Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (17665)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
60-vuotias siskoni opiskelee italiaa. Hän on kotikissa ja hyvin harvoin lähtee mihinkään. Ehkäpä hän tekee sitä torjuakseen tylsyyttä. Ei taideta olla ihan samasta puusta veistettyjä.
Italia on liian riemukas kieli. Latina tai kantasuomi, tseremissi tai mari olisivat tylsälle sopivia. Morsetus käy myös.
Lapsena partiossa opin morse-merkit. Muistan niistä vieläkin joitakin. Ikinä en ole tarvinnut.
Osaan morsettaa SOS -viestin. Muuta en osaa, opettelin kymmeniä vuosia sitten siltä varalta että eksyn metsään. Se on pi-pi-pi-pii-pii-pii-pi-pi-pi.
Kuinka sieltä metsästä olisi lähettänyt morseviestin.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa jo herramunjee tuo jankkaaminen, puolin ja toisin. Tai perustakaa joku jankkausryhmä ja menkää sinne! Pilaatte kaikki.
"Jankkaus" loppuu varmaankin, kunhan poistot loppuu. 50 tänäänkin? Riittääkö, poistaja?
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa jo herramunjee tuo jankkaaminen, puolin ja toisin. Tai perustakaa joku jankkausryhmä ja menkää sinne! Pilaatte kaikki.
Ei ne lopeta. Kumpikaan osapuoli. Tavoite on lukita tämäkin ketju. Ihan vaan sen takia että eivät ymmärrä lopetaa tuota vänkkäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Ne ei ole tylsiä. Tommonen riehuminen ei istu tylsän pirtaan. Jankkausryhmä menköön siis jankkausryhmään.
En jaksa katsoa Suomen lentismatsia, ressukat joutuu yöllä pelaamaan.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa katsoa Suomen lentismatsia, ressukat joutuu yöllä pelaamaan.
Tuleekohan kultamatsi sitten 04.00? Katson, jos Suomi mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
60-vuotias siskoni opiskelee italiaa. Hän on kotikissa ja hyvin harvoin lähtee mihinkään. Ehkäpä hän tekee sitä torjuakseen tylsyyttä. Ei taideta olla ihan samasta puusta veistettyjä.
Italia on liian riemukas kieli. Latina tai kantasuomi, tseremissi tai mari olisivat tylsälle sopivia. Morsetus käy myös.
Lapsena partiossa opin morse-merkit. Muistan niistä vieläkin joitakin. Ikinä en ole tarvinnut.
Osaan morsettaa SOS -viestin. Muuta en osaa, opettelin kymmeniä vuosia sitten siltä varalta että eksyn metsään. Se on pi-pi-pi-pii-pii-pii-pi-pi-pi.
Sitä minäkin mietin. Ehkä hän huutaa sen " pi pi pi piip piip piip pi pi pi"? Onko se totta vai ei, että armeijassakin on joskus huudettu: "Laukaus, laukaus"? Taidettu vain minua huijata.
Joitakin vuosia sitten televisiosta tuli ohjelma, missä erämaahan tiputetun ihmisen piti selviytyä ihmisten ilmoille määräajassa, en muista monessako kymmenessä tunnissa. Lappiin vietiin yksi amerikkalainen mies talviaikaan. Hän oli suunnitellut elävänsä kaivamalla puolukoita jostain lumen alta ja ampumalla jousella "karibuja". Tämä oli ihan yhtä hyvä suunnitelma kuin vihellellä SOS.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kaveerannut palokärjen ja närhen kanssa. Palokärki olisi nakutellut ne lyhyet piippaukset ja närhi rääkäissyt väliin kolme pitkää.
Olin unohtanut, miten vihelletään. Kun aloin viheltää, suusta tulikin vain heikkoa pihinää. Nyt olen harjoitellut kolmena päivänä, ja taas vihellys kaikuu kirkkaana. Mitä opimme tästä? Pitää harjoitella, että taito pysyy.
Ei varmaan onnistu kuperkeikkakaan enää. Uskaltaakohan edes yrittää?
Vierailija kirjoitti:
Olin unohtanut, miten vihelletään. Kun aloin viheltää, suusta tulikin vain heikkoa pihinää. Nyt olen harjoitellut kolmena päivänä, ja taas vihellys kaikuu kirkkaana. Mitä opimme tästä? Pitää harjoitella, että taito pysyy.
Mä olen hyppinut hyppynarulla ja tehnyt temppuja siinä kuten lapsena. Palautuu nekin.
Laitoin aurauskepit ja pitihän ne tietysti testata. Taskulamppu kädessä tein iltalenkin ja hyvin heijastivat, enkä kävellyt ojaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin äsken Baddingin mukavaa kappaletta Suon kulkija, ja se houkutteli viheltämään. Ja pihinää vain tuli, eli harjoituksen puutetta myös.
Kuperkeikka vaatisi kyllä hyvät pehmusteet, ettei luut säry.
Hyvää yötä kaikille.
Rauhallisia unia.