Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (17261)
Vierailija kirjoitti:
Näin tänään ulkovarastoni seinällä valtavan hämähäkin, suustani lipsahti ihan väkisin iso iiik-sana. Muutapa mainittavaa ei sitten tänään olekaan tapahtunut.
Eniten kaikista pelkään hämähäkkejä, mitä isompi sen pelottavampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tänään ulkovarastoni seinällä valtavan hämähäkin, suustani lipsahti ihan väkisin iso iiik-sana. Muutapa mainittavaa ei sitten tänään olekaan tapahtunut.
Eniten kaikista pelkään hämähäkkejä, mitä isompi sen pelottavampi.
Hämähäkit ovat ainoita ötököitä, joita pelkään. Jo lapsena näin painajaisunia hämähäkeistä, jättimäisistä.
Vierailija kirjoitti:
Hämähäkin seittejäkin näkee nyt paljon. Ja jos sattuu istuskelemaan ulkona vähän pitempään, onkin pian osa verkkoviritelmää.
Meiltä loppuu aika 2 h 18 min päästä.
Minua pelottaa vanheneminen. Kun ei tiedä saako mahdollisesti tarvitsemaansa hoitoa vai ei. Ja millaista...
Uutislukijalla oli nätti mekko päällä.
Kyllä jo väsyttää. Pitäisiköhän mennä jo nukkumaan, vaikkei kello ole edes yhdeksää.
Nettiriippuvuus on lisääntynyt yhteiskunnassa.
Söin äsken kauraleipää, jonka päällä oli HK:n sinistä. Parasta gourmet ruokaa iltapalaksi, sanon minä.
Minun nimimerkki on Vierailija.
Mikäs sinun on?
Matti Huutonen kertoi, että pakkasöitä on luvassa laajalti.
Pitää ottaa avaavat ja hoitavat inhalaatiosuihkeet, että saisi yöllä paremmin nukuttua.
Velkajarrusta vouhkaaminen jatkuu taas.
Laitoin äsken pojalleni Snapchatin.
Jääkiekossa on kuulemma kuumia puheenaiheita. Luulisi, että mieluummin kylmiä.
En tiedä mistään mitään. Enkä edes halua.
Olin vahingossa jättänyt leipäpussin hieman auki, mutta onneksi leipä ei ollut ihan kovettunut.
"Jos metsään haluat mennä nyt, näät sammaleen myllätyt." -Olipa tosiaankin myllätty useasta paikasta, samoin kantoja, kun liikuin metsässä. Onneksi ei nalle löntystellyt vastaan.