Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi haluaa loungchampin

Vierailija
16.10.2025 |

Lapseni haluaa loungchampin. Siinä ei sinänsä mitään, mutta en ehkä haluaisi ostaa sellaista. Tyttöni sanoo, että melkein jokaisella toisella tytöllä on sellainen, mutten ihan usko. Katsoin niitä, ja se, minkä  tyttö haluaa, maksaa peräti 510€!  pitäisikö sanoa suoraan, vai kuuluisiko tarjota toista laukkua, että tyttö unohtaisi vanhan? Miten sinä tekisit?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita säästämään omista synttärilahjarahoista ja kannusta kesätöihin tai 4h yrittäjäksi. Voit luvata sitten halutessasi maksaa pienen osan, esim 50 e.

Älä osta tilalle jotain mitä ei halua, mutta jos tarvitsee välissä laukun niin kysy kävisikö joku muu vai meneekö kaupankestokassilla siihen asti että saa säästettyä.

Vierailija
2/21 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjoa tätä laukkureppua: https://scandinavianoutdoor.fi/fjallraven/varusteet/reput-rinkat-ja-lau… itse nautin siitä ja se on kuitenkin ihan hieno, en tiedä kelpaako teinitytölle.

Kuka sanoi että tyttö on teini

Totta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa varmaan sen Longchampin Le Pliage -shopperin, jonka saa alle satasella. Katso myös Tori.fi. 

Ne Longchampin aitonahkaiset laukut on sitten +500€.

Vierailija
4/21 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä on joka toisella, enemmänkin. Minun tyttärelläni ja hänen kavereillaan jokaisella. Mutta M-koko eli se, jonka hinta on 120€, ei ole kovin paha. 

Vierailija
5/21 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ksin nyt omalle tytölle voi ja pitää  sanoa suoraan että se on mielestäni liian kallis etten en nyt osta sitä . 

Vierailija
6/21 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako, AP, tyttösi tätä laukkua:https://www.stockmann.com/longchamp-le-pliage-xtra--olkalaukku/16620631… ? Sen minä ainakin ostin joku vuosi sitten 10 vuotiaalle koululaukuksi.( silloin kymmenen, nyt 11)

Onpas ruma

Vierailija
7/21 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako, AP, tyttösi tätä laukkua:https://www.stockmann.com/longchamp-le-pliage-xtra--olkalaukku/16620631… ? Sen minä ainakin ostin joku vuosi sitten 10 vuotiaalle koululaukuksi.( silloin kymmenen, nyt 11)

Noin nuoret ei kyllä käytä laukkuja koulussa (ei ainakaan pitäisi)

Vierailija
8/21 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko wt, kun et osaa edes kirjoittaa sitä🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
9/21 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä asia loppuun käsitelty.        🤣🤣🤣🤣

Vierailija
10/21 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen? Jos pystyy ainakin suuremman osan siitä maksamaan esim. kotitöistä tai lahjoina saamistaan rahoista niin voithan tarjoutua kattamaan loppuosan laukun hinnasta. Jos ei nyt ihan hirveästi maksa, jos on tuon 500 niin on kyllä liian kallis laukku lapselle...

Vierailija
11/21 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruma on. väärin kirjoitettukin.

Vierailija
12/21 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen? Jos pystyy ainakin suuremman osan siitä maksamaan esim. kotitöistä tai lahjoina saamistaan rahoista niin voithan tarjoutua kattamaan loppuosan laukun hinnasta. Jos ei nyt ihan hirveästi maksa, jos on tuon 500 niin on kyllä liian kallis laukku lapselle...

Ikä on 14 vuotta.😊

AP

Vierailija
13/21 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin nuoret ei kyllä käytä laukkuja koulussa (ei ainakaan pitäisi)

Niinpä. Ala-aste pitäisi kulkea repun kanssa. Mieluiten tietty yläaste ja lukiokin, ihan terveyden takia, koska olkalaukuista tulee helposti hartiavaivoja (kokemuksesta tiedän, yläasteelta asti kun olen kulkenut olkalaukun ja kangaskassien kanssa ja rasitusta on tullut hyvin toispuoleisesti).

Vierailija
14/21 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei saa mitä haluaa. 

Vierailija
15/21 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ruma on. väärin kirjoitettukin.

Heh, en oikein tiedä näistä jutuista paljoa, joten varmaan totta.😅 itse olen enemmän gucci laukkujen perään.

AP

Vierailija
16/21 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KEITÄ HELSKATTEJA NÄÄ teini tyttö ja Elina K. OIKEIN ON?! ei ole olemassa mitään kanavaa nimeltä teini tyttö

CREEPY

Vierailija
17/21 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmoteltu lapsi kyllä sulla ap. Ei mikään normaali lapsi halua koko aikaa jotain. Kaikkea ei voi saada, sillä selvä. Sano suorasti nuo sanat niin ihme tapahtuu:

lapsesi lopettaa inttämisen ja askel normaalimpaan ihmiseen on otettu. 

Vierailija
18/21 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ees tiiä mikä ko tuote on. Eli ei siis tarpeellinen. Älä osta.

Vierailija
19/21 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että menee töihin ja ostaa itse.

Vierailija
20/21 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano, että menee töihin ja ostaa itse.

Jep töihin siitä tyttö