Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (17261)
Taitaa olla aika mennä wc-tilaan.
Mulla on nätti matto. Välillä tuijotan sitä pitkään, kun se on niin kivan näköinen. Meneehän se aika siinäkin.
Puolison veli ja veljen lapsi kävivät meillä piipahtamassa.
Vierailija kirjoitti:
Esapekka Lappi lopettaa uransa perheen vuoksi.
35v, ei taida eläkkeelle vielä jäädä?
Vierailija kirjoitti:
Olin vahingossa jättänyt leipäpussin hieman auki, mutta onneksi leipä ei ollut ihan kovettunut.
Auttaiskohan, jos jätän vetoketjuhalkion kokonaan auki. Kovettuuko kokonaan. Vai homehtuuko.
Mulla on lääkäri aika keskiviikkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35v, ei taida eläkkeelle vielä jäädä?
Mistäpä näistä tietää. Eiköhän tuo itse tiedä mitä aikoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin vahingossa jättänyt leipäpussin hieman auki, mutta onneksi leipä ei ollut ihan kovettunut.
Auttaiskohan, jos jätän vetoketjuhalkion kokonaan auki. Kovettuuko kokonaan. Vai homehtuuko.
Homehtuu.
Olen ajanut tänään autoa ja polkupyörää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homehtuu.
Ok. Niin mä arvelinkin.
Tuli lämmitettyä liikaa pönttöuunia, kun luvattiin kylmiä öitä. Eikä viittis ikkunaa avata, ettei menisi lämpö harakoille. Kai se uunikin jäähtyy, ja sais nukuttua.
Öitä.
Koulutusjärjestelmämme on rapautumassa.
Vierailija kirjoitti:
Koulutusjärjestelmämme on rapautumassa.
Niin minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Minua pelottaa vanheneminen. Kun ei tiedä saako mahdollisesti tarvitsemaansa hoitoa vai ei. Ja millaista...
Nimenomaan. Joskus hoito voi olla vaarallisempaa kuin tauti.
Nyt pääsee kunnolla tutustumaan uusiin tiloihin joissa vois joutessaan laittaa esim jalalla koreaksi.