Kuntouimari järkyttyi Salon uimahallissa!
Kommentit (25)
Tämä on se sama uimari, joka on ollut uutisissa päälleen tulleista roiskeista. Että kivoja uinteja vaan 🏊🏻
Hänellä on kuvassa meikkiä, toivottavasti on pessyt ne pois ennen altaaseen menoa ettei likaa vettä omalla toiminnallaan.
Jaanasta löytyy monta uimahalliotsikkoa. Milloin on huonoa asiakaspalvelua, milloin roiskitaan vettä päälle, milloin vesi on likaista... Näköjään löydyy mediatietoja lähes 10 vuoden ajalta kaikenlaisista rikosilmoituksista.
Akalla näyttää olevan huulipunaa, mites se kokopesu on omalta kohdilta sujunut?;)
Ja tää nainen oli ammattikoulun psykologina! Taitaa onneksi olla jo eläkkeellä.
Linkki avaamatta ja keskustelua lukematta arvaan, että Haapasalo on ollut taas uimassa
No tarvitaanko mielikuvitusta yhtään tohon?
Ajattelin jo lapsena noin uimahalleista ja uimaloista. Mitä voi odottaa, kun kymmenet ja sadat ihmset käy lillumassa vedessä?
Puhdasta? Öööh ei.
Niinku mitä toi odotti uimalalta?
Kokeile kylpyammetta ja katso mitä siinä lilluu lopulta. Sama lopputulos.
Pimeä eukko, jolle voisi laittaa porttikiellon umahalleihin ja miksei muihinkin paikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Pimeä eukko, jolle voisi laittaa porttikiellon umahalleihin ja miksei muihinkin paikkoihin.
uimahalleihin*
Miksi siellä uimahallissa pitää ravata jos siellä tulee aina noin paha mieli?
Olen kiertänyt yläasteen jälkeen uima-altaat hyvin kaukaa. Noissa altaissa voi kellua vaikka mitä ja pinnan alta löytää jos jonkinlaista yllätystä aina hiustupoista pohjaan vajonneisiin avainlenkkeihin.
Ei ole tainnut käydä suihkussa ennen uintia tämäkään rouva. Olen usein nähnyt uimahalleissa naisia täydessä meikissä, hiukset kuivana. Lisäksi jotkut ovat kaataneet hajuvesipullon päällensä ennen uimaan menoa.
Naiset oikeasti ei osaa edes vessassa käydä ja sitten levittävät karvojaan joka paikkaan muutenkin. Tässä taloyhtiössä saunatilan lattialla ja ritilällä on aina iso kasa karvoja. Olen laittanut ainakin 5 heippalappua rappukäytävälle että kerätkää ne pillukarvanne sieltä suihkutilasta. Tosi ällöö mennä saunaan omalla vuorolla kun lattia täynnä karvoja.
https://www.iltalehti.fi/autotestit/a/2141672f-b60b-4d48-96e4-6faf2f757…
Wow!