Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, voisitko olla miehen kanssa jolla ei olisi mitään tarvetta/halua pitää sinusta huolta?

Vierailija
16.10.2025 |

Ei lohduta eikä ota syliin kun on paha mieli, ei huolehdi kun olet kipeä, ei provaidaa taloudellisesti jne. 

Kommentit (181)

Vierailija
61/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi kukaan olisi suhteessa, jos siitä ei saa mitään omaa elämää parantavaa, jotain, mitä ei jo valmiiksi sinkkuna saa?

Puhtaasti rakkaudesta. Ei tarvitse olla pakana ja materialisti. Rakkaus on se juttu. Sähän olet menossa noilla liberaaleilla arvoilla helvettiin.

Omituinen käsitys rakkaudesta, jos siihen ei kuulu toisen tukeminen vaikeina aikoina, esim. kun kohtaa surua tai sairastuu.

Vierailija
62/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohta on että jokainen huolehtii itsestään.Ei miehen tehtävä ole lohduttaa jos naiselle tulee paha mieli jostain asiasta joka ei liity mieheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitäisi olla huolehtiva herrasmies, joka tuo pätäkkää taloon? 

Vierailija
64/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole yli kymmeneen vuoteen ollut paha mieli, enkä ole ollut sairaanakaan ja mulla on oma tili, omat rahat ja oma taloudellinen vastuu itsestäni. En oikein osaa sanoa, että kaipaisinko toiselta jotain paapomista. 

Oho! Yli 10 vuotta ilman pahaa mieltä!! Miten sä teet ton? Et varmaan uutisia lue ainakaan.

Vierailija
65/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei musta oo kyllä tarvetta pitääkään huolta.

Vierailija
66/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei musta oo kyllä tarvetta pitääkään huolta.

On eri asia pärjätä tai kitkutella kuin voida hyvin. Tässä sulle virtuaalihali ((x))

Vierailija
67/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi. Mikään *provaidaus' ei ole tarpeen, mutta muuten kaipaan yhteyttä toiseen ihmiseen.

Vierailija
68/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikanaan ollut tuollaisessa suhteessa vuosia. Ja se mies vieläpä jätti minut, enkä minä häntä. 

Vierailija
69/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellista apua en tarvitse. Jos olisin vatsataudissa ja korkeassa kuumeessa. Mies ei hakisi minulle lääkettä, limua ja mustikkakeittoa. Täytyisi olla viallinen, että minun aikuiset lapseni hoitaisi sen homman. Henkisesti seison omilla jaloilla. 

Vierailija
70/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, mielestäni miehen pitää maksaa viulut.

Vierailija
71/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Toista voi auttaa omien voimien ja resurssien mukaan. Muutkin. Pakko ei ole, mutta se on tärkeää. Ei ketään saa jättää heitteille. Perustulo voisi auttaa, jokaisen apu.

Vierailija
72/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Mun mielestäni kuuluu normaaliin parisuhteeseen huolehtia molemmin puolin toisesta. En mä mitään omaishoitajaa tai elättäjää etsi, mutta jos miestä ei kiinnosta jos olen kipeä tai surullinen niin?? 

Vierailija
73/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sellaisessa suhteessa. Pärjään tosi hyvin omillanikin enkä osaa (tai halua) ottaa vastaan paapomista, mutta olisihan sellaiselle tavanomaiseksi laskemalleni huomioimiselle ollut hetkensä. Laittaa teevesi kiehumaan samalla kun keittää itselleen kahvin, tai ulkoiluttaa pyytämättä yhteisen koiran silloin, kun olen kuumeessa. Jos mies lähtisi vaikka ostamaan herkkuja silloin kun olisin surullinen, tuntisin oloni vaan avuttomammaksi, enkä pidä siitä tunteesta.

Vierailija
74/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

73 jatkaa, että taloudellisesti lasken aina olevani velkaa kaiken, minkä mies (tai joku ystäväkin) "provaidaa". Tarjoan jotain muuta sitten sopivana hetkenä.

Vierailija
75/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suimalaiset miehetodottavat ja olettavat naisilta huolenpitoa ja hoivaa, mutta todella moni ei sitä itse anna. Siksi parisuhteet päättyvät eroon. Nainen ei enää jaksa tehdä kaikkien tunnetyltä, hoitaa ja houvsta,kun ei saa itse mitään vastineeksi. Avioeron jälkeen mies on ihan hukassa ja nainen kukoistaa.

Naiset ovat riutuneet tuossa roolissa sukupolvesta toiseen ja miehet on haluttu siihen samaan miinaan. Miehet ovat nyt vuorostaan myös  kotona lasten kanssa, koska naiskunta haluaa oman vuoronsa mennä töissä ja harrasteissaan, yms ja siunaus perheestä on muuttunut pikahuoltamiseksi jaksamisen äärirajoilla kummallekin sukupuolelle ja sitten ihmetellään, kun parisuhteet ei kestä. 

Vierailija
76/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en. Mun mielestäni kuuluu normaaliin parisuhteeseen huolehtia molemmin puolin toisesta. En mä mitään omaishoitajaa tai elättäjää etsi, mutta jos miestä ei kiinnosta jos olen kipeä tai surullinen niin?? 

Molemmin puolin?? Täällähän naiset julistaa kuinka eivät halua antaa suhteeseen mitään, heidän pitää olla voittajia.

Vierailija
77/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisin tsiljonääri niin en ottaisi miestä, joka ei huolehdi puolisostaan taloudellisesti. En vaan koe yhtään mitään vetoa vauvamaiseen mieheen, joka yrittää loisia naisessa tai jotenkin asettaa itseään samalle viivalle tämän kanssa. Miettikää nyt itsekin, miten sekopäistä tuollainen olisi miljonäärien kesken. Että mies ei tarjoaisi vaan vaatisi jotain 50/50 ja vonkaisi pillua? Hyi helvetti. Lahjiottaisin mieluummin vaikka sosiaalihuoltoon kuin alkaisin panemaan tällaista miestä.

Vierailija
78/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suimalaiset miehetodottavat ja olettavat naisilta huolenpitoa ja hoivaa, mutta todella moni ei sitä itse anna. Siksi parisuhteet päättyvät eroon. Nainen ei enää jaksa tehdä kaikkien tunnetyltä, hoitaa ja houvsta,kun ei saa itse mitään vastineeksi. Avioeron jälkeen mies on ihan hukassa ja nainen kukoistaa.

Naiset ovat riutuneet tuossa roolissa sukupolvesta toiseen ja miehet on haluttu siihen samaan miinaan. Miehet ovat nyt vuorostaan myös  kotona lasten kanssa, koska naiskunta haluaa oman vuoronsa mennä töissä ja harrasteissaan, yms ja siunaus perheestä on muuttunut pikahuoltamiseksi jaksamisen äärirajoilla kummallekin sukupuolelle ja sitten ihmetellään, kun parisuhteet ei kestä. 

Saahan naiset haluta oman vuoronsa.

Ristiriita ja ongelma tulee siinä vaiheessa, kun naiset eivät ole halukkaita ottamaan roolia sen rahan tuomisen kanssa. Miehen pitää edelleen ansaita enemmän, mutta hoitaa koti ja lapset naisen puolesta.

Vierailija
79/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella, että jollakin ei olisi mitään tarvetta pitää huolta rakastamastaan ihmisestä.

Vierailija
80/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmin puolin?? Täällähän naiset julistaa kuinka eivät halua antaa suhteeseen mitään, heidän pitää olla voittajia.

Se naisen läsnäolo ja huomio on se lahja. Oletko koskaan nähnyt mihin päätyvät miehet, jotka eivät saa naisen rakkautta tai saavat sitä jossain laitoksessa, ehkä juuri ja juuri isoäidiltään? 

Jos et arvosta naisen läsnäoloa ja energiaa, niin pysy heistä erossa. Pippeliäsi voit hinkata vaikka kumiputkeen, ei kiinnosta.