Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, voisitko olla miehen kanssa jolla ei olisi mitään tarvetta/halua pitää sinusta huolta?

Vierailija
16.10.2025 |

Ei lohduta eikä ota syliin kun on paha mieli, ei huolehdi kun olet kipeä, ei provaidaa taloudellisesti jne. 

Kommentit (181)

Vierailija
21/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
22/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellista tukea en kaipaa mutta kaikkia muita noista kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kuulostaa enemmän riippuvuudelta jos sellaisen kanssa on.

Vierailija
24/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole yli kymmeneen vuoteen ollut paha mieli, enkä ole ollut sairaanakaan ja mulla on oma tili, omat rahat ja oma taloudellinen vastuu itsestäni. En oikein osaa sanoa, että kaipaisinko toiselta jotain paapomista. 

Vierailija
25/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin siis pelkkä panopuu? Ei kiitos, ap!

Ei kukaan naista panopuuksi hanki. Liian kallis.

Eikä miestä varsinkaan. Suurin osa on hyödyttömiä rasitteita,kuten sinä olet.

Vierailija
26/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suimalaiset miehetodottavat ja olettavat naisilta huolenpitoa ja hoivaa, mutta todella moni ei sitä itse anna. Siksi parisuhteet päättyvät eroon. Nainen ei enää jaksa tehdä kaikkien tunnetyltä, hoitaa ja houvsta,kun ei saa itse mitään vastineeksi. Avioeron jälkeen mies on ihan hukassa ja nainen kukoistaa.

Vierailija
27/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä parisuhteeseen kuuluu molemminpuolinen huolenpito. En pitäisi sellaista ihmistä edes ystävänäni, joka ei esimerkiksi lohduta tarvittaessa, ja kumppanin kanssa suhteen pitäisi olla vielä läheisempi kuin ystävän kanssa. 

Pitkässä parisuhteessa voi olla tarve myös taloudelliselle huolenpidolle puolin ja toisin. Meillä molemmat ovat sairastaneet vakavammin, molempien yrityksissä on ollut huonompia jaksoja ja niin edelleen. Silloin se on ottanut enemmän vastuuta, joka on pystynyt. Nämä saattavat mennä vuosikymmenten varrella tasan tai sitten eivät - jos eivät, niin ei haittaa, koska onhan tässä luvattu olla yhdessä myötä- ja vastamäessä.

Vierailija
28/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin siis pelkkä panopuu? Ei kiitos, ap!

Ei kukaan naista panopuuksi hanki. Liian kallis.

Eikä miestä varsinkaan. Suurin osa on hyödyttömiä rasitteita,kuten sinä olet.

Kur kur, rai sa kaa lisää itsetuntoani.

Vierailija
29/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole yli kymmeneen vuoteen ollut paha mieli, enkä ole ollut sairaanakaan ja mulla on oma tili, omat rahat ja oma taloudellinen vastuu itsestäni. En oikein osaa sanoa, että kaipaisinko toiselta jotain paapomista. 

Mulla oli tunnekylmät vanhemmat ja mulla on aina ollut vaikeuksia sietää läheisyyttä ja jätin miehen joka koitti paapoa mua kuin jotain lasta. Arvostaisin miestä joka jättäisi mut rauhaan, mutta ei tällä taustalla kannata lähteä parisuhteisiin. 

Vierailija
30/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi kukaan olisi suhteessa, jos siitä ei saa mitään omaa elämää parantavaa, jotain, mitä ei jo valmiiksi sinkkuna saa?

Oletko itse valmis tekemään noita asioita miehelle?

Ai et? No niinpä.

Vierailija
31/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suimalaiset miehetodottavat ja olettavat naisilta huolenpitoa ja hoivaa, mutta todella moni ei sitä itse anna. Siksi parisuhteet päättyvät eroon. Nainen ei enää jaksa tehdä kaikkien tunnetyltä, hoitaa ja houvsta,kun ei saa itse mitään vastineeksi. Avioeron jälkeen mies on ihan hukassa ja nainen kukoistaa.

Yksinkertaistavaa ja miesvihamielistä. 

Vierailija
32/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset luulevat, että kaikki naiset ja miehet ovat samanlaisia kuin he ja heidän kohtaamat miehet,

Vierailija
33/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi miestä, joka haluaisi toimia äitinä minulle, aina lohduttamassa, syliin ottamassa, nenää niistämässä ja taskurahaa antamassa.

Tasa-arvoinen suhde, jossa tuetaan toisiamme kelpaa kyllä.

Vierailija
34/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi kukaan olisi suhteessa, jos siitä ei saa mitään omaa elämää parantavaa, jotain, mitä ei jo valmiiksi sinkkuna saa?

Oletko itse valmis tekemään noita asioita miehelle?

Ai et? No niinpä.

Jos mies ei nauti luonnollisesta läsnäolostani ja minä en hänen, niin miksi pakottaa koko suhdetta? 

Miehet nauttivat panemisesta = pankoot toisiaan.

Minä nautin esim. eläinten seurasta, ne ovat suloisia ja hellyyttäviä. Sijoitan siihen.

Miksi pitää pakottaa mies ja nainen yhteen? 

Vierailija
35/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On meitä jääkaappikylmiä naisiakin, jotka eivät kertakaikkiaan kykene parisuhteisiin. Ja miehiin katkeroitua naisia jotka näkee miehet yhtenä homogeenisenä ongelmaryyppäänä. 

Vierailija
36/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se s    a.

Vierailija
37/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh

Vierailija
38/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
39/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ollaan huomattu se naisten kukoitus.🤣 Puolet viinasta valuu suoraan pilluun. 

- baarityöntekijä

Vierailija
40/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että ap. haluaa itse näitä naiselta. Äitii.