Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (1484)
Tein eilen kaalilaatikkoa. Sitä syötiin tänäänkin. Jäi vielä huomiseksikin, vaikka kyllästyttää jo.
yliopiston luennot ovat aika tylsiä
Pesin kahvinkeittimen sitruunahapolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin kaupassa ostamassa maitoa, ja kun siellä oli leipomon konsulentti, ostin itselleni pullan. Nyt mietin, mihin aikaan keitän kahvit, jotta pääsen syömään pullaa.
Ai niin, munkin piti keittää kahvia. Kahvi valvottaa mua tosi herkästi illasta, niin nyt on siinä ja siinä kannattaako enää tähän aikaan keittää. Ehkä yksi kuppi.
Minä voin juoda kahvia vaikka illalla, ei vaikuta yöuniin.
Minä myös.
Luulin ennen, että ihmiset vain kuvittelevat kahvin vievän yöunet. Sitten olen oppinut, että kofeiinin aineenvaihduntaan vaikuttaa sytokromi P450 entsyymit, joiden aktiivisuus vaihtelee suuresti ihmisestä toiseen.
Ei ole siis kuvittelua, että toisilla kofeiin
Muhun ei tehoa rauhoittavat lääkkeet. Sairaalassa ennen leikkausta annettiin tuplat ja ei mitään vaikutusta. Mä olen valmiiksi niin tappavan tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Pesin kahvinkeittimen sitruunahapolla.
Käsittelin suppilovahveroita ja käsiin jäi sienten haju. Pesin saippualla, käytin käsihuuhdetta, hieroin sitruunan viipaleella. Ei auttanut. Mitä vielä voisi kokeilla?
Siivottiin toista viikkoa remontin jälkiä. Vielä riittää. Viikonloppuna syödään eineksiä. Pitäis pestä hiukset.
Vierailija kirjoitti:
yliopiston luennot ovat aika tylsiä
Ei kaikki. Suomen kielen murteet oli hauska, siispä poistuin kahvioon.
Tilastotiede oli ihanan nukuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos siitä Koneen sponsoroimasta kirjasta ei tulekaan maailman huonointa?
Kyllä nousisi hiki otsalle, jos nyt pitäisi aloittaa se maailman huonoin kirja. Mikähän kirja tällä hetkellä pitää sijaa? Kauhea luomisen tuska, että pystyisi alittamaan ( vai ylittämään) sen. Taitaisin palauttaa rahat.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos siitä Koneen sponsoroimasta kirjasta ei tulekaan maailman huonointa?
Joutuuko maksanaan apurahan takasi?
Hui mitkä paineet.
Imuroin ja pöytälampun sisällä oli villakoira. Vedin kylmästi vessanpytystä alas. Hämähäkit kiikutan kyl ulos.
Varmaan yhtä vaikeaa olla maailman huonoin kuin maailman paras. Aina voi löytyä huonompi.
Me tylsät ollaan siinä keskivaiheilla. Meitä on paljon.
Vierailija kirjoitti:
joku kirjailija sai koneelta 57 000€ apurahan kirjoittaakseen maailman huonoimman kirjan. Tarua vai totta? Totta!
Jokohan kirja on valmis? Saataisiinkohan se jatkokertomuksena tähän ketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan yhtä vaikeaa olla maailman huonoin kuin maailman paras. Aina voi löytyä huonompi.
Me tylsät ollaan siinä keskivaiheilla. Meitä on paljon.
Ois joskus kiva olla paras tylsyydessä. Eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin kaupassa ostamassa maitoa, ja kun siellä oli leipomon konsulentti, ostin itselleni pullan. Nyt mietin, mihin aikaan keitän kahvit, jotta pääsen syömään pullaa.
Ai niin, munkin piti keittää kahvia. Kahvi valvottaa mua tosi herkästi illasta, niin nyt on siinä ja siinä kannattaako enää tähän aikaan keittää. Ehkä yksi kuppi.
Minä voin juoda kahvia vaikka illalla, ei vaikuta yöuniin.
Minä myös.
Luulin ennen, että ihmiset vain kuvittelevat kahvin vievän yöunet. Sitten olen oppinut, että kofeiinin aineenvaihduntaan vaikuttaa sytokromi P450 entsyymit, joiden aktiivisuus vaihtelee suuresti ihmisestä toiseen.
No aatteles. Puolisolla leikattiin kämmen puudutuksessa. Piti tunto palata parissa tunnissa - eipä palannut. Mies pelkäsi, että käsi halvaantui. 10h jälkeen palattiin sairaalaan. Pikkuhiljaa tunto palasi. Tsiisus ja kiitos.
Minun siskollani puudutusaine vaikuttaa niin, että aivan pienellä puudutemäärällä voi poistaa viisaudenhampaan.
Esilääkkeistä tulee huonovointiseksi.
Alkoholia ei voi juoda yhtään. Heti tulee huono olo.
On aivan reipas ihminen, ei luulosairas. Ja raitis on, kuten arvaatte.
Vierailija kirjoitti:
Siivottiin toista viikkoa remontin jälkiä. Vielä riittää. Viikonloppuna syödään eineksiä. Pitäis pestä hiukset.
Mikähän siinä on, että hiusten peseminen on aina jotenkin raskasta? Ei oikein huvittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Väsyttää. Makaan sängyssä.
Minä sain tarmonpuuskan ja käänsin kylkeä. Nyt väsyttää taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varo rasitusmurtumia. Loppuilta rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varo rasitusmurtumia. Loppuilta rauhassa.
Mä vasta suunnitelen kyljen kääntämistä. Tarttis jaksaa sammuttaa valotkin.