Teemu ja Sirpa Selänne edustavat suomalaista älymystöä
Mielestäni jompi kumpi olisi upea tuleva presidentti Suomelle, todellista esikuvallista johtaja-ainesta.
Kommentit (13)
No linkkiä ehdottomasti sitten Teemun ja Sirpan ÄO-lukuihin - kiinnostaisi kovasti.
Mä olen funtsinut, että nyt kun Teemulla on USAn kansalaisuus, eikä ole rikosrekisteri, (kai), niin onkohan sillä montakin pys.syä kotona, kun niin ihailee Trumpin Usaa.
Mitä veikkaatte? Kun en ole instas, enkä feses enkä missään noista, niin en vol häneltä suoraan kysyäkään
Vierailija kirjoitti:
No linkkiä ehdottomasti sitten Teemun ja Sirpan ÄO-lukuihin - kiinnostaisi kovasti.
Sama kuin kengännumero.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen funtsinut, että nyt kun Teemulla on USAn kansalaisuus, eikä ole rikosrekisteri, (kai), niin onkohan sillä montakin pys.syä kotona, kun niin ihailee Trumpin Usaa.
Mitä veikkaatte? Kun en ole instas, enkä feses enkä missään noista, niin en vol häneltä suoraan kysyäkään
Eiköhän sillä ole, kun on vaimonsa kanssa niin innokas MAGA ja Kirkinkin kuolemaa surevat ihan avoimesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sillä ole, kun on vaimonsa kanssa niin innokas MAGA ja Kirkinkin kuolemaa surevat ihan avoimesti.
👍
Onkohan sillä koko varustus, maastopukuineen, luotiliiveineen ja rynk.kyi.neen.
Rahasta ei ole pulaa, ja aseet.han on USAssa halpoja.
Siellä ne kaksin sit harjoittelee maastoutumusta, ai että kun on söpöä.
Nyt tuli kahvit nenän kautta näppikselle
Katsokaapa Areenasta Arkistosta revittyä jakso Nuoriso aktivoituu, ainakin tuon osion mainoskuva. Siinä sitä on älymystöä.
Kyllä he edustavat vain suomalaista vähä-älymystöä. Kumilätkän perässä säntäävä palikka ja hieroja. Sinänsä kumpikin ihan ok ammatti, mutta ei tuollaisista paskajunteista älymystöä leivota millään rahamäärällä.
Väitän, että suurin osa jopa lätkän pelaajista ja hierojista on paljon fiksumpia kuin nämä. Miettikää Saku Koivua: onko miehestä ikinä julkaistu mitään negatiivista? Onko ikinä möläytellyt tai ahdistellut, päivittänyt kännissä idioottimaisuuksia someen?
surkeelta näyttää sitten suomalaisen älymystön taso