Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (927)
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin on villakoiria. Monta. Ne lisääntyvät, sängyn alla. Haluiskos joku? Halvalla sais. Tuukko hakeen?
Onko poikia, tyttöjä vai muunsukupuolisia? Taitavat pervoilla sun sängyn alla, kun kerran lisääntyvät. Oppiiko ne oleen siveästi, jos haen?
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn kerran viikossa kaupassa ja ostan aina samat ruuat. Ostoslappu on jo kulunut lukukelvottomaksi. Mä osaan sen kyllä ulkoa. Kaurahiutaleita, perunoita, kanaa, leipää, maitoa, banaaneja, mandariineja, pakastevihanneksia, mustikoita ja tomaatteja, Alentajaa ja munia. Syön aina samaa ruokaa. Ihanan tylsää. Ei tarvitse ikinä miettiä. Jää aikaa ikkunasta tuijotteluun.
Arvaan:
Aamulla syöt kaurapuuroa ja mustikoita, päivällä kanaa, perunaa, pakastevihanneksia, maitoa, ( tai perunamuusia, mihin menee maitoa), välipalaksi banaania tai mandariinia, illalla munakas ja leipää, jonka päällä on levitettä ja tomaatinviipaleita.
Arvasinko oikein?
Etkö juo ollenkaan kahvia tai teetä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn kerran viikossa kaupassa ja ostan aina samat ruuat. Ostoslappu on jo kulunut lukukelvottomaksi. Mä osaan sen kyllä ulkoa. Kaurahiutaleita, perunoita, kanaa, leipää, maitoa, banaaneja, mandariineja, pakastevihanneksia, mustikoita ja tomaatteja, Alentajaa ja munia. Syön aina samaa ruokaa. Ihanan tylsää. Ei tarvitse ikinä miettiä. Jää aikaa ikkunasta tuijotteluun.
Arvaan:
Aamulla syöt kaurapuuroa ja mustikoita, päivällä kanaa, perunaa, pakastevihanneksia, maitoa, ( tai perunamuusia, mihin menee maitoa), välipalaksi banaania tai mandariinia, illalla munakas ja leipää, jonka päällä on levitettä ja tomaatinviipaleita.
Arvasinko oikein?
Etkö juo ollenkaan kahvia tai teetä?
Sä olet meedio. Kahvin unohdin, kun sitä en aina osta. Aivan oikein arvasit. Päiväkahvin kanssa mulla on vielä viime jouluisia suklaakonvehteja, Brunbergin tryffeleitä. Vanhaksi menneitä. Sun kannatais laittaa ennustusteltta torille! Mainoskyltiksi: "Tiedän kaiken tylsän sun elämästä. Tule pitkästymään."
Mä luulin, et tää ois tylsä päivä, ei ookaan. Kotimainen Amorosa omena ja coop-lainen mandariini, molemmat niin raikkaan mehukkaat. Ei kuulkaas tylsää lainkaan. Sori
Kerron huomenna mielenkiinnottomampaa, jospa vaik leipä olis homehtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin on villakoiria. Monta. Ne lisääntyvät, sängyn alla. Haluiskos joku? Halvalla sais. Tuukko hakeen?
Onko poikia, tyttöjä vai muunsukupuolisia? Taitavat pervoilla sun sängyn alla, kun kerran lisääntyvät. Oppiiko ne oleen siveästi, jos haen?
Ei tuu mitään tylsiä takeita. En tiä mitä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin, et tää ois tylsä päivä, ei ookaan. Kotimainen Amorosa omena ja coop-lainen mandariini, molemmat niin raikkaan mehukkaat. Ei kuulkaas tylsää lainkaan. Sori
Kerron huomenna mielenkiinnottomampaa, jospa vaik leipä olis homehtunut.
Tai kahvimaito hapantunut, ei voi tietää mitä se yön aikana jääkaapissa keksii. Silläkin on kivempaa kuin mulla.
Makaronilaatikko on uunissa. Syön makaronilaatikon aina chilimajoneesin ja ketsupin kanssa. Mitä sinä laitat makrulaatikon päälle?
Vierailija kirjoitti:
Makaronilaatikko on uunissa. Syön makaronilaatikon aina chilimajoneesin ja ketsupin kanssa. Mitä sinä laitat makrulaatikon päälle?
Mulla on jauhelihakiusaus uunissa, mutta otan töihin evääksi ramenkulhon.
Ostin mamasnuudeleita ja ne ei mahtuneetkaan mun nuudelikippoon, kun joku oli keksinut tehdä jumbopakkauksen nuudeleita.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on just minulle. Heräilin ysiltä ja tein vispipuuroa. Söin sitä ja join kahvit. Sitten tein pätkisjuustokakkua ja laitoin jääkaappiin hyytymään. Postilaatikossa ei ollut mitään. Seuraavaksi kokkaan lasagnen ja maistellaan kakkua. Iltasella viedään tytär opiskelupaikkakunnalle ja käydään ehkä rustassa. Myöhemmin pitää maksaa laskut.
Aivan liian jännittävä elämä sulla.
Uutisia ei viitsi katsoa. Tylsyydelläkin on rajansa sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haravoin ja haravoin ja haravoin.
Minä en enää ole muutamaan vuoteen jaksanut haravoida.
Pakko haravoida ainakin ulko-oven ja autollin nosto-oven edusta. Tuuli heittää valtavat lehtikasat siihen, ja kun oven avaa, lehdet lentävät sisään.
Sitten kun haravoinnit ovat ohi, alkaa kohta lumityöt. Kola vain jo esille.
Mua närästää. Mutta en jaksa enää lähteä hakemaan närästyslääkettä, kun tulin jo sänkyyn makaamaan. Lueskelen siis vauvapalstaa ja odotan että tää menis itsestään ohi.
Huomenna on psykiatrin aika. Se jännittää. Haluaisin mieluummin että olis tylsä ilta.
Kauhea yskä tuli taas flunssan päätteeksi. Miten tästä pääsisi mahdollisimman nopeasti eroon?
Vierailija kirjoitti:
Huomenna on psykiatrin aika. Se jännittää. Haluaisin mieluummin että olis tylsä ilta.
Rohkeasti vain! Tavoitteena tasainen tylsä elämä.
Kuningas Charles taitaa ollakin se penaalin tylsin nysä.
Jotenkin tuntuu että mopo lähtee käyntiin aamuisin liian hitaasti. En tiedä miksi näin on. Ehkäpä olen turhaan huolissani.
Joutavalla jotain mietittävää: Onko rakkaus aina hyvä asia? Pääsisikö joskus helpommalla, jos ei rakastaisi ja välittäisi. Antaisiko se itselle joskus tilaa täydelliselle rauhalle, kun ei miettisi toisia ja heidän parastaan. Onko rakkaus aina terveellinen vaihtoehto? Jos rakkaus häviäisi maapallolta, mitä jäisi jäljelle? Minusta varmaan sellainen rusinan kokoinen nuupahtanut jämäpala.