Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (9279)

Vierailija
9001/9279 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää oon umpiväsynyt kaikesta elämän painolastista. Onneks nyt pääsee edes nukkumaan välillä, kunnes huomenna taas sama rumba jatkuu. 

Oravanpyörä. En ole ikinä tajunnut, miksi marsut, hamsterit ja hiiret juoksee häkissään siinä juoksupyörässä. En minä vaan viitsis.

Vierailija
9002/9279 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän mulla on nyt sellanen tunne että joku tyyppi luultavasti luulee itsestään liikoja. 

Olet katsonut liikaa poliitikkojen haastatteluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9003/9279 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Remppa jatkuu ja surinat ja hurinat sen myötä joka päivä. Onneksi huomenna on nk. punainen päivä, niin saa yhtenä aamuna nukkua pidempään kuin seitsemään. 

Pahimmassa tapauksessa heräät tottumuksesta kuitenkin jo seitsemältä.

Vierailija
9004/9279 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilen Eurovision laulukilpailujen karsintoja. Tykkäsin eniten Portugalin kappaleesta. Se ei päässyt edes karsinnoista läpi.

Minäkö olen outo vai äänestäjät?

Juuri sopiva esitys tylsille ihmisille. Ei voltteja eikä kärrynpyöriä, ei puolialastomia ihmisiä, ei vilkkuvaloja eikä pyrotekniikkaa, vain kaunis rauhallinen melodia hyvin äänissä laulettuna. Tylsät tykkäävät, muut nähtävästi eivät.

Vierailija
9005/9279 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko nämä masterchef arvostelijat hienopieruja? 

Kyllä ovat. Ihmisen ravinnoksi riittää kaurapuuro, makaroonilaatikko, jauhelihakeitto, perunat ja nakkikastike. Jälkiruoaksi pannukakkua, lettuja tai mustikkasoppaa. Jos vielä osaa leipoa pullaa ja tehdä omenapiirakan, on varsinainen masterchef.  Tämä on tylsä mielipiteeni.

Eikö tarvitse crumblea, moussea, pyreetä tai shouffleta? Entä näyttävä esillepano?

Kaipaan Vanamoa ja Kolmosta. Heidän menuissaan ei ollut crumbleita tai shoufflettia. Oli perunaa, lanttua ja läskisoosia, ja väinämöispipot päissä. 

Vierailija
9006/9279 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kamalan kuiva iho mutta en jaksa rasvata.

Ei kuiva iho rasvaa kaipaa, vaan kosteutta.

Tämä ketju kuivattaa ihonkin. 

Vierailija
9007/9279 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kamalan kuiva iho mutta en jaksa rasvata.

Ei kuiva iho rasvaa kaipaa, vaan kosteutta.

Tämä ketju kuivattaa ihonkin. 

Onneksi roikut mukana tuoreutta tuomassa. 

Vierailija
9008/9279 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on pelargoniaan nuppuja tulossa. Oon siis pitänyt sitä hengissä koko talven ja on nyt kolmas kerta kun nuppuja tulee. oon mä hyvä!

Vierailija
9009/9279 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas on pelargoniaan nuppuja tulossa. Oon siis pitänyt sitä hengissä koko talven ja on nyt kolmas kerta kun nuppuja tulee. oon mä hyvä!

Tykkääkö pelargonia pakkolisääntymisestä? Epäilen.  Olisi halunnut rauhassa pimeässä viettää lopuuelämänsä.

Vierailija
9010/9279 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ovat. Ihmisen ravinnoksi riittää kaurapuuro, makaroonilaatikko, jauhelihakeitto, perunat ja nakkikastike. Jälkiruoaksi pannukakkua, lettuja tai mustikkasoppaa. Jos vielä osaa leipoa pullaa ja tehdä omenapiirakan, on varsinainen masterchef.  Tämä on tylsä mielipiteeni.

Eikö tarvitse crumblea, moussea, pyreetä tai shouffleta? Entä näyttävä esillepano?

- Minä sulle näyttävän esillepanon näytän. (Sanoi sulho hääyönä)

Sori, ei ehkä tylsää.

Sulho uhoaa vaan...

No hääyö sentäs. Muulloin jättää rauhaan. 

Vierailija
9011/9279 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkääkö pelargonia pakkolisääntymisestä? Epäilen.  Olisi halunnut rauhassa pimeässä viettää lopuuelämänsä.

Luulen, että kaikki eliöt pyrkivät kaikin keinoin lisääntymään ja saamaan jälkeläisiä. Ihminen taitaa olla poikkeus.

Vierailija
9012/9279 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan Vanamoa ja Kolmosta. Heidän menuissaan ei ollut crumbleita tai shoufflettia. Oli perunaa, lanttua ja läskisoosia, ja väinämöispipot päissä. 

Ei Vanamoa ja Kolmosta, pliis. Ne kalevalaislakit vielä nielen, mutta sitä törkyä, mitä kokkasivat en. 

Vierailija
9013/9279 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että kaikki eliöt pyrkivät kaikin keinoin lisääntymään ja saamaan jälkeläisiä. Ihminen taitaa olla poikkeus.

Ihminen on ainoa, joka pystyy käyttämään ehkäisymenetelmiä. Jatkuva synnytyskoneena oleminen tuhoaa terveyden. Myös muilta eläimiltä.

Vierailija
9014/9279 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivoin raparperipiirakan kasvimaan tuoreista raparpereista. Nyt vatkaan kermaa, koska raparperiruuat pitää aina syödä maitotuotteiden kera, koska niissä on ainetta, joka sitoo kalsiumia verestä. Kevään ensimmäinen raparperipiirakka ja kermavaahtoa, nam!

Vierailija
9015/9279 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna teen makaronilaatikon.

Vierailija
9016/9279 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leivoin raparperipiirakan kasvimaan tuoreista raparpereista. Nyt vatkaan kermaa, koska raparperiruuat pitää aina syödä maitotuotteiden kera, koska niissä on ainetta, joka sitoo kalsiumia verestä. Kevään ensimmäinen raparperipiirakka ja kermavaahtoa, nam!

Toivottavasti saat edes ripulin. Tuollainen hehkutus ei ole otollista.

Vierailija
9017/9279 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Vanamoa ja Kolmosta, pliis. Ne kalevalaislakit vielä nielen, mutta sitä törkyä, mitä kokkasivat en. 

Törky sopii tylsiin.

Vierailija
9018/9279 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on ainoa, joka pystyy käyttämään ehkäisymenetelmiä. Jatkuva synnytyskoneena oleminen tuhoaa terveyden. Myös muilta eläimiltä.

Ihmiselle geenien jatkaminen on suurempi ponnistus kuin vaikkapa koivulle, kärpäselle tai silakalle.

Vierailija
9019/9279 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikessa tylsyydessä minusta on tullut naapurikyylä. Päivät pitkät istun ikkunan ääressä katsellen mitä pihakadulla tapahtuu. Ei tapahdu mitään. Naapurin dementikkomummo köpöttelee rollaattorilla, toinen naapuri lähtee töihin aamulla ja tulee takaisin neljän jälkeen, kolmas naapuri käy kerran pari viikossa jossain.  Muuten kadulla kulkee satunnaisia ohikulkijoita koiralla tai ilman. Fasaanikukko käy kaakattamassa, muuten pihassa on räkättirastaita, tinttejä ja kirjosieppoja.

Vierailija
9020/9279 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raparperi on sopivan hapanta tylsille. Kannatan raparperipiirakan leipomista, mutta itse en jaksa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä