Jari Sillanpää levyttänyt uutta musiikkia
Ja akat tsemppaa ja fanittaa. Mä en vaan tajua ja olen itse viisikymppinen akka.
Kommentit (14)
Hyytävä narsku porskuttaa. Naiset on tietämättään sokeita uhreja. EHkä jokin isoveli-pedoisähahmo. Vilkkusilmähöpöhomosekohemmo
Tuo olis hyvä psykologinen tutkimuksen aihe, kohteena sekopäiset muijat 50 v.
Vaihdevuodet, elämättä jäänyt nuoruus, seksuaalinen väkivalta lapsena tms. traumataustako kyseessä?
Mitä ne tahtoo sekopäisestä elähtäneestä puppelista? Sokeuden määrä on rajaton.
Jep, menneen talven lumia. Tekis miehen työn ja vetäytyisi kokonaan pois julkisuudesta. Ei jaksa edes sääliä.
Suurin faninsa on häntä aina niin kiihkeästi puolustava, pyylevä asianajajansa Riitta Leppiniemi.
Sillanpää iltalehdessä huokailee että voi että kun hänet on känselöity ja olisi voinut ihanan dokkarin tehdä aiemminkin. Verorahoillako se on tehty??
"Sillanpää tuomittiin loukkaavan kuvan levittämisestä, koska hänen matkapuhelimellaan oli kuvattu tietokoneen ruudulta video, jossa aikuinen mies on sukupuoliyh**ydessä hyvin pienen lapsen kanssa.
Lisäksi Sillanpään matkapuhelimella oli otettu tietokoneen ruudulta kahdeksan valokuvaa, joissa aikuinen kohdistaa sek**aalista toimintaa hyvin pieneen lapseen."
Naisille, jotka tuota fanittaa, on erityinen paikka h*lvetissä.
Samaa sanoisin noille Käärijäketjun akoille.
Onko uuden levyn nimi "Piri pintaan"?
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan, pedofiilin paratiisi.
Aloittaja ei kielenkäytöstään päätellen kuuntele mitään musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan, pedofiilin paratiisi.
Pattayan prinssi
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan kristallin kirkasta
OK. Missä voi kuunnella`?