Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko olla miehen kanssa jolla ei olisi mitään tarvetta/halua pitää sinusta huolta?

Vierailija
16.10.2025 |

Ei lohduta eikä ota syliin kun on paha mieli, ei huolehdi kun olet kipeä, ei provaidaa taloudellisesti jne. 

Kommentit (181)

Vierailija
101/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin paljon normaalejakin miehiä, miksi ottaa sellaista, joka todennäköisesti hylkää esimerkiksi vakavammin sairastuessa tai tuijottaa omaan napaansa?

Suosittelen sen sijaan kuvailtujen miesten seurustelemaan kaltaistensa kanssa ja tuomaan esille, että hehän eivät sitten todellakaan puhalla yhteen hiileen. 

Ei ole normaaleja miehiä. Ne on joko poimittu jo lukioaikana tai myrkytetty epäluuloisiksi avioerolla.

Hanki koira. 

Vierailija
102/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisin tsiljonääri niin en ottaisi miestä, joka ei huolehdi puolisostaan taloudellisesti. En vaan koe yhtään mitään vetoa vauvamaiseen mieheen, joka yrittää loisia naisessa tai jotenkin asettaa itseään samalle viivalle tämän kanssa. Miettikää nyt itsekin, miten sekopäistä tuollainen olisi miljonäärien kesken. Että mies ei tarjoaisi vaan vaatisi jotain 50/50 ja vonkaisi pillua? Hyi helvetti. Lahjiottaisin mieluummin vaikka sosiaalihuoltoon kuin alkaisin panemaan tällaista miestä.

Ja tuollaiselta odotat että hän ottaa päävastuun lapsista ja kodin hoidosta.

Ei siinä, saathan sä vaatia.

?? Mies ei todellakaan ota päävastuuta lapsista ja kodista, päin vastoin, mahdollistaa sen naiselle. Jos koti on pieni niin vapauttaa naisen velvoitteistaan tai jos suuri niin sitten antaa talousrahaa jär

Naiset eivät yleisesti kuitenkaan halua tuota.

Keskustelu on kovin haastavaa kun kaikki naiset suhtautuvat omiin näkemyksiinsä että ne ovat normi, vaikka todellisuudessa kyseessä on jokin äärimmäisen harvinainen fetissi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suimalaiset miehetodottavat ja olettavat naisilta huolenpitoa ja hoivaa, mutta todella moni ei sitä itse anna. Siksi parisuhteet päättyvät eroon. Nainen ei enää jaksa tehdä kaikkien tunnetyltä, hoitaa ja houvsta,kun ei saa itse mitään vastineeksi. Avioeron jälkeen mies on ihan hukassa ja nainen kukoistaa.

Naiset ovat riutuneet tuossa roolissa sukupolvesta toiseen ja miehet on haluttu siihen samaan miinaan. Miehet ovat nyt vuorostaan myös  kotona lasten kanssa, koska naiskunta haluaa oman vuoronsa mennä töissä ja harrasteissaan, yms ja siunaus perheestä on muuttunut pikahuoltamiseksi jaksamisen äärirajoilla kummallekin sukupuolelle ja sitten ihmetellään, kun parisuhteet ei kestä. 

Saahan naiset haluta oman vuoronsa.

Ristiriita ja ongelma tul

Ihme roskaa kirjoittelet. Suurin osa suomalaisista naisista käy töissä ja ihan varmasti maksavat osansa talouden kuluista. Ihan turha alkaa täällä väittämään, että suomalaiset miehet keskimäärin maksaisivat kaikki tai edes suurimman osan asumis- ja muista kuluista kuten ruokakuluista ja niin edelleen yksin talouksissa. Kyllä se nainen keskimäärin ainakin sen puolet tuo. Osa jopa enemmänkin, koska monesti osa naisista sitten hankkii omista rahoistaan lapsille kaikenlaista jos miestä ei kiinnosta.

Ei tuo keskimäärin "ainakin puolet" , miksi väität tuota kun kaikki tietää sen valheeksi?

Vierailija
104/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi miestä, joka haluaisi toimia äitinä minulle, aina lohduttamassa, syliin ottamassa, nenää niistämässä ja taskurahaa antamassa.

Tasa-arvoinen suhde, jossa tuetaan toisiamme kelpaa kyllä.

Meitä ei ole tarkoitettu yhteen. Minusta on luonnollista ottaa nainen syliin, jos hänellä on paha mieli yms.

Okei, ja sitten kun tämä kyynelehtii niin tunget siittimesi tähän ja laitat siemensi sisään, joka syö naisen kehosta puolet? How adorable. Ota koira, jota pidät sylissä.

Ota sauva pois sisältäsi ja laskeudu tähän normaaliin maailmaan.

Se mitä on sisälläni ei kuulu paskaakaan kaltaisillesi ja todellakin maailma jossa elän on normaali. Suurin osa maailman naisista ei antele pillua "huvikseen" miehelle.

Vierailija
105/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisin tsiljonääri niin en ottaisi miestä, joka ei huolehdi puolisostaan taloudellisesti. En vaan koe yhtään mitään vetoa vauvamaiseen mieheen, joka yrittää loisia naisessa tai jotenkin asettaa itseään samalle viivalle tämän kanssa. Miettikää nyt itsekin, miten sekopäistä tuollainen olisi miljonäärien kesken. Että mies ei tarjoaisi vaan vaatisi jotain 50/50 ja vonkaisi pillua? Hyi helvetti. Lahjiottaisin mieluummin vaikka sosiaalihuoltoon kuin alkaisin panemaan tällaista miestä.

?? Mies ei todellakaan ota päävastuuta lapsista ja kodista, päin vastoin, mahdollistaa sen naiselle. Jos koti on pieni niin vapauttaa naisen velvoitteist

Ne eivät halua sitä ylimielisen mulkun kanssa, vaan kumppanin. Se on sitten toinen asia mitä muita piirteitä miehellä pitäisi olla, kuin että hoitaa osuutensa taloudesta. Ei se yksistään riitä, muutenha kyseesä olisi kohdunvuokraus. 

Kerta kaikkiaan ihmettelen myös sitä, miksi niitä lapsia pitää väen väkisni saada? Onko sydän niin paatunut ettei pysty rakastamaan kuin omaa kuvaansa?

Vierailija
106/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, kuinka moni nainen joka nouta asioita mieheltä vaatii olisi valmis antamaan samoja asioita miehelle takaisin vai onko nuo vain naisen suuntaan meneviä asioita mutta miehelle näitä samoja ei tarvi antaa?

Ahaa, meinaatko, että meillä pääasiassa vain miehet hoivaavat vakavasti sairastuneen tai vaan vanhaa naispuolisoaan (omaishoitaja)? Meinaatko, että aina miehet huomioivat esimerkiksi perheensä niin, että laittavat perheen tarpeet omiensa edelle?

Juuh, tilastot taitavat vaan osoittaa, että omaishoitajat, hoitajat, lapsen asioita hoitavat sattuvat olemaan naisia. Milloin miehet ottavat yhtäläisen vastuun asioiden hoitamisesta, puolison tukemisesta ja huomioimisesta? Ja ei, huomioiminen ei tarkoita tässä nyt kallista timanttikorua vaan arjen pieniä asioita. Kuten sitä, että antaa hieronnan tai tekee lempiruokaa, jos töissä vaimolla on ollut huono päivä, kun

Kyllä ja avioeron todennäköisyys raketoi johonkin 90% jos nainen sattuu sairastumaan vakavasti liitossa, eikä mies.

Vierailija
107/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en. Mun mielestäni kuuluu normaaliin parisuhteeseen huolehtia molemmin puolin toisesta. En mä mitään omaishoitajaa tai elättäjää etsi, mutta jos miestä ei kiinnosta jos olen kipeä tai surullinen niin?? 

Molemmin puolin?? Täällähän naiset julistaa kuinka eivät halua antaa suhteeseen mitään, heidän pitää olla voittajia.

Se naisen läsnäolo ja huomio on se lahja. Oletko koskaan nähnyt mihin päätyvät miehet, jotka eivät saa naisen rakkautta tai saavat sitä jossain laitoksessa, ehkä juuri ja juuri isoäidiltään? 

Jos et arvosta naisen läsnäoloa ja energiaa, niin pysy heistä erossa. Pippeliäsi voit hinkata vaikka kumiputkeen, ei kiinnosta.

Sanoo sukupuoli joka tunkee sisäänsä vaikka mitä.

Mutta joo, tuo lahja ei nykypäivänä oikein riitä.

Vierailija
108/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, kuinka moni nainen joka nouta asioita mieheltä vaatii olisi valmis antamaan samoja asioita miehelle takaisin vai onko nuo vain naisen suuntaan meneviä asioita mutta miehelle näitä samoja ei tarvi antaa?

Ahaa, meinaatko, että meillä pääasiassa vain miehet hoivaavat vakavasti sairastuneen tai vaan vanhaa naispuolisoaan (omaishoitaja)? Meinaatko, että aina miehet huomioivat esimerkiksi perheensä niin, että laittavat perheen tarpeet omiensa edelle?

Juuh, tilastot taitavat vaan osoittaa, että omaishoitajat, hoitajat, lapsen asioita hoitavat sattuvat olemaan naisia. Milloin miehet ottavat yhtäläisen vastuun asioiden hoitamisesta, puolison tukemisesta ja huomioimisesta? Ja ei, huomioiminen ei tarkoita tässä nyt kallista timanttikorua vaan arjen pieniä asioita. Kuten sitä, että antaa hieronnan tai tekee lempiruoka

Kyllä ja avioeron todennäköisyys raketoi johonkin 90% jos nainen sattuu sairastumaan vakavasti liitossa, eikä mies.

Lähdettä tälle lienee turha pyytää.

Mutta tuo prosentti johtuu vain siitä, että n. 85% kaikista lapsista on ns. käenpoikasia. Nainen tekee lapset toiselle miehelle, ei omalle puolisolleen. Miksi mies jäisi sellaista naista hoitamaan? Antaa sen toisen miehen huolehtia.

Vierailija
109/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en. Mun mielestäni kuuluu normaaliin parisuhteeseen huolehtia molemmin puolin toisesta. En mä mitään omaishoitajaa tai elättäjää etsi, mutta jos miestä ei kiinnosta jos olen kipeä tai surullinen niin?? 

Molemmin puolin?? Täällähän naiset julistaa kuinka eivät halua antaa suhteeseen mitään, heidän pitää olla voittajia.

Se naisen läsnäolo ja huomio on se lahja. Oletko koskaan nähnyt mihin päätyvät miehet, jotka eivät saa naisen rakkautta tai saavat sitä jossain laitoksessa, ehkä juuri ja juuri isoäidiltään? 

Jos et arvosta naisen läsnäoloa ja energiaa, niin pysy heistä erossa. Pippeliäsi voit hinkata vaikka kumiputkeen, ei kiinnosta.

Sanoo sukupuoli joka tunkee sisäänsä vaikka mitä.

Mut

Sinun päässäsi ehkä. Tuollainen puhe on muuten sitten seksuaalista ahdistelua, sinun ei miehenä tarvitse puhua halaistua sanaa naisten sukuelimistä ja sen tekemisistä elämäsi aikana.

Jos sinä et sillä mitään tee niin jätäpä se sitten viisaammillesi ja painu v ittuun.

Vierailija
110/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valitettavasti ollut, eikä yhtikäs mikään ole tehnyt niin onnettomaksi. Taustalla oli läheisriippuvuutta ja kotoa saatu sellainen malli, jossa vaimo oli käytännössä fyysisesti terveen miehensä omaishoitaja ja paapova äiti. Lupasin aina itselleni etten tule toistamaan samanlaista kaavaa vahingossakaan, mutta niin vain lopulta löysin itseni vastaavasta dynamiikasta uudella twistillä. Tietysti kaikki yksityiskohdat olivat erilaiset ja ulkopuolisen silmään asetelma näytti ihan toisenlaiselta, mutta kun tarpeeksi pintaa raaputti, terapiassa myöhemmin ymmärsin että käytökseni kumpusi jonkinlaisesta traumasta ja samankaltaisesta tarvituksi tulemisen kaipuusta.

Nuo ovat ihan hirvittävän hankalia asioita, kun sitä ei välttämättä siinä tilanteessa itse tiedosta alentavansa itseään. Tai jos tiedostaa, jokin muu psykologinen tarve ylittää kuitenkin sen terveen parisuhteen tavoittelun tarpeen, Omaa kumppania ja omaa käytöstä katsoo ihan vääristyneestä vinkkelistä ja itsensä menettää hyvin hitaasti, pitäen kiinni siitä  rakastumisen alkuhuuman muistosta tai hypoteettisen paremman tulevaisuuden toivosta. Prosessi irtipäästämiseen oli pitkä ja kivulias ja asian käsittely jatkuu yhä. On tosi vaikea antaa itselleen anteeksi kaikkea sen jälkeen, kun silmät ovat avautuneet. Että ihan oikeasti olin täysin vapaaehtoisesti vuosia suhteessa ihmisen kanssa, joka ei kunnioittanut tai välittänyt yhtä paljon minusta ja jolla ei ollut minkäänlaista halua huomioida minua. Kestin niin paljon niin ala-arvoista käytöstä, koska minulle oli tärkeämpää saada rakastaa kuin olla itse rakastettu. Pelkäsin yksinoloa niin paljon, että tein toisen puolesta ihan kaiken vain jotta hän olisi seurassani. Aivan täysin sairasta kun sen kirjoittaa näin, mutta eihän sitä itse kokenut noin ja suhde oli täynnä manipulointia. Tiesin sen jossain syvällä sydämessäni aina, mutta en vain kyennyt hyväksymään tosiasioita. Hänen piti pettää ja hylätä minut monta kertaa että havahduin vihan kautta. Silti vihasin eniten itseäni, että olin itse valinnut tuollaisen elämän ja tehnyt koko maailmalle selväksi kuinka paljon minä rakastin häntä.

Vierailija
111/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuh, tilastot taitavat vaan osoittaa, että omaishoitajat, hoitajat, lapsen asioita hoitavat sattuvat olemaan naisia. Milloin miehet ottavat yhtäläisen vastuun asioiden hoitamisesta, puolison tukemisesta ja huomioimisesta? Ja ei, huomioiminen ei tarkoita tässä nyt kallista timanttikorua vaan arjen pieniä asioita. Kut

Veikkaan että tämä 85% käenpoikasista jauhava mies on itse joku isätön tai isäpuolen kanssa kasvanut. Tyyppi on jankannut noita käenpoikasprosentteja jo vuosia ja prosentti kasvaa vauhdilla. Mitään perustetta tuolle luvulle ei ole olemassa kunhan keksii satujaan. Ja oikeuttaa saduillaan sen että mies saa käyttäytyä huonosti ym. 

Vierailija
112/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En henkisesti henkisesti jaksaisi sellaista, joten en voisi.

Vierailija
113/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. 

Kyllä parisuhteeseen kuuluu se, että pidetään toinen toisistaan huolta.

T: Tuntematon 

Vierailija
114/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoit.

Meitä ei ole tarkoitettu yhteen. Minusta on luonnollista ottaa nainen syliin, jos hänellä on paha mieli yms.

Okei, ja sitten kun tämä kyynelehtii niin tunget siittimesi tähän ja laitat siemensi sisään, joka syö naisen kehosta puolet? How adorable. Ota koira, jota pidät sylissä.

Se mitä on sisälläni ei kuulu paskaakaan kaltaisillesi ja todellakin maailma jossa elän on normaali. Suurin o

Aikamoista tekstiä. Maailmankuvasi tai kuvasi

miehistä on ruma. Toivottavasti saat myös positiivisia kokemuksia ja näkemyksiä elämässäsi.

Vierailija
115/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole järjellä pilattu tämän palstan lukijakunta. En ihmettele yhtään, miksi elämä on teille niin vaikeaa.

Vierailija
116/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät julista. Joka ketjussa pari teinijonnea provoaa, mutta ei ole naisten vika, jos et osaa lukea somea.

Vierailija
117/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni deittaili jokin aika sitten miestä, joka oli kovin huolehtivainen. Ystäväni mieltä hiveli miehen huolehtivaisuus.

Vaan jossain vaiheessa se meni siihen, että ystäväni olisi pitänyt raportoida miehelle kaikki menonsa ja tekemisensä. Päivittäin. Pikkutarkasti. Menneet ja mitä oli suunnitteilla.

Ystäväni päätti tuon suhteen, ja ajattelen, hän teki viisaasti.

Vierailija
118/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olisi missään tekemisissä.downlow mies on tod.näköisesti myös homo jos vihaa naisia.netissä trendaa myös hoboseksual mies joka etsii naisesta hyötyjä ilman mitään vastinetta.

Vierailija
119/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?? Mies ei todellakaan ota päävastuuta lapsista ja kodista, päin vastoin, mahdollistaa sen naiselle. Jos koti on pieni niin vapauttaa naisen velvoitteist

#manspleining

Vierailija
120/181 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi miestä, joka haluaisi toimia äitinä minulle, aina lohduttamassa, syliin ottamassa, nenää niistämässä ja taskurahaa antamassa.

Tasa-arvoinen suhde, jossa tuetaan toisiamme kelpaa kyllä.

Se mitä on sisälläni ei kuulu paskaakaan kaltaisillesi ja todellakin maailma jossa elän on normaali. Suurin o

Uutinen sinulle. Suurin osa naisista antaa pillua miehelle ihan koska tykkää siitä. Hiekkainen sauva sisässäsi saa sinut äkkäilemään joten kyllä se vaikuttaa myös meihin muihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän