Miksi suomalaiset tanssivat suu alaspäin?
Telkkarista näkyy vanhojen tanssit. Tanssijat tanssivat naama nurinpäin. Miksi?
Sama discoissa. Ihmiset tanssivat turpa rutussa ja naiset mulkoilevat toisiaan. Eikö tanssimisen pitäisi olla hauskaa???
C', mon! Kädet ylös ja hymyä huuleen jo alkuillasta. Ei olla hautajaisissa, vaikka ei ollakaan kaatokännissä.
N57
Kommentit (11)
Ymmärrätköhän itse, miten rasittava ihminen olet?
Ap mitä muita huolia sinulla on kannettavana. 🤣🤣🤣🤣
Saanko ottaa ketjun otsikon kirjan nimeksi? Olisi loistava nimi huumorikirjalle suomalaisen kulttuurin nyrpeydestä.
"Miksi suomalaiset tanssivat suu alaspäin?"
Vierailija kirjoitti:
Saanko ottaa ketjun otsikon kirjan nimeksi? Olisi loistava nimi huumorikirjalle suomalaisen kulttuurin nyrpeydestä.
"Miksi suomalaiset tanssivat suu alaspäin?"
Tottakai saat!
Ihmettelen aina ihan hirveästi esim ruuhkabusseja. Astut sisään ja sua katsotaan vihamielisesti. "Älä s**tana vain istu sitten mun viereen!"
Aikuiset ihmiset teeskentelevat selaavansa jotain tärkeää puhelimesta 😂
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap mitä muita huolia sinulla on kannettavana. 🤣🤣🤣🤣
Kyllä mulla on paljon huolia, mutta se ei estä hauskanpitoa ystävien kanssa.
Ja kyllä olen huolissani miksi niin moni ihminen on suu väärinpäin. Yleensä sellaiset joilla on ihan kaikki hyvin.
Ottakaa pää pois sieltä omasta peräreijästä niin kauan kuin on ruokaa kaapissa, puhdasta vettä ja katto pään päällä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätköhän itse, miten rasittava ihminen olet?
Sä varmaan olet niitä, jotka klo 02:30 hauskuuttaa muita 3 promillen kännissä ja kaatuu tanssilattialla omiin jalkoihinsa..?
Ikinä ei ole hauskaa ja aina on jokin pielessä
Olin muutama viikko sitten afrodiscossa.
Meitä oli eri maalaisia naisia iso ryhmä ja tanssittiin yhdessä. Nuoret tytöt tulivat mun lähelle tanssimaan. Varmaan kulttuurillisista syistä "turvaan" vanhemman naisen suojiin.
Kukaan ei ollut turpa rutussa ja oksennus kunnossa. Kukaan ei mulkoillut ketään. Tanssittiin yhdessä vähän leikitellen ja matkien toisiamme.
Ap
Silloin kun pitää keskittyä, niin ei hymyilytä. Ihan normaalia.
Itse ihmettelin enemmän sitä, että suurin osa noista nuorista on pullukoita.