Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (1052)

Vierailija
1021/1052 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump on pressa ja tramp on kulkuri, mtäh? Mtäh?

Vierailija
1022/1052 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään gourmet ruokana roiskeläppä-mikropizza, koska en ole jaksanut tehdä ruokaa. Mutta kyllä siitä läpyskästä ihan siedettävän saa, kun laittaa vaan itse lisää juustoa päälle. Tänään kermajuustoa. Juotavien suhteen olen harmillisessa jumissa, kun pepsi max on hyvää, mutta sitä alkaa tuuttaamaan kipeitä ilmavaivoja jos vetää paljon hiilihappoja, niin pitäisi vähentää näitä kuplivia juotavia. Muttakun se on hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1052 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kävely ole tylsien ihmisten harrastusten top 5:ssa? Minusta sauvakävely on paljon tylsempää kuin matematiikan harrastaminen. Ajattelen, että matematiikan harrastaja on vähän erikoinen tyyppi, ei mikään tylsimys.

Vierailija
1024/1052 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei kävely ole tylsien ihmisten harrastusten top 5:ssa? Minusta sauvakävely on paljon tylsempää kuin matematiikan harrastaminen. Ajattelen, että matematiikan harrastaja on vähän erikoinen tyyppi, ei mikään tylsimys.

Matematiikka on tylsää  niille, jotka eivät sitä ymmärrä. Matemaatikoille se on kiinnostavampaa kuin mikään. Olen matemaatikon vaimo, jota ei matematiikka ole koskaan kiinnostanut. Mies sen sijaan on hyvinkin kiinnostanut. Miestä  ei kiinnosta mun kirjojen teemat ja juonikulut. Hänestä kirjallisuus on tylsintä ikinä. Kumpikin tylsistyy uskonnollisesta liturgiasta ja minkä tahansa palvonnasta. Menipä tylsäksi tämä.

Vierailija
1025/1052 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin osuuskauppavaaleissa. Kyllä taas on tapahtunut. Loppuviikko rauhallisemmin.

Vierailija
1026/1052 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupassa ja näin siellä Runebergin torttuja. Vähän aikaa raksutti päässä, mikä kuukausi nyt on. Lokakuu. Runebergin päivä on helmikuussa.

Ostin. Hyviä olivat.

Vierailija
1027/1052 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matematiikkaa harrastan kaupassa, tarkistan munakennosta, onko siellä varmasti kuusi munaa. Kotona tarkistan, tulivatko kaikki mukaan. Osaan laskea isonkin kennon munat. Tässä harrastuksessa kehittyy huomaamatta.

Voi, olisinpa yhtä pitkällä tässä harrastuksessa! Ostin levyllisen kellokanervia. Laskin pohjasta, että siinä on kahdeksan kuoppaa, kolme kummallakin sivulla ja kaksi keskellä. Mutta tein virheen! En tarkistanut, oliko joka kuopassa kanerva. Ei ollut, olikin vain seitsemän. Kyllä kannattaisi harrastaa matematiikkaa vähän enemmän.

Vierailija
1028/1052 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuen seinän läpi kuulin naapurissa käydyn keskustelun:

- Minulla on nainen, olen rakastunut.

- Älä valehtele! Ei sulla mitään naista ole. Sua on lyöty pölökyllä päähän.

- Mitää? Onks mua lyöty pölökyllä päähän?

Vierailija
1029/1052 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesin jo hampaat etten söisi enää mitään. 

Vierailija
1030/1052 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postilaatikolla kävin, ei mitään. Naapurin koira tuli haukkumaan. Haukuin takaisin. Se heilutti häntää. Minä käsiäni. Meillä oli kivaa. Sori, liian kivaa tänne ketjuun kerrottavaksi.

Vierailija
1031/1052 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kaksi lämmintä voileipää. Alapuoli ruisleipää ja yläpuoli. Rasvaa, puolikas grillimakkara ja juustoa molemmille. Mikroon. Kotisinappia. 2min. Tuli liian kuumat, nyt jäähtyy, liikaa varmaan, kun naputtelen tätä. Mutta se jännä osuus: makkarapaketti avattu jo miltei viikko sitten, selviänkö vatsanpuruitta?.

Siinäpä se.

Vierailija
1032/1052 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi tylsä uneton yö tiedossa. Vatsaa koskee, niin se tietää megapiereskelyä. Jos nukkuu oikealla kyljellä, niin tulee hirvee kipu selällään pierettää ihan hillittömästi ja vasemmalla kyljellä vähän mukavampaa paitsi, että kohta alkaa särkee lonkkaa.

Voi, voi, eikö siihen vatsavaivan syyhyn ole mitään hoitoa? Menee hyvä nukkumisharrastus ihan piloille.

Mä luin tän monta kertaa: vatsavaivan syyhyyn. En ymmärrä, miten ulkolaiset oppii ikinä suomea, yhdellä kirjaimella on valtava merkitys. Yks päivä luin, ettei pidä antaa pellolle valtaa??? Mitäh? Se oli 'pelolle' :) 

Mäkin harrastan matematiikkaa: esim hapankorppuja ostaessa eri pakkauksia on ainakin 4 samaa tuotetta, vertaan kilohinnat tarkkaan. A i n a  ei isoin pakkaus ole kilohin

Mä taas ostan useimpia tuotteita aina parillisen määrän, perunat lasken, että tulee parillinen määrä. Ja en ota etummaista tuotetta, kuitenkin se on jotenkin epäkurantti.

Vierailija
1033/1052 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllästy koskaan Aito iskelmään. Mies on ihan kypsä, kun se soi aina autossa ja suutun, jos vaihtaa kanavaa, kun kesken ajon i oikein voi alkaa selaa kanavia. Mökilläkin istun yksin yläkerrassa ja kuuntelen Aitoiskelmää monta tuntia. Mies tulee nukkumaan, niin aina sanoo vousko ton jo sammuttaa.

Vierailija
1034/1052 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lempiharrastus on mönjän pumppaaminen kylppärin lavuaarista. Se sellainen oranssi imukuppi, tarpeeksi kuumaa vettä altaaseen ja sitten hillitöntä pumppaamista kunnes sitä mönjää alkaa nousta. Sitten pyydystelen niitä mönjiä sieltä vedestä altaan reunalle etteivät mene takaisin putkistoon. Sitten harmittaa, kun mitään ei enää tule.

Vierailija
1035/1052 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lempiharrastus on mönjän pumppaaminen kylppärin lavuaarista. Se sellainen oranssi imukuppi, tarpeeksi kuumaa vettä altaaseen ja sitten hillitöntä pumppaamista kunnes sitä mönjää alkaa nousta. Sitten pyydystelen niitä mönjiä sieltä vedestä altaan reunalle etteivät mene takaisin putkistoon. Sitten harmittaa, kun mitään ei enää tule.

Tää kyllä voittaa mun korvavaikun kaivelun. Sitähän ei sais tehdä, onneksi tota sun harrastusta ei oo kielletty. 

Vierailija
1036/1052 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllästy koskaan Aito iskelmään. Mies on ihan kypsä, kun se soi aina autossa ja suutun, jos vaihtaa kanavaa, kun kesken ajon i oikein voi alkaa selaa kanavia. Mökilläkin istun yksin yläkerrassa ja kuuntelen Aitoiskelmää monta tuntia. Mies tulee nukkumaan, niin aina sanoo vousko ton jo sammuttaa.

Mä tahon aina kuunnella Radio Suomea. Mies vaihtaa joskus  m u n autossa kanavaa. Siis jos vaiks lainaa sitä. Sit ku mä lähen ajaan, siel soi joku nova. Mä kyl suutun, ku kestää et mä taas löydän omani. Mökillä mä tahdon kuunnella vain luonnon ääniä. Joskus illalla must olis kiva nukahtaa Radio Suomen musiikkiin. Mies napskauttaa radion pois päältä, kun tulee nukkuun. Tost en voi äkmystyä, ku mä nukun sillon jo. Joskus olis kiva aamulla herätä Radio Suomeen ja kahvin tuoksuun. Ai niin. Aika usein näin käykin. Mul on kulta mies.

Vierailija
1037/1052 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi tylsä uneton yö tiedossa. Vatsaa koskee, niin se tietää megapiereskelyä. Jos nukkuu oikealla kyljellä, niin tulee hirvee kipu selällään pierettää ihan hillittömästi ja vasemmalla kyljellä vähän mukavampaa paitsi, että kohta alkaa särkee lonkkaa.

Voi, voi, eikö siihen vatsavaivan syyhyn ole mitään hoitoa? Menee hyvä nukkumisharrastus ihan piloille.

Mä luin tän monta kertaa: vatsavaivan syyhyyn. En ymmärrä, miten ulkolaiset oppii ikinä suomea, yhdellä kirjaimella on valtava merkitys. Yks päivä luin, ettei pidä antaa pellolle valtaa??? Mitäh? Se oli 'pelolle' :) 

Mäkin harrastan matematiikkaa: esim hapankorppuja ostaessa eri pakkauksia on ainakin 4 samaa tuotetta, vertaan kilohinnat

Montako puolisoa sulla on? Otitko jonon ekan? Sekin  voi olla käytetty.

Vierailija
1038/1052 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin harrastan matematiikkaa: esim hapankorppuja ostaessa eri pakkauksia on ainakin 4 samaa tuotetta, vertaan kilohinnat

Toi on jännä: mä ostan esim. omenoita tai tomaattia aina parittoman määrän, usein 5. Olutta ostan aina parillisen määrän. 

Vierailija
1039/1052 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tahon aina kuunnella Radio Suomea. Mies vaihtaa joskus  m u n autossa kanavaa. Siis jos vaiks lainaa sitä. Sit ku mä lähen ajaan, siel soi joku nova. Mä kyl suutun, ku kestää et mä taas löydän omani. Mökillä mä tahdon kuunnella vain luonnon ääniä. Joskus illalla must olis kiva nukahtaa Radio Suomen musiikkiin. Mies napskauttaa radion pois päältä, kun tulee nukkuun. Tost en voi äkmystyä, ku mä nukun sillon jo. Joskus olis kiva aamulla herätä Radio Suomeen ja kahvin tuoksuun. Ai niin. Aika usein näin käykin. Mul on kulta mies.

Nätisti sanottu: Mul on kulta mies. 😍  Tää ei ollu tylsää vaan söpöö. 

Vierailija
1040/1052 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kyllä voittaa mun korvavaikun kaivelun. Sitähän ei sais tehdä, onneksi tota sun harrastusta ei oo kielletty. 

Kaivelen myös korvavaikkua. Aina on lääkärissä sanottu, että korvat on puhtaat.