Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (17665)

Vierailija
17521/17665 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenna pitäisi mennä labraan maksa-arvot mittauttamassa. 

Mulla on verenpaineet pilvissä, lääkkeen tehostus edessä.

Hoitaja sanoi, että lähetteitä labraan ja ekg:hen on tiukennettu. Aiemmin hoitaja voi laittaa tarvitessa, nyt vaatii useammin lääkärin.

Tämä jos mikä on tylsää, pitkäaikaisissa sairauksissa, mitkä vaatii kahdesti vuodessa käynnit.

Vierailija
17522/17665 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyykikoneessa pyörii metsurin viiltosuojahousut. Vähän pelottaa, kestääkö kone sellaisia. Tai housut konetta. Kerran vuodessa rohkenen näin hurjastella.

Pesty. Kumpikin ehjiä. Housut on vaan niin raskaat viiltojauheesta, että laitettava kuivumaan saunan lauteille, kun narut ei kestä. Raskasta tämä elo.

Oi voi. Liian jännittävää on pyykinpesukin nykyään. Ennen oli helpompaa pyykkilaudalla viruttaa ja avannossa huuhdella, lipeässä saunanpaa'ssa lakanat keitellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17523/17665 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas niin matalat paineet, että pitää syödä suolaista ja silti aina hutera olo ja huippaa.  Alapaine 45-50 ja yläpaine 90. Haluisin vähän paineita. Pitäiskö lähteä politiikkaan tai yläkouluun?

Vierailija
17524/17665 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas niin matalat paineet, että pitää syödä suolaista ja silti aina hutera olo ja huippaa.  Alapaine 45-50 ja yläpaine 90. Haluisin vähän paineita. Pitäiskö lähteä politiikkaan tai yläkouluun?

Sairaanhoitajanakin vois paineet nousta, jatkuvat ylityöt ja yövuorot. Työkaverit sairaana. Ja potilaat ainakin.

Vierailija
17525/17665 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heräsin painajaiseen, jossa pyöräilin pimeässä  lumikinoksissa 10 km töihin. Olen ollut jo kymmenen  vuotta eläkkeellä.

Älä mitään, minä olen vähän väliä menossa yo-kokeeseen, enkä osaa mitään. 46v sitten olin abi.

Minä.näin kerran unta, että olin menossa uusimaan ylioppilaskoetta. Onnistuin niin hyvin, että itsekin siinä unessa ihmettelin.

Harvoin tämmöistä koulu-unta näkee.

Vierailija
17526/17665 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitaja sanoi, että lähetteitä labraan ja ekg:hen on tiukennettu. Aiemmin hoitaja voi laittaa tarvitessa, nyt vaatii useammin lääkärin.

Tämä jos mikä on tylsää, pitkäaikaisissa sairauksissa, mitkä vaatii kahdesti vuodessa käynnit.

Väärässä paikassa säästämällä voi kustannukset lopulta nousta hyvinkin isoiksi. Ennaltaehkäisy on aina edullista ja lisää potilaan elämänlaatua. Tietysti sitten pitää yrittää noudattaa niitä annettuja ohjeita.

Vierailija
17527/17665 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.

Suomalainen sananlasku.

Nauruhan myös pidentää ikää.

Vierailija
17528/17665 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

60-vuotias siskoni opiskelee italiaa. Hän on kotikissa ja hyvin harvoin lähtee mihinkään. Ehkäpä hän tekee sitä torjuakseen tylsyyttä. Ei taideta olla ihan samasta puusta veistettyjä. 

Italia on liian riemukas kieli. Latina tai kantasuomi, tseremissi tai mari olisivat tylsälle sopivia. Morsetus käy myös.

Lapsena partiossa opin morse-merkit. Muistan niistä vieläkin joitakin. Ikinä en ole tarvinnut.

Vierailija
17529/17665 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

60-vuotias siskoni opiskelee italiaa. Hän on kotikissa ja hyvin harvoin lähtee mihinkään. Ehkäpä hän tekee sitä torjuakseen tylsyyttä. Ei taideta olla ihan samasta puusta veistettyjä. 

Italia on liian riemukas kieli. Latina tai kantasuomi, tseremissi tai mari olisivat tylsälle sopivia. Morsetus käy myös.

Lapsena partiossa opin morse-merkit. Muistan niistä vieläkin joitakin. Ikinä en ole tarvinnut.

Minä opiskelin viittomakielen alkeet, tuskin ainuttakaan viittomaa muistan.

Vierailija
17530/17665 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen oli KOP:n tv-mainoksen lopussa morsetus

taa-ti-taa/ taa-taa-taa/ ti-taa-taa-ti.

Nyt ei ole KOP:tä eikä muutenkaan pankkeihin houkutella ihmisiä hiekkaa tuomaan lattialle.

Vierailija
17531/17665 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän hätämerkki on SOS , save our souls. Ei kai siinä sieluja pyydetä pelastamaan, vaan paremminkin tätä lihallista ihmistä.

Entä hätämerkki mayday mayday, onko se vappupäivä vai mikä?

Vierailija
17532/17665 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurasin tänään kun harmaanvihreä maali kuivuu. 

Laitoin eilen herneet likoamaan ja en jaksanut katsoa niiden turpoamista, nyt vähän harmittaa.

Vierailija
17533/17665 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksihän hätämerkki on SOS , save our souls. Ei kai siinä sieluja pyydetä pelastamaan, vaan paremminkin tätä lihallista ihmistä.

Maydaysta tulee mieleen vain mahtava Grace Jones. 

Vierailija
17534/17665 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänään hypännyt tavalliset 5 harjoitushyppyä taivaalta ja mitään jännää ei tapahtunut. Yhtä kovaa tultiin alas kuin aina ennenkin. 

Vierailija
17535/17665 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.

Suomalainen sananlasku.

Nauruhan myös pidentää ikää.

Ei kaikki aina ymmärrä huumoriakaan, vaikka se keventäisi tilanteita monta kertaa.  Itse saan monta kertaa purra huulta, kun joku asia huvittaa ja pitää vaan olla naama peruslukemilla.

Vierailija
17536/17665 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurasin tänään kun harmaanvihreä maali kuivuu. 

Laitoin eilen herneet likoamaan ja en jaksanut katsoa niiden turpoamista, nyt vähän harmittaa.

Ne saattavat silleen naksua turvotessaan. Olen joskus yöllä herännyt siihen ääneen. Ja naksuu se mahakin, jos ei valmista hernaria kestä.

Vierailija
17537/17665 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tänään hypännyt tavalliset 5 harjoitushyppyä taivaalta ja mitään jännää ei tapahtunut. Yhtä kovaa tultiin alas kuin aina ennenkin. 

Sinäkin palstan liito-orava! 🐿

Vierailija
17538/17665 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli mieleen Abban SOS.

Vierailija
17539/17665 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen päikkäreille. 

Vierailija
17540/17665 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa löydettiin syöpä. Ennuste hyvä. Pysäytti silti.