Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (12316)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen jatkuvasti unia, että olen jollain matkalla. Viime yönä olin Pohjanmaalla.
Kätevää, kun voi reissata unessa öisin, ei tarvi päivisin rahdata itseään minnekään.
Edullistakin, ja luonto kiittää.
Tämä rupeaa olemaan jo Niksi-Pirkka-ainesta. Näin matkustat kätevästi, edullisesti ja luontoa säästäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Aamupala syöty, mitähän sitä sitten tekisi, joutopäivänä. Vai valitsisiko kuitenkin tekemättömyyden. Tätä aion nyt pohtia seuraavat tunnit. Pidän itselläni tiedon, mihin päädyn.
Aika menee arvellessa, päivä päätä käännellessä.
Tekoäly ehdottaa, että teen konkreettisen päiväsuunnitelman, tutustun päätöksentekomenetelmiin ja etsin vinkkejä keskittymisen parantamiseen.
En viitsi.
Järjettömän puuhakkaan kuuloinen tuo tekoäly.
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiinko o.k. :n sijasta alkaa käyttää kirjaimia s.p. siis selvä pyy.
Mitään, mikä toimii, ei kannata lähteä korjaamaan.
Vähän yksitoikkoinen päivä ollut, puhelimessa olen ollut. onneksi nyt illalla tulee selviytyjät ja 90 päivää morsiamena. Makkaraperunat kohta valmiit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Aamupala syöty, mitähän sitä sitten tekisi, joutopäivänä. Vai valitsisiko kuitenkin tekemättömyyden. Tätä aion nyt pohtia seuraavat tunnit. Pidän itselläni tiedon, mihin päädyn.
Aika menee arvellessa, päivä päätä käännellessä.
Tekoäly ehdottaa, että teen konkreettisen päiväsuunnitelman, tutustun päätöksentekomenetelmiin ja etsin vinkkejä keskittymisen parantamiseen.
En viitsi.
Järjettömän puuhakkaan kuuloinen tuo tekoäly.
Joo, ei jatkoon.
Nyt kuuluu "matkallaan suojan saa pienistä hetkistä toisiaan vasten"
Mun ukko juo just Coronan sitruunalla. Kohta lähdetään saunaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen jatkuvasti unia, että olen jollain matkalla. Viime yönä olin Pohjanmaalla.
Kätevää, kun voi reissata unessa öisin, ei tarvi päivisin rahdata itseään minnekään.
Ja saa nukkua omassa sängyssä, ei tarvi tehdä vuodevaatteille ludetarkastusta.
Mökkielämän riemuja: päivällä kävelylenkistä puolet meni paarmoja hätistäessä. Saunan jälkeen löysin polven alapuolelta punkin.
Paarmat on kyllä oikeita sisupusseja. Tein eilen pyörälenkin ja lensivät perässä pitkän matkaa. Viiletin alamäkeä karkuun tukka suorana, vaikka hirvitti vanhalla pyörällä. Kunnes seuraavassa ylämäessä ilmestyivät taas uudet ahdistelijat hörräämään.
Ei oikein parisuhde kukoista. Vikaa tietty minussakin.
Nyt on tukka märkänä ja muu keho kuivana.
Mun mustarastas ei ole tajunnut lakata laulemasta. Yleensä juhannuksen jälkeen heti lakkaavat laulamasta, muutkin lopettivat, mutta ei tämä. Mä pidän sitä vähän niinkuin lemmikkinäni, kun se istuu iltaisin mun pihapuussa.
Vierailija kirjoitti:
Tylsää. Taidan katsoa tylsän leffan.
https://www.rakuten.tv/fi?content_type=movies&content_id=1408
Linkki ei edes troimi.
Vierailija kirjoitti:
Mun mustarastas ei ole tajunnut lakata laulemasta. Yleensä juhannuksen jälkeen heti lakkaavat laulamasta, muutkin lopettivat, mutta ei tämä. Mä pidän sitä vähän niinkuin lemmikkinäni, kun se istuu iltaisin mun pihapuussa.
Mustarastaan huilu on ihana!
Huh hellettä jo aamusta. Iltapäivällä sitten siesta.
Kyllä. Kaikki ketjut saaneet olla rauhassa.