Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (1052)
Tänään gourmet ruokana roiskeläppä-mikropizza, koska en ole jaksanut tehdä ruokaa. Mutta kyllä siitä läpyskästä ihan siedettävän saa, kun laittaa vaan itse lisää juustoa päälle. Tänään kermajuustoa. Juotavien suhteen olen harmillisessa jumissa, kun pepsi max on hyvää, mutta sitä alkaa tuuttaamaan kipeitä ilmavaivoja jos vetää paljon hiilihappoja, niin pitäisi vähentää näitä kuplivia juotavia. Muttakun se on hyvää.
Miksei kävely ole tylsien ihmisten harrastusten top 5:ssa? Minusta sauvakävely on paljon tylsempää kuin matematiikan harrastaminen. Ajattelen, että matematiikan harrastaja on vähän erikoinen tyyppi, ei mikään tylsimys.
Vierailija kirjoitti:
Miksei kävely ole tylsien ihmisten harrastusten top 5:ssa? Minusta sauvakävely on paljon tylsempää kuin matematiikan harrastaminen. Ajattelen, että matematiikan harrastaja on vähän erikoinen tyyppi, ei mikään tylsimys.
Matematiikka on tylsää niille, jotka eivät sitä ymmärrä. Matemaatikoille se on kiinnostavampaa kuin mikään. Olen matemaatikon vaimo, jota ei matematiikka ole koskaan kiinnostanut. Mies sen sijaan on hyvinkin kiinnostanut. Miestä ei kiinnosta mun kirjojen teemat ja juonikulut. Hänestä kirjallisuus on tylsintä ikinä. Kumpikin tylsistyy uskonnollisesta liturgiasta ja minkä tahansa palvonnasta. Menipä tylsäksi tämä.
Äänestin osuuskauppavaaleissa. Kyllä taas on tapahtunut. Loppuviikko rauhallisemmin.
Kävin kaupassa ja näin siellä Runebergin torttuja. Vähän aikaa raksutti päässä, mikä kuukausi nyt on. Lokakuu. Runebergin päivä on helmikuussa.
Ostin. Hyviä olivat.
Vierailija kirjoitti:
Matematiikkaa harrastan kaupassa, tarkistan munakennosta, onko siellä varmasti kuusi munaa. Kotona tarkistan, tulivatko kaikki mukaan. Osaan laskea isonkin kennon munat. Tässä harrastuksessa kehittyy huomaamatta.
Voi, olisinpa yhtä pitkällä tässä harrastuksessa! Ostin levyllisen kellokanervia. Laskin pohjasta, että siinä on kahdeksan kuoppaa, kolme kummallakin sivulla ja kaksi keskellä. Mutta tein virheen! En tarkistanut, oliko joka kuopassa kanerva. Ei ollut, olikin vain seitsemän. Kyllä kannattaisi harrastaa matematiikkaa vähän enemmän.
Ohuen seinän läpi kuulin naapurissa käydyn keskustelun:
- Minulla on nainen, olen rakastunut.
- Älä valehtele! Ei sulla mitään naista ole. Sua on lyöty pölökyllä päähän.
- Mitää? Onks mua lyöty pölökyllä päähän?
Postilaatikolla kävin, ei mitään. Naapurin koira tuli haukkumaan. Haukuin takaisin. Se heilutti häntää. Minä käsiäni. Meillä oli kivaa. Sori, liian kivaa tänne ketjuun kerrottavaksi.
Tein kaksi lämmintä voileipää. Alapuoli ruisleipää ja yläpuoli. Rasvaa, puolikas grillimakkara ja juustoa molemmille. Mikroon. Kotisinappia. 2min. Tuli liian kuumat, nyt jäähtyy, liikaa varmaan, kun naputtelen tätä. Mutta se jännä osuus: makkarapaketti avattu jo miltei viikko sitten, selviänkö vatsanpuruitta?.
Siinäpä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi tylsä uneton yö tiedossa. Vatsaa koskee, niin se tietää megapiereskelyä. Jos nukkuu oikealla kyljellä, niin tulee hirvee kipu selällään pierettää ihan hillittömästi ja vasemmalla kyljellä vähän mukavampaa paitsi, että kohta alkaa särkee lonkkaa.
Voi, voi, eikö siihen vatsavaivan syyhyn ole mitään hoitoa? Menee hyvä nukkumisharrastus ihan piloille.
Mä luin tän monta kertaa: vatsavaivan syyhyyn. En ymmärrä, miten ulkolaiset oppii ikinä suomea, yhdellä kirjaimella on valtava merkitys. Yks päivä luin, ettei pidä antaa pellolle valtaa??? Mitäh? Se oli 'pelolle' :)
Mäkin harrastan matematiikkaa: esim hapankorppuja ostaessa eri pakkauksia on ainakin 4 samaa tuotetta, vertaan kilohinnat tarkkaan. A i n a ei isoin pakkaus ole kilohin
Mä taas ostan useimpia tuotteita aina parillisen määrän, perunat lasken, että tulee parillinen määrä. Ja en ota etummaista tuotetta, kuitenkin se on jotenkin epäkurantti.
Mä en kyllästy koskaan Aito iskelmään. Mies on ihan kypsä, kun se soi aina autossa ja suutun, jos vaihtaa kanavaa, kun kesken ajon i oikein voi alkaa selaa kanavia. Mökilläkin istun yksin yläkerrassa ja kuuntelen Aitoiskelmää monta tuntia. Mies tulee nukkumaan, niin aina sanoo vousko ton jo sammuttaa.
Mun lempiharrastus on mönjän pumppaaminen kylppärin lavuaarista. Se sellainen oranssi imukuppi, tarpeeksi kuumaa vettä altaaseen ja sitten hillitöntä pumppaamista kunnes sitä mönjää alkaa nousta. Sitten pyydystelen niitä mönjiä sieltä vedestä altaan reunalle etteivät mene takaisin putkistoon. Sitten harmittaa, kun mitään ei enää tule.
Vierailija kirjoitti:
Mun lempiharrastus on mönjän pumppaaminen kylppärin lavuaarista. Se sellainen oranssi imukuppi, tarpeeksi kuumaa vettä altaaseen ja sitten hillitöntä pumppaamista kunnes sitä mönjää alkaa nousta. Sitten pyydystelen niitä mönjiä sieltä vedestä altaan reunalle etteivät mene takaisin putkistoon. Sitten harmittaa, kun mitään ei enää tule.
Tää kyllä voittaa mun korvavaikun kaivelun. Sitähän ei sais tehdä, onneksi tota sun harrastusta ei oo kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllästy koskaan Aito iskelmään. Mies on ihan kypsä, kun se soi aina autossa ja suutun, jos vaihtaa kanavaa, kun kesken ajon i oikein voi alkaa selaa kanavia. Mökilläkin istun yksin yläkerrassa ja kuuntelen Aitoiskelmää monta tuntia. Mies tulee nukkumaan, niin aina sanoo vousko ton jo sammuttaa.
Mä tahon aina kuunnella Radio Suomea. Mies vaihtaa joskus m u n autossa kanavaa. Siis jos vaiks lainaa sitä. Sit ku mä lähen ajaan, siel soi joku nova. Mä kyl suutun, ku kestää et mä taas löydän omani. Mökillä mä tahdon kuunnella vain luonnon ääniä. Joskus illalla must olis kiva nukahtaa Radio Suomen musiikkiin. Mies napskauttaa radion pois päältä, kun tulee nukkuun. Tost en voi äkmystyä, ku mä nukun sillon jo. Joskus olis kiva aamulla herätä Radio Suomeen ja kahvin tuoksuun. Ai niin. Aika usein näin käykin. Mul on kulta mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi tylsä uneton yö tiedossa. Vatsaa koskee, niin se tietää megapiereskelyä. Jos nukkuu oikealla kyljellä, niin tulee hirvee kipu selällään pierettää ihan hillittömästi ja vasemmalla kyljellä vähän mukavampaa paitsi, että kohta alkaa särkee lonkkaa.
Voi, voi, eikö siihen vatsavaivan syyhyn ole mitään hoitoa? Menee hyvä nukkumisharrastus ihan piloille.
Mä luin tän monta kertaa: vatsavaivan syyhyyn. En ymmärrä, miten ulkolaiset oppii ikinä suomea, yhdellä kirjaimella on valtava merkitys. Yks päivä luin, ettei pidä antaa pellolle valtaa??? Mitäh? Se oli 'pelolle' :)
Mäkin harrastan matematiikkaa: esim hapankorppuja ostaessa eri pakkauksia on ainakin 4 samaa tuotetta, vertaan kilohinnat
Montako puolisoa sulla on? Otitko jonon ekan? Sekin voi olla käytetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin harrastan matematiikkaa: esim hapankorppuja ostaessa eri pakkauksia on ainakin 4 samaa tuotetta, vertaan kilohinnat
Toi on jännä: mä ostan esim. omenoita tai tomaattia aina parittoman määrän, usein 5. Olutta ostan aina parillisen määrän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tahon aina kuunnella Radio Suomea. Mies vaihtaa joskus m u n autossa kanavaa. Siis jos vaiks lainaa sitä. Sit ku mä lähen ajaan, siel soi joku nova. Mä kyl suutun, ku kestää et mä taas löydän omani. Mökillä mä tahdon kuunnella vain luonnon ääniä. Joskus illalla must olis kiva nukahtaa Radio Suomen musiikkiin. Mies napskauttaa radion pois päältä, kun tulee nukkuun. Tost en voi äkmystyä, ku mä nukun sillon jo. Joskus olis kiva aamulla herätä Radio Suomeen ja kahvin tuoksuun. Ai niin. Aika usein näin käykin. Mul on kulta mies.
Nätisti sanottu: Mul on kulta mies. 😍 Tää ei ollu tylsää vaan söpöö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää kyllä voittaa mun korvavaikun kaivelun. Sitähän ei sais tehdä, onneksi tota sun harrastusta ei oo kielletty.
Kaivelen myös korvavaikkua. Aina on lääkärissä sanottu, että korvat on puhtaat.
Trump on pressa ja tramp on kulkuri, mtäh? Mtäh?