Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (9279)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nämä masterchef arvostelijat hienopieruja?
Kyllä ovat. Ihmisen ravinnoksi riittää kaurapuuro, makaroonilaatikko, jauhelihakeitto, perunat ja nakkikastike. Jälkiruoaksi pannukakkua, lettuja tai mustikkasoppaa. Jos vielä osaa leipoa pullaa ja tehdä omenapiirakan, on varsinainen masterchef. Tämä on tylsä mielipiteeni.
Lisäisin vielä juhlaruoaksi karjalanpaistin.
Katsoin eilen Eurovision laulukilpailujen karsintoja. Tykkäsin eniten Portugalin kappaleesta. Se ei päässyt edes karsinnoista läpi.
Minäkö olen outo vai äänestäjät?
Vierailija kirjoitti:
Katsoin eilen Eurovision laulukilpailujen karsintoja. Tykkäsin eniten Portugalin kappaleesta. Se ei päässyt edes karsinnoista läpi.
Minäkö olen outo vai äänestäjät?
Mä tykkäsin Kroatian biisistä. Tosin jaksoin katsoa vain Suomen esityksen ja siis muut siihen asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöllä taas joku koputti oveen. Jatkoin vain unia.
Ei minulta. E
Tylsää kun on anonyymi palsta.
Vierailija kirjoitti:
Olis meillekin joku koputtanut, olisin kyllä rientänyt avaamaan, ettei olis koko yötä tarvinnut tylsistyä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis meillekin joku koputtanut, olisin kyllä rientänyt avaamaan, ettei olis koko yötä tarvinnut tylsistyä yksin.
Rohkea olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ovat. Ihmisen ravinnoksi riittää kaurapuuro, makaroonilaatikko, jauhelihakeitto, perunat ja nakkikastike. Jälkiruoaksi pannukakkua, lettuja tai mustikkasoppaa. Jos vielä osaa leipoa pullaa ja tehdä omenapiirakan, on varsinainen masterchef. Tämä on tylsä mielipiteeni.
Eikö tarvitse crumblea, moussea, pyreetä tai shouffleta? Entä näyttävä esillepano?
- Minä sulle näyttävän esillepanon näytän. (Sanoi sulho hääyönä)
Sori, ei ehkä tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tarvitse crumblea, moussea, pyreetä tai shouffleta? Entä näyttävä esillepano?
- Minä sulle näyttävän esillepanon näytän. (Sanoi sulho hääyönä)
Sori, ei ehkä tylsää.
Sulho uhoaa vaan...
Remppa jatkuu ja surinat ja hurinat sen myötä joka päivä. Onneksi huomenna on nk. punainen päivä, niin saa yhtenä aamuna nukkua pidempään kuin seitsemään.
Kävin tänään ruokakaupassa ja yhden mummelin luona. Vein hälle kukkia, kun täytti vuosia. Olen elänyt vain 61,36 % siitä iästä, minkä hän. Vielä olis kirittävää.
Kuivakukat kukkivat kauniisti olohuoneessani.
Tänä iltana on yks meno, minne huvittaa mennä. Ehkä menen.
Joku kansanedustaja on taas töppäillyt alkoholin kanssa. Oliko joku muukin kuin minä, jota asia ei yllättänyt.
Mun kaveri on jossain etelän mailla lomalla. Se laitto just kuvan jossa se on sinivihreän meren äärellä, meri tyrskyää kallioita vasten kirkkaassa auringonpaisteessa. Onneks meillä on sentään puolipilvistä.
Menen nyt syömään master chef -aterian. Pottuja, jauhelihakastiketta ja salaattia. Lisukkeeksi piimää ja ruisleipää. Jälkiruoaksi sulatan pakastimesta viikonloppuna leipomani voisilmäpullan. Ai että.
Olen tänään ollu puhelimellani 2 h 17 min. Tavoite olisi että ei mene yli 4 h vuorokaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on tylsää, kun noissa remonttiohjelmissa kuljetetaan omistajia silmät kiinni, kunnes annetaan lupa avata silmät. Miksi?
Ne luulee, että se on jotenkin jännää. Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Menen nyt syömään master chef -aterian. Pottuja, jauhelihakastiketta ja salaattia. Lisukkeeksi piimää ja ruisleipää. Jälkiruoaksi sulatan pakastimesta viikonloppuna leipomani voisilmäpullan. Ai että.
Tylsät ei käytä master chef -nimitystä. Jonkin sortin soppakokki piisaa.
Vierailija kirjoitti:
Ketju on aika pitkään ollut elossa, palstan mittapuulla.
Haluatteko että se poistetaan? Nimittäin, osaan kirjoittaa niin typerän tylsiä mukahumoristisia vastauksia ettei lopulta mukahuumoritajuton punavihreä sensuurikoneisto voi muuta kuin poistaa tämän.
Myöhästyit. Minä olen kirjoittanut niitä jo pitkään.