Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen vieressä ok nukkua parisuhteessa?

Vierailija
16.10.2025 |

Parisuhteessa olevat, onko miehen ok nukkua esim, naispuolisen työkaverin vieressä, kaverin vieressä, siskon vieressä exän vieressä jne... en ihan ymmärrä miksi pitäisi nukkua kenenkään muun vieressä kun oman kumppanin kun kyllähän yleensä muitakin vaihtoehtoja on... jos ollaan vaikka vierailulla jossain tai joku käymässä. 

Mieheni mielestä siinä ei ole mitään outoa jos nukkuu jonkun toisen vieressä...

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni nukkuu siskonsa vieressä, toistensa luona käydessään, ovat kolmekymppisiä, minusta vähän oudot kuviot

Vierailija
2/35 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen oman kumppanin vieressä. Piste. Vaivaannuttavaa ja kiusallista, kun aikuiselle ihmiselle pitää toistaa ja selittää apinatason peruskäsitteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä voin mun veljen vieressä nukkua, ei siinä ole mitään kummallista. Paitsi se, että missä ihmeessä me oltais käymässä, ettei jokaiselle olisi omaa petipaikkaa?

Ja kuinka usein tuollainen toisten vieressä nukkuminen toistuu? Ja miksei se mies nuku sinun vieressä? Vai etkö sä niinkuin ole paikalla ollenkaan näissä tilanteissa? 

Vierailija
4/35 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä rajat on varmasti jokaisessa parisuhteessa sovittava ihan keskenään. Mikä toimii toiselle ei toimi toiselle. 

Vierailija
5/35 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok nukkua miespuolisen työkaverin vieressä, vai miksi mainitsit naissukupuolen? 

Vierailija
6/35 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän vieressä nukkuminen on intiimiä, jos ei ole lapsesta kysymys. Sukulaisille kaiketi voi antaa oikeuden, kun sen pitäisi olla este millekään kanssakäymiselle.

Mutta todella putoa, jos joku muu normaali aikuinen haluaa nukkua oman puolison vieressä ja päinvastoin. Siinä on kuitenkin kaksi eri tahoa, joiden pitäisi molempien vieroksua ehdotusta.

Vierailija
7/35 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt miehet eivät saa enää edes itse päättää kenen vieressä nukkuvat. Sairaaksi on mennyt...

Vierailija
8/35 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on pettäjä ja sepittelee omaa pettämistään.

Vierailija
9/35 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä voin mun veljen vieressä nukkua, ei siinä ole mitään kummallista. Paitsi se, että missä ihmeessä me oltais käymässä, ettei jokaiselle olisi omaa petipaikkaa?

Ja kuinka usein tuollainen toisten vieressä nukkuminen toistuu? Ja miksei se mies nuku sinun vieressä? Vai etkö sä niinkuin ole paikalla ollenkaan näissä tilanteissa? 

Aikuiset menee hotelliin jos petipaikat ei riitä. 

Vierailija
10/35 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, pariskunnat ei roiku toisissaan 24/7 vaan saattavat mennä esim työpaikan illanistujaisiin, sukulaisiin, yms ihan ilman sitä puolisoa. 

Vierailija
11/35 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän vieressä nukkuminen on intiimiä, jos ei ole lapsesta kysymys. Sukulaisille kaiketi voi antaa oikeuden, kun sen pitäisi olla este millekään kanssakäymiselle.

Mutta todella putoa, jos joku muu normaali aikuinen haluaa nukkua oman puolison vieressä ja päinvastoin. Siinä on kuitenkin kaksi eri tahoa, joiden pitäisi molempien vieroksua ehdotusta.

Kyllä lapsenkin vieressä nukkumisessa on ns ikäraja joilloin voidaan puhua insestistä. 

Vierailija
12/35 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itse nukkuisi veljeni vieressä, eikä tarvetta nukkua miespuolisten työkavereiden tai kavereiden vieressä, en keksi tilannetta miksi pitäisi näin aikuisena ihmisenä, nukkuisin lattialla ennemmin

Vierailija
13/35 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lapsenkin vieressä nukkumisessa on ns ikäraja joilloin voidaan puhua insestistä. 

Jollekin esiteini-ikäiselle voi olla jo kiihottavaa nukkua sen äidin vieressä, joten annetaan lapsellekin se kehorauha, kuten niille työkavereille, siskoille, yms. 

Vierailija
14/35 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli suhteemme alku aikoina nukkunut naispuolisen työkaverinsa kanssa vierekkäin 120cm sängyssä asunnossaan vaikka siinä vieressä oli iso divaanisohva jossa jompi kumpi olisi aivan hyvin voinut nukkua.... tuossa ei kuulemma ollut mitään ihmeellistä

Vierailija
15/35 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä. Riippuu vähän tilanteesta. Mutta kyllähän se yleensä on etukäteen tiedossa, montako petipaikkaa on, eli montako nukkujaa mahtuu. Itse olen nukkunut aikuisena veljeni vieressä vaelluksella. Pikkuruisessa eräkämpässä oli yksi laveri, jossa me nukuttiin "samassa pedissä", mutta tietty omissa makuupusseissa. Ei sieltä voinut toinen hotelliin lähteä.

Pari kesää sitten nukuin myös ystäväni vieressä mökkireissulla. Mökissä on 3 petipaikkaa, yksi parivuode ja yksi yhden hengen sänky. Meitä oli 3 yöpyjää. Tämä oli tiedossa etukäteen ja asiasta puhuttiin jo reissun suunnitteluvaiheessa.

Erikoisena pitäisin, jos mies haluaisi jatkuvasti nukkua jonkun muun, ja nimenomaan naisen vieressä.

Vierailija
16/35 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison vieressä. Kaikista muista mahdollisista poikkeuksista pariskunta sopii keskenään. Pariskuntia on erilaisia. 

Vierailija
17/35 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan sama onko illanvietossa, yms miehiä, naisia, siskoja, veljiä, serkkuja, kummeja, jne minä varaan oman huoneen tai vuokraan asuntoauton olin sitten sinkku tai varattu. 

Vierailija
18/35 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, pariskunnat ei roiku toisissaan 24/7 vaan saattavat mennä esim työpaikan illanistujaisiin, sukulaisiin, yms ihan ilman sitä puolisoa. 

Juu, tottakai illanistuijaisissa voi käydä. Usein niistä pääsee myös kotiin yöksi. Aina ei pääse ja väittäisin, että se on useimmiten jo etukäteen tiedossa. Paikanpäällä yöpyville usein etukäteen mietitään nukkumapaikat ja pitäisin hyvin erikoisena, että työpaikan juhlissa tehtäisiin nukkumapaikkoja samaan petiin yhtään kellekään... 

Vierailija
19/35 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä. Riippuu vähän tilanteesta. Mutta kyllähän se yleensä on etukäteen tiedossa, montako petipaikkaa on, eli montako nukkujaa mahtuu. Itse olen nukkunut aikuisena veljeni vieressä vaelluksella. Pikkuruisessa eräkämpässä oli yksi laveri, jossa me nukuttiin "samassa pedissä", mutta tietty omissa makuupusseissa. Ei sieltä voinut toinen hotelliin lähteä.

Pari kesää sitten nu

Joo joo, totta hitossa on yksittäistapauksia joissa voi poiketa periaatteista. 

Vierailija
20/35 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin vieressä tykkään nukkua. Ja yöllä samalla vähän vetäistä viikseen. 

Ei siinä mitään outoa taikka pahaa ole.

M44

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi