Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (12316)

Vierailija
12201/12316 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Vierailija
12202/12316 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin linnuille kylpyaltaaksi vanhan uunipellin. Saavat ainakin uiskennella siinä.  Ja olisinpa itsekin jaksanut lähteä etsimään uintipaikkaa jostain. Kävin vain haaleassa suihkussa, ja nyt on taas hiostava olo.  Oiskohan ukkosta ilmassa.

On.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12203/12316 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt se mun mustarastas taisi vaieta. Yleensä sen mukaan on melkein voinut tarkistaa kellon: puoli 10 alkaa metelöinti.

Onkohan tutkinut tylsien palstaa, että toimiansa seurataan. Ei halua olla somejulkkis. 

Vierailija
12204/12316 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin luullut, että kiisseli on ihan kansainvälisesti tunnettu jälkiruoka. Ei ole. Se on itäeurooppalainen ruoka, mitä syödään Suomessa, Ukrainassa, Puolassa ja Venäjällä. Tein mansikkakiisseliä, ja ulkomailla asuvat lapsenlapseni eivät tienneet, mitä kiisseli on. Toinen tykkäsi, toinen ei.

Vierailija
12205/12316 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt se mun mustarastas taisi vaieta. Yleensä sen mukaan on melkein voinut tarkistaa kellon: puoli 10 alkaa metelöinti.

Onkohan tutkinut tylsien palstaa, että toimiansa seurataan. Ei halua olla somejulkkis. 

Tai naapuri lukenut ja kiusallaan käynyt vaientamassa sen. No, jospa se tammikuussa taas aloittaisi laulamisen. Pitkä putki sillä onkin ollut.

Vierailija
12206/12316 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin luullut, että kiisseli on ihan kansainvälisesti tunnettu jälkiruoka. Ei ole. Se on itäeurooppalainen ruoka, mitä syödään Suomessa, Ukrainassa, Puolassa ja Venäjällä. Tein mansikkakiisseliä, ja ulkomailla asuvat lapsenlapseni eivät tienneet, mitä kiisseli on. Toinen tykkäsi, toinen ei.

Ruotsalaiset aina mottivat suomalaisia ruokia, pataruokia ynnä muita. Kai meillä sitten on itäinen ruokaperinne.

Vierailija
12207/12316 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai naapuri lukenut ja kiusallaan käynyt vaientamassa sen. No, jospa se tammikuussa taas aloittaisi laulamisen. Pitkä putki sillä onkin ollut.

Jos se pihan mustarastas on toisen  laulajan mielestä retostellut tirppaseikkailuillaan, se on vaiennettu, ettei oma tirppa ota oppia. Yön selkään pian häipyis laulellen. 

Vierailija
12208/12316 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsalaiset aina mottivat suomalaisia ruokia, pataruokia ynnä muita. Kai meillä sitten on itäinen ruokaperinne.

Saksassa syödään myös aika vanhakantaista, suolaista ja rasvaista ruokaa. Ei ihme, ett stubet kannattaa.

Vierailija
12209/12316 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko pilkistelee pilven raosta. Ukkosia odotan, mutta eivät ne tule koskaan tänne. Ehkä hyvä niin?

Vierailija
12210/12316 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinko pilkistelee pilven raosta. Ukkosia odotan, mutta eivät ne tule koskaan tänne. Ehkä hyvä niin?

Mä tahtosin yhden kunnon ukkosen, ei osu tähän, kun kiertää aina järven toiselta puolen.

Vierailija
12211/12316 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tahtosin yhden kunnon ukkosen, ei osu tähän, kun kiertää aina järven toiselta puolen.

Sellaista se on elämä. Vierestä viedään.

Vierailija
12212/12316 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin  aikaisin, että ehtisin kävellä lenkin aamun viileydessä,  ennen hellettä. Kaikkea sitä ihminen kuvittelee.

Vierailija
12213/12316 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin  aikaisin, että ehtisin kävellä lenkin aamun viileydessä,  ennen hellettä. Kaikkea sitä ihminen kuvittelee.

Minä onneton kävelin metsään ja takaisin. 300m - turkasen kuuma.

Vierailija
12214/12316 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen pihakeinussa istuessani jäniksen poikanen tuli marjapuskan alta parin metrin päähän katselemaan ja syömään ruohoa.

Vierailija
12215/12316 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenisen paarmaa vei palan kintuisani. Laituukohan näin?

Vierailija
12216/12316 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua yhtäkään ukkosta, saat kaikki mökkiäni uhkaavat ukkoset. Tuutko hakeen. Heti on yksi tuossa saatavilla. 

Vierailija
12217/12316 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua yhtäkään ukkosta, saat kaikki mökkiäni uhkaavat ukkoset. Tuutko hakeen. Heti on yksi tuossa saatavilla. 

En halua kuin yhden. Viime yönä kaupunkiasunnon lähellä paloi vaja ja talon katto, salamasta.

Vierailija
12218/12316 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komiat veti keikan eilen Seinäjoen Tangomarkkinoilla. Olis sinne voinu Ankeatkin ilmoittaa tulevansa ja  perua sitten viime minuuteilla, vedoten liialliseen kuulijamäärään.

Paljon, liikaa oli ihmisiä. Toivun viikon kotona pimeässä. Korvatulpat on. 

Oi sentään, olen unohtanut koko meidän keikkarundin.

Melodica on viritetty kyllä. Kukas se meidän manageri onkaan, luulin, että Mökkitie hoitaa asioitamme, sekin on myyty.

Ihan mielenkiinnosta, miten melodica viritetään? Minulla oli semmoinen lapsena, eikä sitä kyllä viritetty.

Vierailija
12219/12316 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko hiirenkarkoittimet, sellaiset pistorasiasta laitettavat? Siis tilanteessa, jossa on ensin ollut hiiriä mökissä ja sitte niitä ei ole enää ollut karkoittimen laittamisen jälkeen.

Vierailija
12220/12316 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko hiirenkarkoittimet, sellaiset pistorasiasta laitettavat? Siis tilanteessa, jossa on ensin ollut hiiriä mökissä ja sitte niitä ei ole enää ollut karkoittimen laittamisen jälkeen.

Laitoin suopursua talveksi karkottamaan hiirulaisia, etteivät tulisi kuistin komeroon. Eivät tulleet, vai olisiko naapurin kolli ne napannut ulkoa käsin sitten.