mikä noita nuoria bilettäviä opiskelijoita oikein vaivaa nykyään? Miten noista on tullu noin röyhkeitä.
Haalarit päällä vedellään kaduilla menemään niin, kuin oltaisiin maanomistajia. Päin meinaavat tulla jos et et väistä. Moni ystäväni on sanonut samaa. Eikö varsinkin yliopistolaisten pitäisi olla sivistyneitä. Voi myös olla, että nää on näitä korkeakouluporukkaa.
Kommentit (40)
Tekokynnet räpsyvät ja rakenneripset kimaltaa ja viinaakin kehtaavat juoda haalareissaan.
Vierailija kirjoitti:
En tuohon osaa vastata, mutta itse kävelen päin ihmisiä, jotka kulkee väärällä puolen eikä aio väistää.
kävelen aina oikealla puolella katua meno suuntaan katsottuna. Sitten tulee vastaa leveästi kävelevä opiskelija porukka ja joudun väistämään puoliksi ojaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
En tuohon osaa vastata, mutta itse kävelen päin ihmisiä, jotka kulkee väärällä puolen eikä aio väistää.
Kävelyteillä ei ole mitään oikeaa tai väärää puolta.
taisi aloittajalta jäädä yliopisto käymättä? Koulut jäi peruskouluun
Vierailija kirjoitti:
taisi aloittajalta jäädä yliopisto käymättä? Koulut jäi peruskouluun
ehkä ihan hyvä niin :) jos sieltä tuollaisia tulee 🤣
ap
Vierailija kirjoitti:
Tekokynnet räpsyvät ja rakenneripset kimaltaa ja viinaakin kehtaavat juoda haalareissaan.
Pääasia että Keskisarjalla alkoi ränni jo yliopistossa eikä loppua näy
Ei mikä heitä vaan mikä nykymaailmaa. Siellä on nyt nykymaailman nuoret.
Haalarit päällä voi taantua potkupukuvaiheeseen
Chillaa boomer ja anna pitää hauskaa. Ne maksaa sun eläkkeen sitten joskus eli kannattaa olla mukava :)
Vierailija kirjoitti:
Chillaa boomer ja anna pitää hauskaa. Ne maksaa sun eläkkeen sitten joskus eli kannattaa olla mukava :)
Minkä ihmeen eläkkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävelyteillä ei ole mitään oikeaa tai väärää puolta.
Suomessa on oikeanpuoleinen liikenne, koskee myös kohtaavia kävelijöitä.
Haalarit ovat naurettavia yliopisto-opiskelijoilla ja vielä naurettavmpia amk-opiskelijoilla.
Muistakaa toimiva vinkki, jos näyttää siltä että joku kävelee päälle: pysähtykää itse. Jostain syystä pysähtynyttä väistetään mutta vastaan kävelevää ei.
Itse käytän pokkana taktiikkaa siten, että jos joku on kävelemässä päin väärää reunaa, tai joukkio lähestyy rintamana, pysähdyn ja muka tutkin jotain kännykältä ;)
Vierailija kirjoitti:
Haalarit päällä voi taantua potkupukuvaiheeseen
Kyllä. Pullo suuhun ja paskat housuun, jos liikaa juo. Ja kävelykin voi ollavälillä sellaista taaperomaista horjuntaa. Ja puhekin kuin puhumaan opettelevalla.
Vierailija kirjoitti:
Heikomman kannattaa väistää.