Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (12408)

Vierailija
12401/12408 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin neljän kilon mansikkalaatikon, jos ne vaikka loppuisivatkin kohta.  Taisin ahnehtia vähän liikaakin, ja nyt tuli pulma, mitäs ihmettä niillä kaikilla teen.  Kakku ainakin ensin.  Ja loput sitten pakkaseen.  Ellei osa sitten unohdu taas sinne pohjalle.  

Minun vanha äitini keitti joka vuosi mansikkahilloa. Sitten kun oli niin huonossa kunnossa, että ei enää jaksanut, minun piti keittää ne hillot. Äidin kuoleman jälkeen sitten siskon kanssa tyhjennettiin kellari hillopurkeista. Vanhimmat puolukkahillot olivat lähes 20 vuotta vanhoja.

Kas, siinähän tulikin hyvä vinkki.  Eli nyt hilloja keittelemään ja sen jälkeen lettuja paistelemaan. 

Vierailija
12402/12408 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tehtiin kesällä mehuja ja hilloja hiki hatussa. Koko perhe osallistui marjojen keräämiseen. Ei jäänyt huonoja muistoja niistä retkistä kuitenkaan. Polkupyörillä mentiin. 

Marjojen perkaaminen oli tylsempää hommaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12403/12408 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen tehtiin kesällä mehuja ja hilloja hiki hatussa. Koko perhe osallistui marjojen keräämiseen. Ei jäänyt huonoja muistoja niistä retkistä kuitenkaan. Polkupyörillä mentiin. 

Itse kerään puhtaina, suoraan pakastimeen. On tosi kyllästyttävää puuhaa tuo putsaaminen.

Vierailija
12404/12408 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään ihme ole, että monet ihmiset ovat nykyään ylipainoisia. Ennen kuljettiin joka paikkaan pyörällä tai jalan. Mökille soudettiin. Nykyään kuljetaan autolla, sähköpyörällä, sähköpotkulaudalla ja moottoriveneellä. Lisäksi ruokaa on runsaammin tarjolla ja se on helppo valmistaa tai tilata kotiin. Television kanaviakaan ei tarvitse nousta vaihtamaan, kuten ennen. Kaukosäätimellä toimii moni asia.

Vierailija
12405/12408 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kerään puhtaina, suoraan pakastimeen. On tosi kyllästyttävää puuhaa tuo putsaaminen.

Mustikatkin?

Vierailija
12406/12408 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta näin monen ihmisen kanssa olisi ennen pystynyt keskustelemaan, olisi pitänyt kulkea monessa kyläpaikassa ja käydä ompeluseuroissa. Ja jos kovin paljon kulki talosta taloon, saatettiin sanoa, että sieltä se kylän jourukello taas tulee.

Vierailija
12407/12408 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 40  vuotta vanha keisarinleikkausarpi lonkkaluusta toiseen. Yli nelikiloinen vauva oli varpaat edellä tulossa, hätäsektio tehtiin. Vähän petyimme, kun ei hänestä sitten keisaria tullutkaan. Onneksi pappi ei suostunut Napoleoniksi ristimään. Olis menny hyvä nimi hukkaan.

Vierailija
12408/12408 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli aikoinaan kaksi työkaveria, jotka aina kilpaili keskenään kumpi kerää ja hilloaa enemmän marjoja. Aina syksyllä molemmat alkoivat supisivat mulle, ottaisitko pakastemarjoja muutaman rasian, että sais pakastinta tyhjättyä uusia marjoja varten...

Vierailija
12409/12408 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tätiäni kilpaili myös keskenään, kumpi keräsi enemmän marjoja.  Eli kymmeniä litroja, vaikka olivat puolisoidensa kanssa kahden.  

Heillä oli myöskin nuukuuskilpailu aina käynnissä, kumpi säästi enemmän kuluissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan