Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomalaiset naiset ovat niin tylyjä kun niille menee puhumaan eivätkä osaa kommunikoida kuin normaalit ihmiset?

Vierailija
16.10.2025 |

Ulkomaalaiset naiset ovat paljon mukavampia, vaikka heitä lähestytään varmaan paljon useammin.

Kommentit (166)

Vierailija
81/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaari jätä ne nuoret tytöt rauhaan!

t. mummi 70v😉

Vierailija
82/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uikkarit haluaa suomen passin ja rahaa. Sinulla seisoo sopivasti järki sitä tavoitetta varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei puhuta vieraille ihmisille koskaan eikä mistään syystä. Ei miehet, ei naiset, ei naapurit, ei työkaverit yms. Olen nainen ja juuri äsken minua katsottiin kuin hullua, kun avasin kauppajonossa vahingossa suuni. Ihan asiasta vielä. 

Juuri niin. Siksi mies ei enää lähesty naista. Koska se on kiellettyä. Nyt saatte totutella olemaan yksin. Ikuisesti.

Voi rassupieni, ei naiset ole yksin. Naiset ei vaan ole sun kanssa.

Mitä tarkoittaa rassu?

Venäläinen ei näköjään osaa suomea kovin hyvin. Eikä osaa käyttää sanakirjoja, googlea jne.

"rassu

substantiivi

ihminen, joka on altis säälille

Pieni rassu tarvitsi apua ylittämään tien."

Vierailija
84/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahempi mies käytökseltään niin sitä enemmän naiset siitä kiinnostuu. Jos mies vaikka pettää ja naiset tietää siitä niin kyllä ne naiset sen miehen kanssa haluaa seurustella.

Vierailija
85/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei puhuta vieraille ihmisille koskaan eikä mistään syystä. Ei miehet, ei naiset, ei naapurit, ei työkaverit yms. Olen nainen ja juuri äsken minua katsottiin kuin hullua, kun avasin kauppajonossa vahingossa suuni. Ihan asiasta vielä. 

Juuri niin. Siksi mies ei enää lähesty naista. Koska se on kiellettyä. Nyt saatte totutella olemaan yksin. Ikuisesti.

Kyllä se on teidän katkerien miesten joiden täytyy totutella olemaan yksin. Tästäkin ketjusta näkee hyvin kummalle sukupuolelle se aiheuttaa katkeruutta.

Sinulle näemmä. Itse koen lähinnä välttäneeni luodin.

Kyllä ne on miehet jotka täällä valittavat kun eivät saa naista. Mutta jatka kiemurtelu

Ei kiitos. Saat hoitaa "kiemurtelusi" ihan itse. En naiseen koske.

Vierailija
86/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suomessa ei olla totuttu sellaiseen small talk -kulttuuriin. Usein ensimmäinen oletus on, että voi ei apua se tuli iskemään. Itse olen koittanut olla ennakkoluuloton ja ystävällinen, mutta oikeastaan lähes aina miehellä onkin ollut taka-ajatuksia. Siinä tulee kyyniseksi ja luottamus miehiin hajoaa.

Vierailija
87/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uikkarit haluaa suomen passin ja rahaa. Sinulla seisoo sopivasti järki sitä tavoitetta varten.

Enpä kyllä ollenkaan kiinnosta lähi idän tai afrikan naiset.

Amerikkalaiset ja lattarit vaan.

Ap

Vierailija
88/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi rassupieni, ei naiset ole yksin. Naiset ei vaan ole sun kanssa.

Mitä tarkoittaa rassu?

Venäläinen ei näköjään osaa suomea kovin hyvin. Eikä osaa käyttää sanakirjoja, googlea jne.

"rassu

substantiivi

ihminen, joka on altis säälille

Pieni rassu tar

Vai että venäläinen. Anna mun kaikki kestää.

Vierailija
89/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko määritellä ulkomaat? Kaikki ne maat joissa sönkötät jotain muuta kieltä kuin äidinkieltäsi? Tunnusta suoraan että saat pillua vain siellä missä itse olet eksoottinen ulkomaalainen.

Mitä kauemmas euroopasta, sen parempi.

Ap

Vierailija
90/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa vähän enemmän noista keskusteluyrityksistäsi. 

Ihan samanlaisia kuin amerikkalaisten naisten kanssa. Nuoruuden kun vietin jenkeissä.

Ei mitään epäasiallista tms, vaan päinvastoin.

Uskokaa pois, menen 1000x mieluummin juttelemaan jenkkinaisten kanssa. Suomalaisia naisia olen ruvennut välttämään.

Ap

Jos nuoruudessasi olet lähestynyt jenkkinaisia, kai olet kohderyhmän iän kuitenkin päivittänyt vastaamaan omaa nykyistä ikääsi?

Mun havaintojen mukaan yleisin syy tylyyteen on se, mies lähestyy itselleen liian nuoria naisia.

Tuo tylyys on aina pätenyt, omasta iästä riippumatta.

Ap

Vierailija
91/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No suomessa ei olla totuttu sellaiseen small talk -kulttuuriin. Usein ensimmäinen oletus on, että voi ei apua se tuli iskemään. Itse olen koittanut olla ennakkoluuloton ja ystävällinen, mutta oikeastaan lähes aina miehellä onkin ollut taka-ajatuksia. Siinä tulee kyyniseksi ja luottamus miehiin hajoaa.

Niin ja lisään, että usein itsekin olen varautunut ja ynseä. En vaan jaksa olla enää niin hyväuskoinen, että kuvittelen jonkun miehen haluavan olla mukava ja jutella ilman mitään taka-ajatuksia. Helpompaa varmaan ulkomaalaisille, jotka on lähtöisin maista joissa on small talk -kulttuuria. 

Vierailija
92/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä haluat jutella suominaisille? Saat vielä jonkun meetoo syytteen

Käsityksesi juttelemisesta on siis melko poikkeuksellinen. Kätevä nyrkkisääntö: älä tee äläkä sano naiselle mitään mitä et tekisi tai sanoisi toiselle miehelle tai äidillesi, niin ei tule metoota.

Vierailija
93/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä miehet valittavat että suomalaiset naiset ovat heille tylyjä mutta ulkomaalaisille miehille kivoja ja kohteliaita. Ja kerrotaan miten ulkomaalaiset naiset ovat paljon kohteliaampia ja mukavampia kun heille menee puhumaan. Tajuatteko että olette silloin itse se eksoottinen ulkomaalainen ja että he voivat olla ihan yhtä "tylyjä" oman maan miehille jotka jatkuvasti heitä lähestyvät.

Vierailija
94/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahempi mies käytökseltään niin sitä enemmän naiset siitä kiinnostuu. Jos mies vaikka pettää ja naiset tietää siitä niin kyllä ne naiset sen miehen kanssa haluaa seurustella.

Ymmärtköhän itse miksi naiset eivät pidä sinusta? Se ei johdu muista miehistä tai naisista vaan siitä että sinä halveksit naisia. Haluaisitko itse olla tekemisissä jonkun kanssa joka halveksii sinua ja pitää sinua itseään huonompana?

Vierailija
95/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on teidän katkerien miesten joiden täytyy totutella olemaan yksin. Tästäkin ketjusta näkee hyvin kummalle sukupuolelle se aiheuttaa katkeruutta.

Sinulle näemmä. Itse koen lähinnä välttäneeni luodin.

Kyllä ne on miehet jotka täällä vali

Ei kiitos. Saat hoitaa "kiemurtelusi" ihan itse. En naiseen koske

Kiemurtele kiemurtele, me kaikki nautimme esityksestä😂😂😂

Vierailija
96/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten käytös nykyaikana korreloituu miesten yksinäisyysepidemian kanssa. Ja kuvittelette vielä, että Andrew Tatelta löytyy vastaus ongelmiinne. 

Vierailija
97/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imbecillien propagandaa.

Vierailija
98/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne miehetkään osaa puhua tai jutella. 

Vierailija
99/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai varastamaan.

t: helsinkiläinen

Vierailija
100/166 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtköhän itse miksi naiset eivät pidä sinusta? Se ei johdu muista miehistä tai naisista vaan siitä että sinä halveksit naisia. Haluaisitko itse olla tekemisissä jonkun kanssa joka halveksii sinua ja pitää sinua itseään huonompana?

"Haluaisinko itse olla tekemisissä jonkun kanssa, joka pitää minua huonompana". Juuri tuolla tavalla suomalainen nainen kohtelee suomalaista miestä. Huonompana. Arvottomana. Koko ajatus tasa-arvosta ja yhdenvertaisuudesta on teille mahdoton.