Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomalaiset naiset ovat niin tylyjä kun niille menee puhumaan eivätkä osaa kommunikoida kuin normaalit ihmiset?

Vierailija
16.10.2025 |

Ulkomaalaiset naiset ovat paljon mukavampia, vaikka heitä lähestytään varmaan paljon useammin.

Kommentit (166)

Vierailija
41/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkialla muualla kun suomessa saa aikaan mukavia ja ystävällisiä keskusteluita kun menee keskustelemaan naisten kanssa ilman mitään taka ajatuksia mutta suomessa ei. Tämän huomaa ja oikein korostuu jokainen kerta kun tulee takaisin Suomeen ja unohtaa kuinka käytöstavattomia, kiukkuisia ja vihaisia suomalaiset naiset on jos tekee virheen että niitä lähestyy ihan pelkän keskustelun merkeissä ilman mitään taka ajatuksia. Suomalaisille naisille asiallinen ja ystävällinen keskustelu tuntemattoman tavallisen miehen kanssa tuntuu olen täysin mahdoton ajatus johon ei todellakaan suostuta

Hmm. Sanot ilman mitään taka-ajatuksia, mutta sitten kuitenkin ihmettelet miten ihmiset ei pariudu jos tällaista muuten vaan juttelua ei Suomessa juuri harrasteta. Eli sulla kuitenkin on taka-ajatuksena se pariutuminen, seuran etsintä. Et sinä muuten vaan

Tuo mihin vastaat ei ole minun kirjoittamani.

Niin, siis, siinä isossa maailmassa missä ihmiset käyttäytyy kuin aikuiset, tutustutaan ensin, ja sitten vasta voisi alkaa miettimään kiinnostaako sillälailla. Ei minua ainakaan kiinnostaisi kaunis nainen jos se on joku supermulkku, kuten moni nainen täällä suomessa on. Miksi kiinnostaisi? Eipä minulla ole puutetta naisista jotka ovat kauniita ja mukavia. Sellaisista joista keskiverto suomimies ei voi edes uneksia, kun ei paremmasta tiedä kuin suomalaiset naiset.

Ap

Taas solvaat sekä suomalaisia naisia että miehiä. Ettet vaan sattuisi olemaan ry ssä?

Vierailija
42/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkialla muualla kun suomessa saa aikaan mukavia ja ystävällisiä keskusteluita kun menee keskustelemaan naisten kanssa ilman mitään taka ajatuksia mutta suomessa ei. Tämän huomaa ja oikein korostuu jokainen kerta kun tulee takaisin Suomeen ja unohtaa kuinka käytöstavattomia, kiukkuisia ja vihaisia suomalaiset naiset on jos tekee virheen että niitä lähestyy ihan pelkän keskustelun merkeissä ilman mitään taka ajatuksia. Suomalaisille naisille asiallinen ja ystävällinen keskustelu tuntemattoman tavallisen miehen kanssa tuntuu olen täysin mahdoton ajatus johon ei todellakaan suostuta

Hmm. Sanot ilman mitään taka-ajatuksia, mutta sitten kuitenkin ihmettelet miten ihmiset ei pariudu jos tällaista muuten vaan juttelua ei Suomessa juuri harrasteta. Eli sulla kuitenkin on taka-ajatuksena se pariutuminen, seuran etsintä. Et sinä muuten vaan

"Minkälaista mahtaa olla pariutuminen ilman takaa-ajatuksia..?"

Niin, olen lukenut, että "naisten joukkue-takaa-ajo" on oikein virallinen urheilulaji nykyään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi tänään kävin mielenkiintoisen keskustelun kaupungilla erään miehen kanssa. Mutta se ei tullutkaan iskemään, kunhan muuten vaan tykkää rupatella erilaisten ihmisten kanssa. Miehestä kyllä näkee, jos ainoa syy ottaa kontaktia naisiin on pillun saaminen ja se on luontaantyötäntävää. 

En ole koskaan nähnyt kun ruskea jätkä menee vonkaamaan suominaista että se nainen olisi luotaantyöntynyt. Sekin riittää että puhuu enkkua ihan älyttömän jännää ja erilaista.

Vierailija
44/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisen tylyjä nämä naiset on silloin kun ne on asettuneet johonkin ravintolaan tyrkyllä etsiessään sitä unelmien prinssiä...auta Armas jos sattuu joku naapurin Erkki tunkemaan juttusille

Jos on naapurin erkki bagdadista suurin osa naisista on heti valmiita sänkyyn.

Vierailija
45/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule minun kanssani juttusille. Näytän ehkä hiukan kiukkuiselta, mutta älä anna sen hämätä. Sulan  ystävälliseen hymyyn vieraiden ihmisten alkaessa jutella ja myös itse saatan sanoa sanan pari ensin. Se on mukavaa, kun vaikkapa kaupan hyllyjen välissä vaihdamme muutaman sanan. Täysin riippumatta ulkomuodosta tai sukupuolesta.

Misspäin asut?

Vierailija
46/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei puhuta vieraille ihmisille koskaan eikä mistään syystä. Ei miehet, ei naiset, ei naapurit, ei työkaverit yms. Olen nainen ja juuri äsken minua katsottiin kuin hullua, kun avasin kauppajonossa vahingossa suuni. Ihan asiasta vielä. 

Vierailija
47/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan liittyy siihen että suomalaiset naiset on feministejä xenofileja, ja opetettu kumartamaan ja vähän muutakin tummaihoisille.

Ei ne mitään omilla aivoilla ajattele.

Se että sinä et löydä naista johtuu juuri siitä että naiset ajattelevat itse. Kukaan ei halua olla tekemisissä ihmisen kanssa joka halveksii itseä. Oma naisvihasi aiheuttaa sen ettei kanssasi haluta puhua.

Väität että suomalaiset naiset eivät ajattele itse ja toistat samaa jargonia mitä tuhannet incelit ympäri nettiä. 

Vierailija
48/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisen tylyjä nämä naiset on silloin kun ne on asettuneet johonkin ravintolaan tyrkyllä etsiessään sitä unelmien prinssiä...auta Armas jos sattuu joku naapurin Erkki tunkemaan juttusille

Oletko itse mukava ja alat juttelemaan jos naapurin Merja tulee iskemään etkä ole yhtään kiinnostunut?

Vierailija
49/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut ja sen takia en ole vuosikymmeneen puhunut naisille.

Vierailija
50/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei puhuta vieraille ihmisille koskaan eikä mistään syystä. Ei miehet, ei naiset, ei naapurit, ei työkaverit yms. Olen nainen ja juuri äsken minua katsottiin kuin hullua, kun avasin kauppajonossa vahingossa suuni. Ihan asiasta vielä. 

Hullu asiasta nyt viimeisenä saa sanoa! Vartija! Poliisi!

Vierailija
51/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo tätäkin keskustelua niin paistaa oikein tämä suomalaisten naisten tyypillinen asenne ja vihamielisyys.

"Kyllä minä tiedän mitä tuo mies haluaa. Kyllä minä tiedän mitä tuo mies ajattelee. Kyllä minä tiedän ilman että minun tarvii edes keskustella miehen kanssa"

unohtakaa naiset nuo ennakko asenteet ja oikeasti keskustelkaa ja kuunnelkaa miestä niin tekin saatatte huomata että teidän miesviha johtuu pelkästään ennakkoasenteista eikä niillä ole mitään todellisuus pohjaa. Tämän takia ette edes saa asiallista ja mukavaa keskustelua aikaiseksi kun olette jo etukäteen päättäneet koko keskustelun joka johtuu täysin toisten naisten kertomista valheellisista tarinoista jotka on rakentunut tuon saman miesviha ennakko asenteen takia jossa ajatellaan että kaikki miehet on vain seksin perässä, kaikki miehet on väkivaltaisia raiskareita, kaikki miehet haluaa vain tappaa naisia. Miehet ei todellisuudessa ole lähelläkään semmoisia mitä teidän miehiä vihaavat ystävät valehtelevat. En sitä väitä etteikö semmoisia miehiä olisi mutta tuommoisia miehiä on vain joku vajaa promille kaikista miehistä. Tuo on aika sairas ajattelutapa että tuomitaan 9999 miestä väkivaltaiseksi raiskariksi kun se yksi on semmoinen

Vierailija
52/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä kompata tätä. Itse olen parhaiten tullut juttuun tosielämässä saksalaisten ja brittiläisten goottimuijien kanssa. Yli puolella kouluajan insinöörikollegoista tuntuu myös olevan ulkomaalainen nainen; hollanti, yhdysvallat, vietnam ja japani hyvin edustettuina. Monet on muuttaneet töiden perässä vaimon kotimaahan.

Vierailija
53/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Hyvä jos pääsee ehjänä kotiin tollasen tapaamisen jälkeen. Ei ole edes käytöstapoja näköjään tytöille kotona opetettu.

Vierailija
54/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi tänään kävin mielenkiintoisen keskustelun kaupungilla erään miehen kanssa. Mutta se ei tullutkaan iskemään, kunhan muuten vaan tykkää rupatella erilaisten ihmisten kanssa. Miehestä kyllä näkee, jos ainoa syy ottaa kontaktia naisiin on pillun saaminen ja se on luontaantyötäntävää. 

En ole koskaan nähnyt kun ruskea jätkä menee vonkaamaan suominaista että se nainen olisi luotaantyöntynyt. Sekin riittää että puhuu enkkua ihan älyttömän jännää ja erilaista.

NO mikset itse sitten sönkötä niille enkkua?

Ps. Opettele ensin suomi.

Vierailija
55/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä kompata tätä. Itse olen parhaiten tullut juttuun tosielämässä saksalaisten ja brittiläisten goottimuijien kanssa. Yli puolella kouluajan insinöörikollegoista tuntuu myös olevan ulkomaalainen nainen; hollanti, yhdysvallat, vietnam ja japani hyvin edustettuina. Monet on muuttaneet töiden

0/5😅

Vierailija
56/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaan kyllä. Mäkin kävin juuri kaupassa ja kiva mummoihminen kävi juttusille. Ilahduttava kokemus :)

Vierailija
57/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri niin. Siksi mies ei enää lähesty naista. Koska se on kiellettyä. Nyt saatte totutella olemaan yksin. Ikuisesti.

Vierailija
58/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, en usko, että tämä on niinkään sukupuolikysymys, vaan kyse on suomalaisesta kulttuurista yleisemmällä tasolla. Minustakin olisi mukavaa rupatella niitä näitä muiden kanssa esim. bussipysäkillä, mutta ihmiset ovat usein kuin myrkyn nielleitä. Asuin toisessa maassa jossain vaiheessa elämääni ja siellä oli todella erilaista. Ihanaa oli ihmisten avoimuus, lämpö, sosiaalisuus ja toisten huomioonottaminen. Toki niitä huonojakin puolia myös oli. 

N 48

Vierailija
59/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä kompata tätä. Itse olen parhaiten tullut juttuun tosielämässä saksalaisten ja brittiläisten goottimuijien kanssa. Yli puolella kouluajan insinöörikollegoista tuntuu myös olevan ulkomaalainen nainen; hollanti, yhdysvallat, vietnam ja japani hyvin edustettuina. Monet on muuttaneet töiden

Mutta kun suomalainen nainen edes hymyilee ulkomaalaiselle miehelle, on hän hirveä ja viallinen xenofiili?

Vierailija
60/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri niin. Siksi mies ei enää lähesty naista. Koska se on kiellettyä. Nyt saatte totutella olemaan yksin. Ikuisesti.

Kyllä se on teidän katkerien miesten joiden täytyy totutella olemaan yksin. Tästäkin ketjusta näkee hyvin kummalle sukupuolelle se aiheuttaa katkeruutta.