Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (17261)
Melkein kaikki kukat ovat lakastuneet.
Onneksi saatiin valuhommat valmiiksi ennen pakkasia.
Heräsin aamulla liian aikaisin ja nyt olen yliväsynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua pelottaa vanheneminen. Kun ei tiedä saako mahdollisesti tarvitsemaansa hoitoa vai ei. Ja millaista...
Nimenomaan. Joskus hoito voi olla vaarallisempaa kuin tauti.
Joskus potilas voi toipua hoidosta huolimatta.
Kaikkea sattuu. Leikkaus onnistui, mutta potilas kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua pelottaa vanheneminen. Kun ei tiedä saako mahdollisesti tarvitsemaansa hoitoa vai ei. Ja millaista...
Tai aika parantaa haavat, ei lääkäri.
Kai se tästä taas on nukkumaan mentävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina on kuulemma hyvä löytää joka asiasta jotain positiivista.
Vierailija kirjoitti:
"Jos metsään haluat mennä nyt, näät sammaleen myllätyt." -Olipa tosiaankin myllätty useasta paikasta, samoin kantoja, kun liikuin metsässä. Onneksi ei nalle löntystellyt vastaan.
Luin tänään, että poliisi teki eräästä karhusta karkotusmääräyksen. Suurriistavirka-apu karkotti sitten karhun etäämmälle.
Varmaan tehtiin viralliset paperit karhusta. Saikohan sakkoja myös?
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki kukat ovat lakastuneet.
Niin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos metsään haluat mennä nyt, näät sammaleen myllätyt." -Olipa tosiaankin myllätty useasta paikasta, samoin kantoja, kun liikuin metsässä. Onneksi ei nalle löntystellyt vastaan.
Luin tänään, että poliisi teki eräästä karhusta karkotusmääräyksen. Suurriistavirka-apu karkotti sitten karhun etäämmälle.
Laitettiinko seurantapanta? Vai seurantapanda.
Karhu sai lähestymiskiellon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitettiinko seurantapanta? Vai seurantapanda.
Joidenkin toisten riesaksi hätistettiin karhu, joka kävi roskiksia tonkimassa. Mitä kompostintarkastaja tuumaa, jos on kompostilla jo käyty tarkastamassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin vahingossa jättänyt leipäpussin hieman auki, mutta onneksi leipä ei ollut ihan kovettunut.
Auttaiskohan, jos jätän vetoketjuhalkion kokonaan auki. Kovettuuko kokonaan. Vai homehtuuko.
Pakkasella voi kovettua, tuskin muuten.
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekossa on kuulemma kuumia puheenaiheita. Luulisi, että mieluummin kylmiä.
Ilmankos halleissa on huonot jäät.
Mökkini rapulla asusti hämähäkki koko kesän, samalla rappulaudalla. Tervehdin häntä kulkiessani ja osasin varoa, ja hän väisti kohteliaasti minua. Tervehdystään en tosin kuullut, taisi olla nuorempaa sukupolvea.
Puuhataan miehen ja sen kaverin kaa ja laitettiin just ktistriimi pystyyn.. Tärisevän nloa, mut kiihottaa hulluna kun porukka katsoo - https://linmetrics.com/HaSty
Joko muovikuusen voisi koota olihuoneen nurkkaan, kun on jo pimeää. Eikö jouluvalotkin ole nykyään kausivaloja. Kuusi voisi myös olla kausikuusi.