Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (12316)
Mulla on punainen auto. Se on ainoa räväkän värinen asia jonka omistan. Kaikki muut on hyvin maanläheisiä väreiltään.
Tavarat tuntuvat vaihtavan paikkaa itsekseen. Ihan kuin joku kävisi siirtelemässä asioita eri paikkoihin tarkoituksella.
Menen huomenna mustikkaan. Lähden aamulla aikaisin, ettei kukaan järjestä mitään tylsää muuta ohjelmaa.
Onneksi on ilmalämpöpumppu viilentämässä. Ei tulisi olosta mitään ilman sitä.
Ei ole enää kuukauttakaan, kun mun remontilla on deadline. Saa nähdä miten käy, onnistunko vai ei. Todennäköisesti ei.
Vierailija kirjoitti:
Istuin ilmalämpöpumpun alla viileässä koko päivän, ihan vaan koska sellaisen olin kerta joskus hommannut, vessassa kävin, siellä oli kuuma
Minä en tykkää vedon tunteesta. Autossakaan en halua, että puhallus tulee minua päin.
Kamalaa oli ennen vanhaan, kun kesällä ajettiin molemmat sivuikkunat auki. Nuorena ei kyllä veto niin haitannut.
Levon hetki nyt lyö, jo joutuvi yö.
Aika loppuu. Valuuko hiekka tiimalasista?
En mene suihkuun. Syön sitruunamuffinssin. Ehkä toisenkin.
Mikä ihana vilpoisempi ja tuulinen ilma lenkkeillä ja tehdä pihahommia taas. Melkein kuin heräisi uuteen eloon eilisen helletokkuran jälkeen.
Laulussa sanotaan, ettei tuulella ole ystävää. On sillä minut.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää kuukauttakaan, kun mun remontilla on deadline. Saa nähdä miten käy, onnistunko vai ei. Todennäköisesti ei.
Asioilla on taipumus järjestyä, mutta remonteilla ei ole taipumusta onnistua.
Automyyjä sai minutkin ostamaan vaihteeksi punaisen auton, vaikka olin suosinut maastoon sulautuvia värejä vuosikausia. Myyjä väitti, että se väri ainakin huomataan paremmin. Joillekin se on kyllä kuin punainen vaate, ja ohi pitää päästä. Eka auto oli kyllä punainen käytetty kuplavolkkari, joka huomattiin kovan jyrinän perusteella.
Amerikkalaiset vieraat ihmettelivät, miten auton pesu voi maksaa 30e. Heillä maksaa kympin.
Vierailija kirjoitti:
Amerikkalaiset vieraat ihmettelivät, miten auton pesu voi maksaa 30e. Heillä maksaa kympin.
Odotapas, kun menevät ravintolaan tai ruokakauppaan.
Jenkeissä on tosin tippikulttuuri, mikä meillä on harvinainen.
odottelen tässä perjantaita, eiköhän se kohta jo tule. Ikkunaani tuijottelen ja jostain myös ajatus perjantain lisäksi, että milloinhan kerkiäisi tuon ikkunan pesemään, kaksi ajatusta on kyllä liikaa...
Uutisten mukaan lennolla Kreikasta Saksaan oli koneen turbiini rikkoutunut ja särkenyt matkustamon ikkunan. Yksi matkustaja oli päätynyt osittain ulos ikkunasta. Muut olivat saaneet pidettyä hänestä kiinni. Liian jännittäväksi on lentomatkailu muuttunut, mutta onko laiva sen turvallisempi. Pohjassa se on Estoniakin.
Vierailija kirjoitti:
Uutisten mukaan lennolla Kreikasta Saksaan oli koneen turbiini rikkoutunut ja särkenyt matkustamon ikkunan. Yksi matkustaja oli päätynyt osittain ulos ikkunasta. Muut olivat saaneet pidettyä hänestä kiinni. Liian jännittäväksi on lentomatkailu muuttunut, mutta onko laiva sen turvallisempi. Pohjassa se on Estoniakin.
matkailu avartaa näkemystä, joskus liikaakin...paras olla kotona tylsän
Muistin kastella kukkia ja hyötykasveja. Se on hyvä asia. Muistin heikkeneminen taas ei ole hyvä asia.