Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (18124)
Toinen jalkani puutui tänään kun olin pitkään samassa asennossa.
Se olis nukkumaan menoaika nyt.
Kylläpä oli tänään tullut todella paljon roskapostia. Ovet ilmeisen ahkeria siellä lähettäjäpäässä. Toisin kuin täällä vastaanottajapäässä.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä oli tänään tullut todella paljon roskapostia. Ovet ilmeisen ahkeria siellä lähettäjäpäässä. Toisin kuin täällä vastaanottajapäässä.
*ovat
Nyt pitäisi sitten nousta ylös sängystä.
Meneeköhän renkaiden vaihto myöhäiseksi kun on kahden viikon päästä. Tosin paljoa ei viitsi rällätä kun katsoo bensan hintaa, mutkun on pakko joihinkin paikkoihin mennä omalla autolla.
Laitoin aamupuuron päälle mustikoita ja hunajaa.
Suunnittelin tälle päivälle verhojen vaihtoa. En tykkää siitä hommasta, kun täytyy kiivetä tutisevalle jakkaralle. Kuulun putoajien riskiryhmään ikäni puolesta.
Minä en suunnitellut tälle päivälle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Suunnittelin tälle päivälle verhojen vaihtoa. En tykkää siitä hommasta, kun täytyy kiivetä tutisevalle jakkaralle. Kuulun putoajien riskiryhmään ikäni puolesta.
Minusta kun tuntuu, että me ihmiset olemme riskiryhmäikäisiä aina.
Vierailija kirjoitti:
Kuka pakottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka pakottaa?
Ihan ite
Yritin siivota pihasta haavan lehtiä, joita oli paksu kerros kulkuväylällä. Aika epätoivoista hommaa. Lehtiä tippuu koko ajan lisää. Tuli mieleen laulu: Lumihiutaleita hiljalleen sataa maahan lumivalkoiseen. Maa on nyt vain keltainen ja sade on lehtiä.
Tää on tylsä juttu, mutta aina kun olen juonut pari kaljaa mun on pakko katsoa Youtubesta jotain Queenin konsertteja. Jostain syystä vaan alkaa tehdä mieli nähdä Fredfie ja Brian soittamassa. Omituinen pakkomielle. Joskus katson useamman keikan putkeen vaikka oon nähmyt ne ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi kivaa saada lonkkamurtumaa.
Vierailija kirjoitti:
Tää on tylsä juttu, mutta aina kun olen juonut pari kaljaa mun on pakko katsoa Youtubesta jotain Queenin konsertteja. Jostain syystä vaan alkaa tehdä mieli nähdä Fredfie ja Brian soittamassa. Omituinen pakkomielle. Joskus katson useamman keikan putkeen vaikka oon nähmyt ne ennenkin.
Oletko testannut, onko olutmerkillä vaikutusta? Joku toinen merkki vois pistää kuuntelemaan Apulantaa tai pahimmassa tapauksessa kansanlauluja.
Vierailija kirjoitti:
Koulupudokkaita on, mutta olisit ehkä ensimmäinen verhopudokas.
Vierailija kirjoitti:
Yritin siivota pihasta haavan lehtiä, joita oli paksu kerros kulkuväylällä. Aika epätoivoista hommaa. Lehtiä tippuu koko ajan lisää. Tuli mieleen laulu: Lumihiutaleita hiljalleen sataa maahan lumivalkoiseen. Maa on nyt vain keltainen ja sade on lehtiä.
Haavanlehdet on tylsiä, liukkaita liuruja. Tarttuvat maanpintaan tai asfalttiin eivätkä haravaan. Kompostissakin lilluvat kauan ennenkuin lahoavat. Kai niilläkin on joku tarkoitus käyttäytymiselleen.
Joskus tilaan itselleni pizzaa ja tänään oli se päivä. Kaksi hyvänkokoista uunilämmintä pizzaa ovelle tuotuna, vähän alle 20e joku tarjous oli, ja hyvältä maistuivat. Jäi vielä huomiseksi ja osan laitoin pakkaseen. Koko illan tulee NG:lta eläindokumentteja, olen tyytyväinen. Pienet asiat ilahduttavat köyhänkin eloa.
Mitähän tällä kertaa olisi mielessä, kun tuntuu ettei mielessä ole mitään.