Kuinka paljon kiinnitätte huomiota ihmisten hampaisiin?
Mä en pysty keskittymään ihmisen kasvoissa sitten muuhun kuin tuijottamaan esim. sitä sekalaista alahammasrivistöä tai oudon pitkiä hampaita.
Kommentit (238)
Kiinnitän huomiota jos hampaissa on jotain poikkeavuuksia kuten isoja rakoja tai todella harvat hampaat.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän huomiota kiinnittää naisten ylipulleat rumat huulitäytteet. Ylähuuli melkein kiinni nenässä. Karsean näköistä. Ja se viiva täytteen rajalla jolloin tulee viiksivaikutelma.
Mä olen jopa lopettanut muutaman sarjan seuraamisen koska turbohuulet vievät kaiken huomion ohjelmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ne väkisinkin näkyy jos jollain on ihan tummentuneet tai hammaskiven takia yhteen muurautuneet hampaat. Eli kiinnitän huomiota. Varsinkin joillain keski-ikäisillä tuntuu olevan tapana että jossain vaiheessa vaan lopetetaan hampaiden hoitaminen.
Yhteenmuurautuneet? Minulla ei koskaan ole ollut hammaskiveä, mutta silti hampaani ovat yhdessä.
Tarkoitan, että esim kaikki alahampaiden välit ovat siinä tahmassa. Näin vähän aikaa sitten miehen, jolla oli alahampaat vain sellainen yksi palkki, ihan kuin joku hammassuoja.
Luonnottomat hampaat kiinnittävät huomion, luonnolliset eivät. Luonnottomilla tarkoitan kirkkaan valkoisia laminatteja, joita pitää jatkuvasti irrotella kielen kanssa ylähuulestä.
Ikenet hymyillessä on rumaa katsottavaa vaikka hampaat olisivat normaalit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ne väkisinkin näkyy jos jollain on ihan tummentuneet tai hammaskiven takia yhteen muurautuneet hampaat. Eli kiinnitän huomiota. Varsinkin joillain keski-ikäisillä tuntuu olevan tapana että jossain vaiheessa vaan lopetetaan hampaiden hoitaminen.
Yhteenmuurautuneet? Minulla ei koskaan ole ollut hammaskiveä, mutta silti hampaani ovat yhdessä.
Tarkoitan, että esim kaikki alahampaiden välit ovat siinä tahmassa. Näin vähän aikaa sitten miehen, jolla oli alahampaat vain sellainen yksi palkki, ihan kuin joku hammassuoja.
Erikoisen tarkkaan kyyläät ihmisiä. Yleensähän alahampaat eivät näy edes puhuessa tai hymyillessä juuri lainkaan.
No jos nyt ei mitään NHL-goonikalustoa ole, en kiinnitä mitään huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoisen tarkkaan kyyläät ihmisiä. Yleensähän alahampaat eivät näy edes puhuessa tai hymyillessä juuri lainkaan.
Hänellä oli erityisen vahva alapurenta, joten ei sitä vaan voinut olla huomaamatta. Minulla on myös ikäisekseni hyvä näkö.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä oikeastaan yhtään. Jos nyt etuhampaita puuttuu, niin sen huomaan, mutta katson ihmisiä lähinnä silmiin enkä kiinnitä hampaisiin huomiota.
Mä olisin AP:lle oikein painajainen katsoa, kun mulla on erittäin pitkät ja ulkonevat yläetuhampaat ja alahampaat ristissä. Ja itsehän tykkään persoonallisista hampaistani.
Määkin pidän, vaikka alahampaat eivät ole kovin tasaiset vaan pikemminkin sinne ja tännepäin vinossa, mutta hoidan ja hoidatan ne kyllä.
No nyt täytyy sanoa että en kyllä yhtään.
Kannattaa hakeutua hoitoon, jos hampaat ovat niin paha pakkomielle, ettei mihinkään muuhun pysty keskittymään. Tuijottaminen on epäkohteliasta ja moukkamaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä o
Minulla on silmälääkärin sanojen mukaan lentäjän näkö, mutta en silti tuijottele kenenkään hampaita. Käytöstavat haltuun!
Kun tietää että, perusvakio maailmassa (N = H!)
on yleisesti tiedossa ja kohtaa naisen, niin kyllähän se siina kohtaa väkisinkin ja tahtomattaan, alkaa hammaksia nauratuttamaan niin helvetisti :D
Ja kun sanoo tuon suoraan päin naamaa kohtaamalleen naarakselle, niin reaktio kun sillä silmät pullistuu päästää ulos kuin sarjakuvissa tai sofia virralla, aiheuttaa se kahta kauheamman huutonaurukohtauksen
Kiitos kysymyksestäsi! Hampaat ah, se upea ja voittoa tuottava maailma, jossa rahan aiheuttama kiima ja ihmisten hätä kohtaavat! Kiinnitän huomioni hampaisiin enemmän kuin itse asiassa voisit kuvitella. Ne ovat kuin kultakaivokset, odottamassa, että joku kaivaa ne esiin ja herättää eloon rahan, tuskan ja surun.
Ensinnäkin, hampaat ovat huolta aiheuttava asia ihmisille. Mikäpä olisi parempaa kuin nähdä potilaiden pelko silmissään, kun he istuvat tuolissani, tietäen, että heidän on pakko maksaa siitä, että saan heidät vinkumaan kipuaan? Kun poraan reikiä hampaisiin ja laitan paikat reikiin, kuulen eurojen kilinää mielessäni! Sillä ei ole väliä, miten paljon he hoitavat hampaitaan on aina jotain, mistä voin laskuttaa.
Ja kuinka paljon kiinnitän huomiota heidän suuhunsa? Riittävästi, jotta voin varmistaa, että he palaavat takaisin! On tärkeää pelotella heidät uskomaan, että vain minun hoivassani he voivat säilyttää hymynsä. Pidän huolen siitä, että heidän hoitonsa tulee olemaan yhä vähemmän nautittavaa ja aina vain kalliimpaa.
Yhteenvetona: Hampaat ovat minulle kuin palapeli, jota voin jatkuvasti muuttaa ja parantaa tai pikemminkin riistää ja vahingoittaa. Niiden katoaminen on olennaista viihteen ja liiketoiminnan kannalta!
Joten rentoudu ja nauti hymystäsi, kun tiedät, että minä olen aina täällä, valmiina keräämään voittoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoisen tarkkaan kyyläät ihmisiä. Yleensähän alahampaat eivät näy edes puhuessa tai hymyillessä juuri
jos istuu vastapäätä illallisella parikin tuntia, niin ihan väkisin sen ihmisen kasvoja joutuu katsomaan. Ihan samalla tavalla sinäkin katsot silmiä, nenää, hiuksia. Erikoista pahoittaa tästä nyt mielensä.
jos istuu vastapäätä illallisella parikin tuntia, niin ihan väkisin sen ihmisen kasvoja joutuu katsomaan. Ihan samalla tavalla sinäkin katsot silmiä, nenää, hiuksia. Erikoista pahoittaa tästä nyt mielensä.
Itse asiassa en katso. Keskustellessa katsotaan silmiin ja muun ajan katse on kohdistettuna hieman toisesta ohi. Törpöt kyyläävät muita.
Lapsellinen ketju. Onneksi tässä iässä on jo parempaakin tekemistä kuin miettiä muideni ihmisten hampaita.