Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (12316)

Vierailija
12181/12316 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihapiirin rusakko on jo liikkeellä. Pomppi vaudikkaasti. Meinasin tulkita räväkkääksi, mutta sitten pysähtyi istumaan ja alkoi tuijottaa kaukaisuuteen. Filosofi? Sinne jäi mietteisiinsä, poistuin häiritsemästä.

Vierailija
12182/12316 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mustarastas ei ole tajunnut lakata laulemasta. Yleensä juhannuksen jälkeen heti lakkaavat laulamasta, muutkin lopettivat, mutta ei tämä. Mä pidän sitä vähän niinkuin lemmikkinäni, kun se istuu iltaisin mun pihapuussa. 

Meidän pihassa kukkui käki joku päivä viikolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12183/12316 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mustarastas ei ole tajunnut lakata laulemasta. Yleensä juhannuksen jälkeen heti lakkaavat laulamasta, muutkin lopettivat, mutta ei tämä. Mä pidän sitä vähän niinkuin lemmikkinäni, kun se istuu iltaisin mun pihapuussa. 

Meidän pihassa kukkui käki joku päivä viikolla.

Ehkä eläintenkin maailmassa on vapautta arvostavia. Tykkäävät kukkua ja laulaa ilman tarkkoja aikatauluja.

Vierailija
12184/12316 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Aamupala syöty, mitähän sitä sitten tekisi, joutopäivänä. Vai valitsisiko kuitenkin tekemättömyyden. Tätä aion nyt pohtia seuraavat tunnit. Pidän itselläni tiedon, mihin päädyn. 

Aika menee arvellessa, päivä päätä käännellessä.

Tekoäly ehdottaa, että teen konkreettisen päiväsuunnitelman, tutustun päätöksentekomenetelmiin ja etsin vinkkejä keskittymisen parantamiseen.

En viitsi.

Järjettömän puuhakkaan kuuloinen tuo tekoäly.

Helppohan se on muita neuvoa, kun ei itse tarvi tehdä.

Vierailija
12185/12316 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komiat veti keikan eilen Seinäjoen Tangomarkkinoilla. Olis sinne voinu Ankeatkin ilmoittaa tulevansa ja  perua sitten viime minuuteilla, vedoten liialliseen kuulijamäärään.

Paljon, liikaa oli ihmisiä. Toivun viikon kotona pimeässä. Korvatulpat on. 

Vierailija
12186/12316 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisinkin saanut vihiä siitä Komioiden eilisestä keikasta,  niin olisin ajanut katsomaan. Kun metsän keskellä vain tylsiintyy ja jääpi syrjään kaikesta. 

Vierailija
12187/12316 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komiat veti keikan eilen Seinäjoen Tangomarkkinoilla. Olis sinne voinu Ankeatkin ilmoittaa tulevansa ja  perua sitten viime minuuteilla, vedoten liialliseen kuulijamäärään.

Paljon, liikaa oli ihmisiä. Toivun viikon kotona pimeässä. Korvatulpat on. 

Oi sentään, olen unohtanut koko meidän keikkarundin.

Melodica on viritetty kyllä. Kukas se meidän manageri onkaan, luulin, että Mökkitie hoitaa asioitamme, sekin on myyty.

Vierailija
12188/12316 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta, että olin hillasuolla. Paljon oli kypsiä hilloja.

Todellisuudessa en ole koskaan ollut hilloja poimimassa. Kivaa oli unessa. Ei ollut mitään itikoita kiusana.

Vierailija
12189/12316 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli lämmintä. Kuuntelen ilmastointilaitteen hurinaa kerrostalossa. Haaveilen omasta kodista maalla. Todellisuudessa en uskaltaisi nukkua yhtään yötä yksin maalla.

Vierailija
12190/12316 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkuna auki, haistelen jonkun röökisauhutteluja.

Vierailija
12191/12316 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvan karkkipussit ovat jotenkin parempia kuin Fazerin Remix yms. 

Vierailija
12192/12316 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin aamulla pitkään kun yöllä ei nukuttanut.  Äsken tein ja söin ranskanperunat ja paistettuja kanansuikaleita. parvekkeella 25 lämmintä. Aion illalla käydä kaupassa.

Vierailija
12193/12316 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin unta, että olin hillasuolla. Paljon oli kypsiä hilloja.

Todellisuudessa en ole koskaan ollut hilloja poimimassa. Kivaa oli unessa. Ei ollut mitään itikoita kiusana.

Voispa tilata haluamansa unen. Ensi yö Pariisissa, vaeltelua kaupungilla, hetki kahvilassa selaamassa Le Fagaroa. Tai ehkä sittenkin Pihtiputaalla homeelta haisevassa mummonmökissä kärpäsiä lätkimässä. 

Vierailija
12194/12316 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen tangomarkkinoita puhelimesta ja samalla kirjoitan tylsien palstalle. En keskity kumpaankaan. 

Vierailija
12195/12316 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin linnuille kylpyaltaaksi vanhan uunipellin. Saavat ainakin uiskennella siinä.  Ja olisinpa itsekin jaksanut lähteä etsimään uintipaikkaa jostain. Kävin vain haaleassa suihkussa, ja nyt on taas hiostava olo.  Oiskohan ukkosta ilmassa.

Vierailija
12196/12316 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään jäteauton kolinasta vaikka heräisin siihen aamulla viiden jälkeen. Se antaa turvallisen tunteen, että kaikki hyvin ja asiat hoituu. 

Vierailija
12197/12316 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä

Vierailija
12198/12316 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin linnuille kylpyaltaaksi vanhan uunipellin. Saavat ainakin uiskennella siinä.  Ja olisinpa itsekin jaksanut lähteä etsimään uintipaikkaa jostain. Kävin vain haaleassa suihkussa, ja nyt on taas hiostava olo.  Oiskohan ukkosta ilmassa.

Linnut juttelee keskenään: Varokaa, se on uunipelti. Joku meinaa paistaa meidät. Sama juttu kuin Ranskassa.

Vierailija
12199/12316 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään jäteauton kolinasta vaikka heräisin siihen aamulla viiden jälkeen. Se antaa turvallisen tunteen, että kaikki hyvin ja asiat hoituu. 

Ei ollenkaan turha asia. Italiassa välillä ovat hukkua jätteisiin. 

Vierailija
12200/12316 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se mun mustarastas taisi vaieta. Yleensä sen mukaan on melkein voinut tarkistaa kellon: puoli 10 alkaa metelöinti.