Kenen vieressä ok nukkua parisuhteessa?
Parisuhteessa olevat, onko miehen ok nukkua esim, naispuolisen työkaverin vieressä, kaverin vieressä, siskon vieressä exän vieressä jne... en ihan ymmärrä miksi pitäisi nukkua kenenkään muun vieressä kun oman kumppanin kun kyllähän yleensä muitakin vaihtoehtoja on... jos ollaan vaikka vierailulla jossain tai joku käymässä.
Mieheni mielestä siinä ei ole mitään outoa jos nukkuu jonkun toisen vieressä...
Kommentit (35)
No sen oman kumppanin vieressä. Piste. Vaivaannuttavaa ja kiusallista, kun aikuiselle ihmiselle pitää toistaa ja selittää apinatason peruskäsitteitä.
No kyllä mä voin mun veljen vieressä nukkua, ei siinä ole mitään kummallista. Paitsi se, että missä ihmeessä me oltais käymässä, ettei jokaiselle olisi omaa petipaikkaa?
Ja kuinka usein tuollainen toisten vieressä nukkuminen toistuu? Ja miksei se mies nuku sinun vieressä? Vai etkö sä niinkuin ole paikalla ollenkaan näissä tilanteissa?
Nämä rajat on varmasti jokaisessa parisuhteessa sovittava ihan keskenään. Mikä toimii toiselle ei toimi toiselle.
Ok nukkua miespuolisen työkaverin vieressä, vai miksi mainitsit naissukupuolen?
Kyllähän vieressä nukkuminen on intiimiä, jos ei ole lapsesta kysymys. Sukulaisille kaiketi voi antaa oikeuden, kun sen pitäisi olla este millekään kanssakäymiselle.
Mutta todella putoa, jos joku muu normaali aikuinen haluaa nukkua oman puolison vieressä ja päinvastoin. Siinä on kuitenkin kaksi eri tahoa, joiden pitäisi molempien vieroksua ehdotusta.
Nyt miehet eivät saa enää edes itse päättää kenen vieressä nukkuvat. Sairaaksi on mennyt...
Miehesi on pettäjä ja sepittelee omaa pettämistään.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mä voin mun veljen vieressä nukkua, ei siinä ole mitään kummallista. Paitsi se, että missä ihmeessä me oltais käymässä, ettei jokaiselle olisi omaa petipaikkaa?
Ja kuinka usein tuollainen toisten vieressä nukkuminen toistuu? Ja miksei se mies nuku sinun vieressä? Vai etkö sä niinkuin ole paikalla ollenkaan näissä tilanteissa?
Aikuiset menee hotelliin jos petipaikat ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Juu, pariskunnat ei roiku toisissaan 24/7 vaan saattavat mennä esim työpaikan illanistujaisiin, sukulaisiin, yms ihan ilman sitä puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän vieressä nukkuminen on intiimiä, jos ei ole lapsesta kysymys. Sukulaisille kaiketi voi antaa oikeuden, kun sen pitäisi olla este millekään kanssakäymiselle.
Mutta todella putoa, jos joku muu normaali aikuinen haluaa nukkua oman puolison vieressä ja päinvastoin. Siinä on kuitenkin kaksi eri tahoa, joiden pitäisi molempien vieroksua ehdotusta.
Kyllä lapsenkin vieressä nukkumisessa on ns ikäraja joilloin voidaan puhua insestistä.
En kyllä itse nukkuisi veljeni vieressä, eikä tarvetta nukkua miespuolisten työkavereiden tai kavereiden vieressä, en keksi tilannetta miksi pitäisi näin aikuisena ihmisenä, nukkuisin lattialla ennemmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lapsenkin vieressä nukkumisessa on ns ikäraja joilloin voidaan puhua insestistä.
Jollekin esiteini-ikäiselle voi olla jo kiihottavaa nukkua sen äidin vieressä, joten annetaan lapsellekin se kehorauha, kuten niille työkavereille, siskoille, yms.
Mun mies oli suhteemme alku aikoina nukkunut naispuolisen työkaverinsa kanssa vierekkäin 120cm sängyssä asunnossaan vaikka siinä vieressä oli iso divaanisohva jossa jompi kumpi olisi aivan hyvin voinut nukkua.... tuossa ei kuulemma ollut mitään ihmeellistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Riippuu vähän tilanteesta. Mutta kyllähän se yleensä on etukäteen tiedossa, montako petipaikkaa on, eli montako nukkujaa mahtuu. Itse olen nukkunut aikuisena veljeni vieressä vaelluksella. Pikkuruisessa eräkämpässä oli yksi laveri, jossa me nukuttiin "samassa pedissä", mutta tietty omissa makuupusseissa. Ei sieltä voinut toinen hotelliin lähteä.
Pari kesää sitten nukuin myös ystäväni vieressä mökkireissulla. Mökissä on 3 petipaikkaa, yksi parivuode ja yksi yhden hengen sänky. Meitä oli 3 yöpyjää. Tämä oli tiedossa etukäteen ja asiasta puhuttiin jo reissun suunnitteluvaiheessa.
Erikoisena pitäisin, jos mies haluaisi jatkuvasti nukkua jonkun muun, ja nimenomaan naisen vieressä.
Puolison vieressä. Kaikista muista mahdollisista poikkeuksista pariskunta sopii keskenään. Pariskuntia on erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan sama onko illanvietossa, yms miehiä, naisia, siskoja, veljiä, serkkuja, kummeja, jne minä varaan oman huoneen tai vuokraan asuntoauton olin sitten sinkku tai varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, pariskunnat ei roiku toisissaan 24/7 vaan saattavat mennä esim työpaikan illanistujaisiin, sukulaisiin, yms ihan ilman sitä puolisoa.
Juu, tottakai illanistuijaisissa voi käydä. Usein niistä pääsee myös kotiin yöksi. Aina ei pääse ja väittäisin, että se on useimmiten jo etukäteen tiedossa. Paikanpäällä yöpyville usein etukäteen mietitään nukkumapaikat ja pitäisin hyvin erikoisena, että työpaikan juhlissa tehtäisiin nukkumapaikkoja samaan petiin yhtään kellekään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Riippuu vähän tilanteesta. Mutta kyllähän se yleensä on etukäteen tiedossa, montako petipaikkaa on, eli montako nukkujaa mahtuu. Itse olen nukkunut aikuisena veljeni vieressä vaelluksella. Pikkuruisessa eräkämpässä oli yksi laveri, jossa me nukuttiin "samassa pedissä", mutta tietty omissa makuupusseissa. Ei sieltä voinut toinen hotelliin lähteä.
Pari kesää sitten nu
Joo joo, totta hitossa on yksittäistapauksia joissa voi poiketa periaatteista.
Anopin vieressä tykkään nukkua. Ja yöllä samalla vähän vetäistä viikseen.
Ei siinä mitään outoa taikka pahaa ole.
M44
Mieheni nukkuu siskonsa vieressä, toistensa luona käydessään, ovat kolmekymppisiä, minusta vähän oudot kuviot