Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (1535)
Tänään palautan prisman molokkityyliseen automaattiin 2 jätesäkillistä tölkkejä
Infosta rahat ja sitten Lidliin ostamaan punasta olutta ja muushia ja jotain muuta vielä jos jää rahaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Postista tuli pino SPRn joulukortteja. Mun nimellä. En ole tilannut mitään enkä siis maksa mitään. Kuka edes lähettää enää kämäisiä joulukortteja. Ärsytylsää!
Minä tykkään lähettää ja saada perinteisiä joulukortteja.
Pojan perhe asuu Yhdysvalloissa. Siellä on semmoinen tapa, että joulutervehdyksenä kukin lähettää tuttavilleen kuvan omasta perheestään. Ihan perinteisenä korttina kirjekuoressa. Sopivan neutraalia varmaan, kun kortissa lukee vielä "Season's greetings".
Nehän jo syksyllä pukeutuu ällöttäviin vilkkuvaloilla varusteuhin idioottimaisiin joulupaitoihin, ottavat valokuvan pepsodenttihymyineen, jopa joulukoristeet taustalla. Laittavatko ne koristeet takaisin kaappiin odottamaan oikeaa joulua? Onneksi näin tekevät vain varakkaat, köyhät (viisaat) ei turhia koreile.
Nyt teki mieli sanoa, kuten edesmennyt, kiltti anoppini. "Niinkö? Jospa se sitten on niin", mutta en sano, koska ajattelen jo muita asioita.
Ihanan tasaista, tylsää ja leppoisaa päivää kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin jouluvalot jo ikkunoihin, kun oli niin mustaa joka paikassa, kaikki lehdetkin jo tippuneet puista. Heti perään rupesin miettimään, paljonkohan tommonen sähkökynttelikkö (7 kynttilää) vie sähköä. Jos jollakin on erityisen tylsää, saa laskea, kannattaisiko minun sittenkin sammuttaa kaikki. Ja toivottaa tervetulleeksi mustan marraskuun.
Riippuu siitä, onko kynttelikössä hehkulamput vai led-lamput.
Led-kynttelikkö kuluttaa vuorokaudessa noin 0,2kWh. Mitä sinulla sähkö maksaa? Jos hinta on 10cnt/kWh, vuorokauden hinta on noin 2 senttiä.
No, mitä päätti kynttelikön omistaja? Valot vai rahat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen aloitteen turvavälien palauttamisesta. Aina ja joka paikkaan. Ei tulla halaamaan tai rutistelemaan. En tykkää. Haluan olla mörkö.
Laita siihen aloitteeseen, että kättely pitää kieltää. Ei ole kiva, kun joutuu töissä kättelemään. Yhtään ei voi tietää, onko kättä pesty vai ei.
Ja missä sitä kättä on pidetty? Ja mitä siinä on pidetty? Nyt lähti laukalle, alkaako kihelmöimään...
Mä voin kysyä mun pasianssilta. Onko käsi pidellyt _____? Aina vaihdan kohdetta. Pian saadaan selville.
Kysytkö sun pasianssilta: Juonko torstaina aamukahvin kauraleiväll
Kiitos ja anteeksi. Pasianssi ei kyllä voi noin kertoa, sinä juksaat. Pasianssi kertoo kyllä tai ei (ja ehkä, jos vain hiukan huijaa...)
Otin siis jälkiuunileipää, kahvia ja jugurttia
(Mutta sen pasianssisi ennusti oikein, että meillä on maitoa, kaurahiutaleita ja mikro. Aina ei ole. Siis maitoa.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin jouluvalot jo ikkunoihin, kun oli niin mustaa joka paikassa, kaikki lehdetkin jo tippuneet puista. Heti perään rupesin miettimään, paljonkohan tommonen sähkökynttelikkö (7 kynttilää) vie sähköä. Jos jollakin on erityisen tylsää, saa laskea, kannattaisiko minun sittenkin sammuttaa kaikki. Ja toivottaa tervetulleeksi mustan marraskuun.
Led-kynttelikkö kuluttaa vuorokaudessa noin 0,2kWh. Mitä sinulla sähkö maksaa? Jos hinta on 10cnt/kWh, vuorokauden hinta on noin 2 senttiä.
Mulla unohtui harmillisesti kausivalot eteiseen yöksi päälle. Led. Tämän illan olen siis pimeässä, tuhlaus korvattu. Ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Postista tuli pino SPRn joulukortteja. Mun nimellä. En ole tilannut mitään enkä siis maksa mitään. Kuka edes lähettää enää kämäisiä joulukortteja. Ärsytylsää!
Minä tykkään lähettää ja saada perinteisiä joulukortteja.
Pojan perhe asuu Yhdysvalloissa. Siellä on semmoinen tapa, että joulutervehdyksenä kukin lähettää tuttavilleen kuvan omasta perheestään. Ihan perinteisenä korttina kirjekuoressa. Sopivan neutraalia varmaan, kun kortissa lukee vielä "Season's greetings".
Nehän jo syksyllä pukeutuu ällöttäviin vilkkuvaloilla varusteuhin idioottimaisiin joulupaitoihin, ottavat valokuvan pepsodenttihymyineen, jopa joulukoristeet taustalla. Laittavatko ne koristeet takaisin kaappiin odottamaan oikeaa joulua? Onneksi näin tekevät vain
Tylsää mennä toisia neuvomaan mistään. Tylsiä ollaan tavallamme jokainen. Sehän on se juttu, hyväksyvä tylsyys. Tosi tylsä ei edes jaksa ärsyyntyä mistään. Sen ei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla unohtui harmillisesti kausivalot eteiseen yöksi päälle. Led. Tämän illan olen siis pimeässä, tuhlaus korvattu. Ok?
Jos käytät pörssisähköä, vielä voit kikkailla vähän sähkön hinnan mukaan. Eikö se hinta nykyään vaihdu vartin välein? Siinä sinulle uusi mielenkiintoinen harrastus! Nukkuvan miehen tarkkailun lisäksi tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rotta on syönyt autotallin oven muovitiivistettä. Isot hampaanjäljet. Laitan siihen vähän mauksi chiliä.
Meillä kettu kakkasi ulkoportaille. Näkyi valvontakameran kuvasta. Että kehtasikin!
Ne on ketun muistilappuja. Mitähän sen piti siinä portailla juuri muistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla unohtui harmillisesti kausivalot eteiseen yöksi päälle. Led. Tämän
EI oo pörssisähköä, ei. Se oliskin liian jännää. Mies onneksi on.
Kävin kaupassa ostamassa maitoa, ja kun siellä oli leipomon konsulentti, ostin itselleni pullan. Nyt mietin, mihin aikaan keitän kahvit, jotta pääsen syömään pullaa.
Joutsenten muistilaput on kyllä muistikirjan kokoisia. Valkoposkihanhilla muistikenttä. Tylsää siivottavaa.
Hain kirjastosta viikon kirjat. Kolme menee viikossa. Onneksi ovat ilmaisia.
Vierailija kirjoitti:
Joutsenten muistilaput on kyllä muistikirjan kokoisia. Valkoposkihanhilla muistikenttä. Tylsää siivottavaa.
Valkoposkihanhet ovat kovin hajamielisiä. Tuskin muistavat edes, mihin ovat kakanneet, kun niitä muistilappuja tippuu jatkuvasti parin minuutin välein.
Syövät myös taukoamatta. Ei mitään ruoka-aikoja!
Vierailija kirjoitti:
Kävin kaupassa ostamassa maitoa, ja kun siellä oli leipomon konsulentti, ostin itselleni pullan. Nyt mietin, mihin aikaan keitän kahvit, jotta pääsen syömään pullaa.
Ai niin, munkin piti keittää kahvia. Kahvi valvottaa mua tosi herkästi illasta, niin nyt on siinä ja siinä kannattaako enää tähän aikaan keittää. Ehkä yksi kuppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoposkihanhet ovat kovin hajamielisiä. Tuskin muistavat edes, mihin ovat kakanneet, kun niitä muistilappuja tippuu jatkuvasti parin minuutin välein.
Niiden elämä vasta tylsää on, syödä ja kakkia koko ajan valtavan parven keskellä. Festarimeininkiä.
Pitää käydä tyhjentämässä kirppispöytä, kun ollut nyt viikon. Ihan mukavasti meni tavaraa kaupaksi ja sain kaappeja tyhjemmäksi. Päivälliseksi meinaan tehdä kanakastiketta ja riisiä. Mietin, jos viikonloppuna leipoisi kurpitsapiirakkaa. Kivaa, kun syksy tulee.
Mulla on sellaiset oranssit, pienet halloween -kynttilät hukassa. Hitto, kun kaapit tursuaa tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiden elämä vasta tylsää on, syödä ja kakkia koko ajan valtavan parven keskellä. Festarimeininkiä.
Melko tyhmiäkin ovat. Eivät osaa laskea edes neljään.
Kerran mökkirannassa oli hanhiperhe, neljä pientä poikasta, ja joutsen tuli uhkailemaan niitä. Hanhet lähtivät kiireellä, mutta yksi poikanen unohtui. Se juoksi pitkin rantaa ja laituria ja piipitti hädissään. Muu perhe meni menojaan eivätkä huomanneet mitään.
Pieni hanhi lähti sitten kävelemään rinnettä ylöspäin. Siellä oli toinen hanhiemo hautomassa. Sinne poikanen meni adoptioäidin siiven alle ja välillä tepasteli uroshanhen perässä. Eivät nekään mitään ihmetelleet. Luulivat kai, että yksi kuoriutui ennen muita.
Tällaista on tämä eläinten tarkkailu, mikä on tylsien ihmisten mieliharrastus.
Koitin ostaa kaupasta siskolle laturia mut se meni päin honkia. Lightning tarkoittaa ilmeisesti Applen laturia enkä tiennyt sitä. Sisko käy jossain vaiheessa palauttamassa ja vaihtamassa laturin, onneksi otin kuitin
Varasin ensimmäistä kertaa kirjaston kirjoja sähköisesti, kun kirjastossa paikalla käyminen meni päin honkia, oli siis joku itsepalveluaika eikä virkailijoita missään. Näköjään ne saa netistäkin varattua. Ihan kiva. Harmi vaan että kirjoissa mitkä kiinnostaisi lukea on 7 ihmisen jono, toisessa 30 ihmisen jono ja kolmannen kirjan jonoa en muista
Olen ostanut Halloween karkkeja, mutta en tiedä minä päivänä ja mihin aikaa lapset käy. Voi olla ettei kukaan tule, niin kävi viime vuonna