkua suomalaiset naiset, vaan samaan syssyyn haukut suomalaiset miehet (kaikki siis paitsi sinä).

Vierailija
30/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkialla muualla kun suomessa saa aikaan mukavia ja ystävällisiä keskusteluita kun menee keskustelemaan naisten kanssa ilman mitään taka ajatuksia mutta suomessa ei. Tämän huomaa ja oikein korostuu jokainen kerta kun tulee takaisin Suomeen ja unohtaa kuinka käytöstavattomia, kiukkuisia ja vihaisia suomalaiset naiset on jos tekee virheen että niitä lähestyy ihan pelkän keskustelun merkeissä ilman mitään taka ajatuksia. Suomalaisille naisille asiallinen ja ystävällinen keskustelu tuntemattoman tavallisen miehen kanssa tuntuu olen täysin mahdoton ajatus johon ei todellakaan suostuta

Hmm. Sanot ilman mitään taka-ajatuksia, mutta sitten kuitenkin ihmettelet miten ihmiset ei pariudu jos tällaista muuten vaan juttelua ei Suomessa juuri harrasteta. Eli sulla kuitenkin on taka-ajatuksena se pariutuminen, seuran etsintä. Et sinä muuten vaan ole niiden naisten ajatuksista kiinnostunut. <

Lueppas oikein ajatuksella tuo minun kommentti kun en puhunut sanallakaan paritumisesta. Johtuuko tuo teidän vihaisuus ja kiukkuisuus juuri tuosta että ette suostu edes kuuntelemaan/lukemaan mitä teille sanotaan vaan toimitte sen perusteella mitä te kuvittelette että teille sanotaan?

Vierailija
31/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule minun kanssani juttusille. Näytän ehkä hiukan kiukkuiselta, mutta älä anna sen hämätä. Sulan  ystävälliseen hymyyn vieraiden ihmisten alkaessa jutella ja myös itse saatan sanoa sanan pari ensin. Se on mukavaa, kun vaikkapa kaupan hyllyjen välissä vaihdamme muutaman sanan. Täysin riippumatta ulkomuodosta tai sukupuolesta.

Oletko kaunis nuori nainen? 

Vierailija
32/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla ei yleisesti ottaen ole käytöstapoja. Sellainen mukava, ihan vaan taka ajatukseton small talk esim vieraan ihmisen kanssa on usein tökeröä, jurottavaa, töksyttelevää tuppisuuta. Se on oikeasti ihan tyrmäävää sellaisille, jotka ovat tottuneet toisenlaiseen, avoimempaan sosiaaliseen kulttuuriin. 

Tämä ja vielä hankalampaa on yrittää jutella miesten kanssa. Naisten kanssa voi sentään tuurilla onnistua heittämään jotain läppää.

Tai sitten eläke-ikäisten kanssa, sukupuolesta riippumatta.

Poikkeuksena baari klo 23 jälkeen, jolloin porukka on jo huppelissa. 

Vierailija
33/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin muuton jälkeen muutaman vuoden tervehtiä pihassa vastaantulevia, myös naisia, tuloksetta. Kunnes huomasin että eihän meidän pihan naiset tervehdi edes toisiaan.

Vierailija
34/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen ahdistuu. Kaikesta. Koko ajan. Ja jostain syystä sekoittaa ahdistuksen ahdisteluun.

Vierailija
35/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan liittyy siihen että suomalaiset naiset on feministejä xenofileja, ja opetettu kumartamaan ja vähän muutakin tummaihoisille.

Ei ne mitään omilla aivoilla ajattele.

On aika huvittavaa, että henkilö syyttää muita siitä, etteivät he ajattele itse, mutta samalla toistaa itse netistä kopioituja fraaseja ja yleistyksiä ilman omaa pohdintaa...

Vierailija
36/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ilman mitään taka-ajatuksia". Hah hah. 

Mene Italiaan ja kokeile siellä onneasi. Sielläkin naiset tietävät oman arvonsa. 

Jos viittaat tuohon minun kommenttiin missä puhuin asiallisesta keskustelusta ilman taka-ajatuksia niin olen käynyt useastikin Italiassa ja olen sielläkin saanut aikaiseksi asiallisia, mukavia ja ystävällisiä keskusteluita paikallisten naisten kanssa ilman mitään taka-ajatuksia

Vierailija
37/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa vähän enemmän noista keskusteluyrityksistäsi. 

Ihan samanlaisia kuin amerikkalaisten naisten kanssa. Nuoruuden kun vietin jenkeissä.

Ei mitään epäasiallista tms, vaan päinvastoin.

Uskokaa pois, menen 1000x mieluummin juttelemaan jenkkinaisten kanssa. Suomalaisia naisia olen ruvennut välttämään.

Ap

Ulosantisi perusteella uskon, että suomalaiset naiset arvostavat sitä, että jätät heidät omiin oloihinsa.

Vierailija
38/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla ei ole puutetta kauniista ja mukavista naisista niin miksi sinun pitää väkisin päästä pariutumaan tylyjen suomalaisnaisten kanssa?

Vierailija
39/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, otapa suunnaksi vaikka Pohjois-Karjala ja ala iskeä juttua paikallisten Railojen, Pirkkojen ja Irmelien kanssa. Voin taata, että ilahtuvat ikihyviksi ja puhuvat sinut pyörryksiin.

Sen ihmeen kun näkisi että olisi sosiaalinen ja suomalainen. Pitääpi käydä siellä.

Ap

Vierailija
40/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kaunis nuori nainen? 

AP on ilmeisesti keski-iän ylittänyt, ja loukkaantuu kun nuoret naiset eivät ole kiinnostuneita juttelemaan. Juttele omanikäisten tai vanhempien kanssa ja jätä ne nuoret ja kauniit nuorille ja komeille miehille.