Miksi suomalaiset naiset ovat niin tylyjä kun niille menee puhumaan eivätkä osaa kommunikoida kuin normaalit ihmiset?
Ulkomaalaiset naiset ovat paljon mukavampia, vaikka heitä lähestytään varmaan paljon useammin.
Kommentit (118)
Ehkä ne ulkkarit on suosiollisempia jos tarvitsevat vaikka oleskeluluvan että sinäkin kelpaisit sellaiseen hätätapaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Suomessa nyt on vähän sellainen kulttuuri, että oletetaan että toisen omaa tilaa ja rauhaa kunnioitetaan, ellei ole tärkeää asiaa. Ei moni meistä tykkää mistään muuten vaan smalltalkin jauhamisesta yhtään.
On kyllä mysteeri miten jotkut täällä pariutuu. Noh, eipähän suomalaisilla naisilla kovin laadukkaita miehiä ole ihan syystä.
Ap
Useimmat ei tosiaan pariudu niin että tuolla vaan arjessa joku tulee juttelemaan. Paria etsitään siihen tarkoitetuista sovelluksista, erityisistä sinkkutapaamisista, tai yöelämästä. Itse löysin Tinderistä.
Suomalaisten naisten kanssa ei ole pakko kommunikoida. Itse säästän energiani ulkomaille.
Kerropa vähän enemmän noista keskusteluyrityksistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkialla muualla kun suomessa saa aikaan mukavia ja ystävällisiä keskusteluita kun menee keskustelemaan naisten kanssa ilman mitään taka ajatuksia mutta suomessa ei. Tämän huomaa ja oikein korostuu jokainen kerta kun tulee takaisin Suomeen ja unohtaa kuinka käytöstavattomia, kiukkuisia ja vihaisia suomalaiset naiset on jos tekee virheen että niitä lähestyy ihan pelkän keskustelun merkeissä ilman mitään taka ajatuksia. Suomalaisille naisille asiallinen ja ystävällinen keskustelu tuntemattoman tavallisen miehen kanssa tuntuu olen täysin mahdoton ajatus johon ei todellakaan suostuta
Hmm. Sanot ilman mitään taka-ajatuksia, mutta sitten kuitenkin ihmettelet miten ihmiset ei pariudu jos tällaista muuten vaan juttelua ei Suomessa juuri harrasteta. Eli sulla kuitenkin on taka-ajatuksena se pariutuminen, seuran etsintä. Et sinä muuten vaan ole niiden naisten ajatuksista kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkialla muualla kun suomessa saa aikaan mukavia ja ystävällisiä keskusteluita kun menee keskustelemaan naisten kanssa ilman mitään taka ajatuksia mutta suomessa ei. Tämän huomaa ja oikein korostuu jokainen kerta kun tulee takaisin Suomeen ja unohtaa kuinka käytöstavattomia, kiukkuisia ja vihaisia suomalaiset naiset on jos tekee virheen että niitä lähestyy ihan pelkän keskustelun merkeissä ilman mitään taka ajatuksia. Suomalaisille naisille asiallinen ja ystävällinen keskustelu tuntemattoman tavallisen miehen kanssa tuntuu olen täysin mahdoton ajatus johon ei todellakaan suostuta
Hmm. Sanot ilman mitään taka-ajatuksia, mutta sitten kuitenkin ihmettelet miten ihmiset ei pariudu jos tällaista muuten vaan juttelua ei Suomessa juuri harrasteta. Eli sulla kuitenkin on taka-ajatuksena se pariutuminen, seuran etsintä. Et sinä muuten vaan ole niiden naisten ajatuksista kiinnostunut. <
Minkälaista mahtaa olla pariutuminen ilman takaa-ajatuksia..?
Varmaan liittyy siihen että suomalaiset naiset on feministejä xenofileja, ja opetettu kumartamaan ja vähän muutakin tummaihoisille.
Ei ne mitään omilla aivoilla ajattele.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samanlaisia kuin amerikkalaisten naisten kanssa. Nuoruuden kun vietin jenkeissä.
Ei mitään epäasiallista tms, vaan päinvastoin.
Uskokaa pois, menen 1000x mieluummin juttelemaan jenkkinaisten kanssa. Suomalaisia naisia olen ruvennut välttämään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se juuri on.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Suomessa nyt on vähän sellainen kulttuuri, että oletetaan että toisen omaa tilaa ja rauhaa kunnioitetaan, ellei ole tärkeää asiaa. Ei moni meistä tykkää mistään muuten vaan smalltalkin jauhamisesta yhtään.
On kyllä mysteeri miten jotkut täällä pariutuu. Noh, eipähän suomalaisilla naisilla kovin laadukkaita miehiä ole ihan syystä.
Ap
Laadukas mies ei ole ihmisoikeus ap, jätä miehet rauhaan.
Suomalaisilla ei yleisesti ottaen ole käytöstapoja. Sellainen mukava, ihan vaan taka ajatukseton small talk esim vieraan ihmisen kanssa on usein tökeröä, jurottavaa, töksyttelevää tuppisuuta. Se on oikeasti ihan tyrmäävää sellaisille, jotka ovat tottuneet toisenlaiseen, avoimempaan sosiaaliseen kulttuuriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samanlaisia kuin amerikkalaisten naisten kanssa. Nuoruuden kun vietin jenkeissä.
Ei mitään epäasiallista tms, vaan päinvastoin.
Uskokaa pois, menen 1000x mieluummin juttelemaan jenkkinaisten kanssa. Suomalaisia naisia olen ruvennut välttämään.
Ap
Niin, jenkeissä on varmasti maailman ekstroverteimpiä kulttuureita, siellä tuollainen small talk on tavallista ja jopa odotetaan sitä. Meillä täällä Suomessa onneksi ei sitä ole. Kaltaiseni introvertit - ja meitä on Suomessa paljon - uupuisivat siitä jatkuvasta sosiaalisuuden vaatimuksesta aivan täysin. Me tykätään pääosin olla omissa ajatuksissamme, kun tuolla muuten vaan kuljemme asioila, lenkillä tms. Ei kiitos tuommoista jenkkikulttuuria tänne. Pysy sinä vaan niiden jenkkinaisten parissa, jos sua tuollainen tyyli miellyttää.
Tiedän mitä haluat etkä ole sitä saamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Sanot ilman mitään taka-ajatuksia, mutta sitten kuitenkin ihmettelet miten ihmiset ei pariudu jos tällaista muuten vaan juttelua ei Suomessa juuri harrasteta. Eli sulla kuitenkin on taka-ajatuksena se pariutuminen, seuran etsintä. Et sinä muuten vaan ole niiden naisten ajatuksista kiinnostunut. <
No niinpä. Ap puhui itsensä pussiin. Ei kai tämä vain ole se sama, joka kirjoitti tänne jokin aika sitten, kuinka suomalaiset naiset näyttävät hänelle näkymätöntä keskisormea, kun hän yrittää vain jutella. Ketju poistettiin mutta siinäkin ap meni lopulta lipsauttamaan, että on tosiasiassa seuraa vailla eikä halua vain verestää juttelutaitojaan.
Ei kaikki ole tylyjä. Mä olen keskustellut nätisti.
AP , naisten tehtävä ei ole viihdyttää sinua ja muita miehiä missä tahansa ja milloin tahansa te haluatte.
JÄTÄ NAISET RAUHAAN, NIIN SUIMESSA,KUIN MUUALLAKIN!
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla ei yleisesti ottaen ole käytöstapoja. Sellainen mukava, ihan vaan taka ajatukseton small talk esim vieraan ihmisen kanssa on usein tökeröä, jurottavaa, töksyttelevää tuppisuuta. Se on oikeasti ihan tyrmäävää sellaisille, jotka ovat tottuneet toisenlaiseen, avoimempaan sosiaaliseen kulttuuriin.
Ei tuolla ole mitään tekemistä käytöstapojen kanssa. Se on vaan erilainen kulttuuri sen suhteen, mitä ihmisltä odotetaan arjessa sosiaalisen kanssakäymisen suhteen. Itse rakastan tätä suomalaista kulttuuria, jossa kunnioitetaan toista antamalla tilaa ja rauhaa, eikä tyrkytetä itseään siihen jos ei ole asiaa.
"Ilman mitään taka-ajatuksia". Hah hah.
Mene Italiaan ja kokeile siellä onneasi. Sielläkin naiset tietävät oman arvonsa.
Älä sitten mene puhumaan suomalaisille naisille. Keskity juttelemaan ulkomaalaisten naisten, ulkomaalaisten miesten ja suomalaisten miesten kanssa. Ongelma ratkaistu, ole hyvä.