Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (9279)
Vierailija kirjoitti:
Mun edesmenneellä isällä oli aina Saabi. Se oli vähän pakkomielteinen sen suhteen ettei muut merkit kelpaa. Se varmaan kääntyis haudassaan jos kuulis että mulla on Toyota. Ja sitä ennen Skoda.
Päinvastoin. Saabismi on sairautta, sanotaan. Ja turbosaabismi mielisairautta.
Näiden mentaalikokemusten ikävän, sukupolvisenkin jatkumon sivuvaikutuksena ihminen päätyy sitten mielettömyyttään hankkimaan juuri toyotan, tai pahimmillaan jopa skodan.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut sanoo että ikä on vain numero. Mutta eihän se edes ole. Sehän on substantiivi.
Kaikki on vain aproprioituja abstraktioita.
Mulla on neljä veljeä. Kaikki ovat insinöörejä. Mietin vain että mikähän vanhempien kasvatuksessa oikein meni pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on neljä veljeä. Kaikki ovat insinöörejä. Mietin vain että mikähän vanhempien kasvatuksessa oikein meni pieleen.
Tunsitko isovanhempiasi jotka ehkä olivat osallisina vanhempiesi kasvatukseen?
Pikku vatsaongelmaa vaan pukkaa. Neljä päivää peseytymättä, nyt kävin suihkussa. Tulee ruusuntuoksuiset unet. Tai pönttötreffit.
Kuulostaa rauhoittavalta kun makkarin avoimesta akkunasta kuuluu sateen ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa se tylsien kesäkonsertti menee? Tuli mieleen, kun löysin mökin vintistä xylofonin, josta puuttuu kolme kieltä, siis niitä metallipaloja. Sopisi orkesteriin lisukkeeksi.
Sopiva soitin ja oivallinen kunto. Pitää vaan muistaa riittävän usein osua niihin tyhjiin kohtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin Mäntyharjun Tokmannilla ja Salmelassa. Ekassa paikassa oli väkeä, toisessa ei ketään. Ei auton autoa parkissakaan. Ja niin kuin sitä kehutaan. Petkuhuiputusta.
Aikainen lintu madon löytää, mutta tässä tapauksessa ei. Salmela avautuu vasta 6.6.
Löytyisköhän muitakin nähtävyyksiä, jotka on vielä kiinni? Voisin pistäytyä. Sopivan tylsä harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kamalan kuiva iho mutta en jaksa rasvata.
Ei kuiva iho rasvaa kaipaa, vaan kosteutta.
Söin just keittoa, kohta lähden työpaikalle.
Vierailija kirjoitti:
Jos liikaa vääntää asioita rautalangasta, lapset kiinnostuu tekniikasta, ei niistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun edesmenneellä isällä oli aina Saabi. Se oli vähän pakkomielteinen sen suhteen ettei muut merkit kelpaa. Se varmaan kääntyis haudassaan jos kuulis että mulla on Toyota. Ja sitä ennen Skoda.
Päinvastoin. Saabismi on sairautta, sanotaan. Ja turbosaabismi mielisairautta.
Näiden mentaalikokemusten ikävän, sukupolvisenkin jatkumon sivuvaikutuksena ihminen päätyy sitten mielettömyyttään hankkimaan juuri toyotan, tai pahimmillaan jopa skodan.
Meidän suvussa kellään ei ole ollut saabia, mutta mulla on jo vaikka kuinka mones skoda. Olenkohan lehtolapsi tai peräti adoptoitu?
Yöllä taas joku koputti oveen. Jatkoin vain unia.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut sanoo että ikä on vain numero. Mutta eihän se edes ole. Sehän on substantiivi.
Kiitos tästä :D
Allergialääke väsyttää. Päikkäreille siis.
Vierailija kirjoitti:
Yöllä taas joku koputti oveen. Jatkoin vain unia.
Ei minulta. E
Ei myöskään allergiakommentti. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä :D
Yks taas sanoi, että ei numero, vaan kirjaimia :)
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nämä masterchef arvostelijat hienopieruja?
Kyllä ovat. Ihmisen ravinnoksi riittää kaurapuuro, makaroonilaatikko, jauhelihakeitto, perunat ja nakkikastike. Jälkiruoaksi pannukakkua, lettuja tai mustikkasoppaa. Jos vielä osaa leipoa pullaa ja tehdä omenapiirakan, on varsinainen masterchef. Tämä on tylsä mielipiteeni.