Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (12408)
Ennen tehtiin kesällä mehuja ja hilloja hiki hatussa. Koko perhe osallistui marjojen keräämiseen. Ei jäänyt huonoja muistoja niistä retkistä kuitenkaan. Polkupyörillä mentiin.
Marjojen perkaaminen oli tylsempää hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Ennen tehtiin kesällä mehuja ja hilloja hiki hatussa. Koko perhe osallistui marjojen keräämiseen. Ei jäänyt huonoja muistoja niistä retkistä kuitenkaan. Polkupyörillä mentiin.
Itse kerään puhtaina, suoraan pakastimeen. On tosi kyllästyttävää puuhaa tuo putsaaminen.
Ei se mikään ihme ole, että monet ihmiset ovat nykyään ylipainoisia. Ennen kuljettiin joka paikkaan pyörällä tai jalan. Mökille soudettiin. Nykyään kuljetaan autolla, sähköpyörällä, sähköpotkulaudalla ja moottoriveneellä. Lisäksi ruokaa on runsaammin tarjolla ja se on helppo valmistaa tai tilata kotiin. Television kanaviakaan ei tarvitse nousta vaihtamaan, kuten ennen. Kaukosäätimellä toimii moni asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kerään puhtaina, suoraan pakastimeen. On tosi kyllästyttävää puuhaa tuo putsaaminen.
Mustikatkin?
Jotta näin monen ihmisen kanssa olisi ennen pystynyt keskustelemaan, olisi pitänyt kulkea monessa kyläpaikassa ja käydä ompeluseuroissa. Ja jos kovin paljon kulki talosta taloon, saatettiin sanoa, että sieltä se kylän jourukello taas tulee.
Mulla on 40 vuotta vanha keisarinleikkausarpi lonkkaluusta toiseen. Yli nelikiloinen vauva oli varpaat edellä tulossa, hätäsektio tehtiin. Vähän petyimme, kun ei hänestä sitten keisaria tullutkaan. Onneksi pappi ei suostunut Napoleoniksi ristimään. Olis menny hyvä nimi hukkaan.
mulla oli aikoinaan kaksi työkaveria, jotka aina kilpaili keskenään kumpi kerää ja hilloaa enemmän marjoja. Aina syksyllä molemmat alkoivat supisivat mulle, ottaisitko pakastemarjoja muutaman rasian, että sais pakastinta tyhjättyä uusia marjoja varten...
Kaksi tätiäni kilpaili myös keskenään, kumpi keräsi enemmän marjoja. Eli kymmeniä litroja, vaikka olivat puolisoidensa kanssa kahden.
Heillä oli myöskin nuukuuskilpailu aina käynnissä, kumpi säästi enemmän kuluissa.
Kas, siinähän tulikin hyvä vinkki. Eli nyt hilloja keittelemään ja sen jälkeen lettuja paistelemaan.