Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (12316)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komiat veti keikan eilen Seinäjoen Tangomarkkinoilla. Olis sinne voinu Ankeatkin ilmoittaa tulevansa ja perua sitten viime minuuteilla, vedoten liialliseen kuulijamäärään.
Paljon, liikaa oli ihmisiä. Toivun viikon kotona pimeässä. Korvatulpat on.
Oi sentään, olen unohtanut koko meidän keikkarundin.
Melodica on viritetty kyllä. Kukas se meidän manageri onkaan, luulin, että Mökkitie hoitaa asioitamme, sekin on myyty.
Ihan mielenkiinnosta, miten melodica viritetään? Minulla oli semmoinen lapsena, eikä sitä kyllä viritetty.
Tarkoitus on ehkä saada se epävireeseen sitä konserttia varten. Minäkin poistin kitarasta pari kieltä.
Juuri kun pääsin kotiin ja laitoin pesukoneen pitkän ohjelma pyörimään, alkoi ukkosen jyrinä peltojen takaa. Jes, kun jyskyy. Tänne tulossa näemmä, kunhan ei tekisi vahinkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heräsin aikaisin, että ehtisin kävellä lenkin aamun viileydessä, ennen hellettä. Kaikkea sitä ihminen kuvittelee.
Minä onneton kävelin metsään ja takaisin. 300m - turkasen kuuma.
Metsään meni sit sekin juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinko pilkistelee pilven raosta. Ukkosia odotan, mutta eivät ne tule koskaan tänne. Ehkä hyvä niin?
Mä tahtosin yhden kunnon ukkosen, ei osu tähän, kun kiertää aina järven toiselta puolen.
Minä en halua yhtäkään ukkosta, saat kaikki mökkiäni uhkaavat ukkoset. Tuutko hakeen. Heti on yksi tuossa saatavilla.
En halua kuin yhden. Viime yönä kaupunkiasunnon lähellä paloi vaja ja talon katto, salamasta.
Asun tässä lähellä. Järvenpäässä.
Vaikkei moni uskoisi, nuotin vierestä soittaminen uskottavasti, on vaikeaa. Esimerkiksi Retuperän WBK:n soittajat ovat taitavia soittajia kaikki.
Afrikan tähteä pelataan lastenlasten kanssa. Hyvä peli ollut jo vuosikymmeniä.
Istuin ilmalämpöpumpun alla viileässä koko päivän, ihan vaan koska sellaisen olin kerta joskus hommannut, vessassa kävin, siellä oli kuuma
Tajusin tänään, etten tunne janoa. Ahmin jäätelöä siksi. Otin kahteen isoon lasiin vettä jo valmiiksi ja täytin ne kolme kertaa päivän mittaan, kolme litraa noin. Lisäksi kahvia litra, puolitoista
Nuotin vierestä musisointk onnistuu hyvin, jos soittopeliä ei ole viritetty.
Yritin lukea postit, mutta silmissä alkoi vilistä ja vieläkin vähän huojuttaa. Varmaan yölläkin jatkan vielä tämänpäiväistä pitkää ajomatkaa halki kesäisten maisemien.
Vierailija kirjoitti:
Tajusin tänään, etten tunne janoa. Ahmin jäätelöä siksi. Otin kahteen isoon lasiin vettä jo valmiiksi ja täytin ne kolme kertaa päivän mittaan, kolme litraa noin. Lisäksi kahvia litra, puolitoista
Kuule. Siksi just kannattaa täyttää isot juomalasit aamulla. Ne on juotava, tuli jano tai ei. Vanha niksi. Laita mehua joukkoon, ellei muuten uppoa. Helteellä väh. 2l.
Lähdin reissuun. Olen kaukana kotoa, noin 420 km päässä. Huomenna ajan vielä reilut parisataa kilometriä kauemmas. Sitten olenkin jo tosi kaukana kotoa.
Tulin sänkyyn ja kohta toivottavasti nukun.
Pieni uusi lapsenlapseni on poika.
Huomenna tulee olemaan hyvä päivä. Ilmoitusluontoisena asiana tämä.
Otin nukahtamislääkkeen täksi yöksi että saisin nukahdettua.
Noh. Tämä on sellainen uutukainen. Soi liian suloisesti, ellei viritetä. Ankea-orkesterin on tarkoitus soittaa mahdollisimman epävireisesti. Siksi viritys.