Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (17665)
Puolisoni pieraisi juuri tymäkänhajuisen leijan.
Nyt mä tiedän miksi ne kauppojen myyjät on niin myrstejä kun ne näkee mut. Mulla ei ole eikä tule olemaan ikinä mitään poooonuskorttia. Niih!
Vierailija kirjoitti:
Nyt mä tiedän miksi ne kauppojen myyjät on niin myrstejä kun ne näkee mut. Mulla ei ole eikä tule olemaan ikinä mitään poooonuskorttia. Niih!
No ilmankos.
Luin tänään noin 75% yhdestä kirjasta. Huomiselle jää loput.
Otin pakastimesta jäisiä mustikoita. Sulatin tummaa suklaata ja kastoin mustikat yksi kerrallaan suklaassa ja nostin leivinpaperin päälle. Suklaa jähmettyi melkein heti ja jäiset mustikat pehmenivät suklaan sisällä. Söin niitä suklaalla kuorrutettuja marjoja paljon ja nyt on makean himo taltutettu vähäksi aikaa.
Haluaisin mennä metsään mutta siellä on nyt liian pimeää. Ehkä huomenna sitten kun näkee vähän paremmin.
Narskuttelen mun hampaita koko ajan varsinkin öisin. Kuulemma pitäis hommata joku ihme purentakisko, mutta kaikki maksaa niin tolkuttoman paljon.
Vierailija kirjoitti:
Tulin uskoon viime kesänä.
Mites usko siihen suhtautui?
Tänään oli helppo neloset peli.
En jaksa pestä ikkunoita, ne on vieläpä ihan liian isot.
Vierailija kirjoitti:
Otin pakastimesta jäisiä mustikoita. Sulatin tummaa suklaata ja kastoin mustikat yksi kerrallaan suklaassa ja nostin leivinpaperin päälle. Suklaa jähmettyi melkein heti ja jäiset mustikat pehmenivät suklaan sisällä. Söin niitä suklaalla kuorrutettuja marjoja paljon ja nyt on makean himo taltutettu vähäksi aikaa.
Olitpas viitseliäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin uskoon viime kesänä.
Mites usko siihen suhtautui?
Ymmärtääkseni ihan hyvin.
No se olis sitten taas nukkumaanmenoaika.
En voittanut Eurojackpotissa tänäänkään.
Vierailija kirjoitti:
Just hyvä. Inhoan niitä teennäisiä hyvää päivän jatkoa toivotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli helppo neloset peli.
Niin oli, mutta pyramidi ei.
Taidan olla masokisti: hain kaupasta vai 6 olutta.
Jos vilkuttaa taskulampulla, siis jos on taskulamppu mukana, niin joku voi osua kohdalle, kun ei kauas eksy, tien vieri on paras paikka. Ei tarvi opetella uudelleen viheltään, mäkin vaan sihisen täällä.