Laihis 2024
Alotetaanko painonpudotus yhdessä?
Vinkkejä ja tsemppausta tähän ketjuun.
Mulla on 10 ylimääräistä kiloa poistettavana ja ajattelin aloittaa aamukävelyt noin ekaksi.
Kommentit (61)
5 kiloa pitäisi pudottaa ennen kesähelteitä. Aloitus näemmä kuihtui alkuunsa, mutta olisiko nyt laihduttamisesta kiinnostuneita? Olisi kiva vaihtaa kuulumisia ja vinkkejä.
Ei taida olla muita laihiksen tarpeessa?
Joo aloitetaan. Heti ensi maanantaina😅
Vierailija kirjoitti:
Joo aloitetaan. Heti ensi maanantaina😅
Tuo kuulostaa tutulta, maanantaita on ollut monia, mutta tein poikkeuksen ja aloitin eilen 😉 - 5kg tavoite.
Ilmeisesti synkkä yksinpuhelu. Joka tapauksessa eilinen paino oli 65,1kg ja tavoite on 60kg. Mieluummin jo huomenna, mutta jos saavuttaisin tavoitteen kesäkuun alkuun mennessä olisin tyytyväinen. Miksi laihdutan? Se vanha virsi eli halu mahtua kesävaatteisiin.
Kuka keksi rakkauden kyselee Kaija Koo, ja minä kyselen kuka keksi juustot! Paheeni numero yksi kun yrittää laihduttaa ja leipä on sen rikostoveri. Aamupuuro vai 2 juustovoikkaria?
Muutama päivä laihdutusta ja heti kosahtaa? Toki voisin nauttia hyvää suomalaista vettä ja purra sellerinvartta tai olla menemättä lähiomaisen yllätysjuhliin jossa luvassa liian hyvää ruokaa ja juomaa. Mitäpä luulet? Kumman valitsen 🤭
Grillikauden avajaiset kurkistelee jo nurkan takana. Tämä on paha paikka.
Vierailija kirjoitti:
Grillikauden avajaiset kurkistelee jo nurkan takana. Tämä on paha paikka.
Mitä grillaat ja miten? Kaasugrilli on, mutta ruostunut käyttämättömänä. Makkaraa olen grillannut, mutta siinä kaikki. Mökillä hiiligrilli yhtä ruosteessa. Sori, off topic.
Ei haittaa. Off topic ei vedä herneitä nenään. ap
No nyt menee hyvin 👏 Krapulaan pizzaa ja keppanaa. Hyvä minä.
Vierailija kirjoitti:
No nyt menee hyvin 👏 Krapulaan pizzaa ja keppanaa. Hyvä minä.
Kerrankos sitä..
Kerrankos sitä. Meni vkl hieman viihteelle ja kun juo alkoholia, kasvaa nälkä. Ei hyvä.
Tänään painoni oli 63,5kg mikä iloinen yllätys, mutta ei taida viikonlopun kalorit vielä vartalossa näkyä eli tällä viikolla tsempattava, vaikka ainakin yksi lankeamuksen päivä on tiedossani. Tietysti suunsa voisi teipata kiinni.
Paino eilen 63kg eli suunta oikea, mutta huomenna astun taas miinaan eli saattanen langeta herkutteluun ja 🍷Lauantaina puolestaan läheisen henkilön mökille saunomaan ja tiedossa makkaraa ja 🍺. Jostain syystä just nyt on alkanut kutsuja satelemaan kun pitäisi ajatella vain dieettiä ja terveellisiä elämäntapoja! Teippi ei auta, seuraavaksi nitoja käyttöön?
1.3.2024 aloitin laihdutuksen 69.1 kilosta. (69 mulla ylipainon raja) Tavoite 60-62 kg.
Paino nyt 63.3 kg.
Tätä tahtia saavutan sopivasti kesäkuussa tavoitteen.
Pystytään tähän!
Vierailija kirjoitti:
1.3.2024 aloitin laihdutuksen 69.1 kilosta. (69 mulla ylipainon raja) Tavoite 60-62 kg.
Paino nyt 63.3 kg.
Tätä tahtia saavutan sopivasti kesäkuussa tavoitteen.
Pystytään tähän!
Korjaus. Mulla paino nyt 66.3 eikä 63.3
Pystytään tähän 😀
Tuli sitten takapakkia, mutta itseään sitä saa kiittää. Paino tänään 63,6 eli 600gr plussaa. Syynä arvatenkin lipsahtelut joita on nyt tapahtunut liian usein. Onneksi seuraava "koitos" on vasta Vappuna jolloin perinteisesti on tullut herkuteltua, mutta nyt olen päättänyt etten syö yhtään munkkia tai tippaleipää, enkä juo simaa. Ja tämä pitää! Onpahan ainakin sokeripommit karsittu pois.
Liikunnan harrastaminen on sekin jäänyt vähiin. Kolme kertaa viikossa pyöräilen töihin n. 5km suuntaansa ja siinä kaikki. Parannuksen varaa on ja onkin paljon.
60kg kesäkuun alkuun mennessä ei taida toteutua ellen raa'asti vähennä kaloreita, mutta siinä oma vaikeutensa kun en niitä laske. Täytyy miettiä miten tästä eteenpäin eli kuinka muuta ruokavaliotani. Ainakin nuo lankeamukset juhlinnan puolelle saavat vähentyä radikaalisti. Älkää siis kutsoko minua juhliin, terassille, syömään jne.
Aamukävelyt, hahhahhaaa