Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (9279)
Miksihän nuo linnutkin niin innolla lisääntyvät keväisin? Olisi paljon helpompaa hankkia ruoka vain itselle ja viettää vapaa-aikaa puussa istuskellen ja laulellen, jos siltä tuntuu.
Käki on ulkoistanut nuo jälkeläisten hoitamisen vaivat.
Vierailija kirjoitti:
Miksihän nuo linnutkin niin innolla lisääntyvät keväisin? Olisi paljon helpompaa hankkia ruoka vain itselle ja viettää vapaa-aikaa puussa istuskellen ja laulellen, jos siltä tuntuu.
Luonto on niin julma. Miksi lajin lisääntyminen ei voisi olla automaattisesti kontrolloitua? Tuntuu julmalta, että poikasia syntyy valtavasti, mutta aikuiseksi asti pääsee harva. Muista tulee toisten lajien riistaa. Siinäpä se onkin. Ravintoketju. Siksi lisäännytään niin paljon. Muille syötäväksi. Me ihmiset oikein kasvatetaan muita eläimiä syötäväksemme. Raju juttu. Pitäiskohän tylsien olla kasvissyöjiä? Mutta elollisia olentojahan ne kasvitkin on...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän jännittää Lindan puolesta illalla meneekö kaikki hyvin hänen osaltaan semifinaalissa kun joutuu korkkareissa juoksemaan ja tuolilta laskeutumaan, mitä jos kaatuukin viulun kanssa.. eikö olisi vähän voinut helpottaa hänen osuuttaan esityksessä nyt on paljon sen varassa miten Linda onnistuu.
Kuka Linda? Mikä semifinaali? En tiennytkään, että on sellainen laji kuin korkkarijuoksu. Aina oppii.
kyllä kaikki muut tietää kenestä on kyse, mene sinä vaan takaisin nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas on pelargoniaan nuppuja tulossa. Oon siis pitänyt sitä hengissä koko talven ja on nyt kolmas kerta kun nuppuja tulee. oon mä hyvä!
Tykkääkö pelargonia pakkolisääntymisestä? Epäilen. Olisi halunnut rauhassa pimeässä viettää lopuuelämänsä.
Ei se voi viettää elämäänsä pimeässä se tarvitsee paljon valoa ja minimaalisesti vettä talven aikana. Tiedoksi jos joku innostuisi kokeilemaan kasvattaa se läpi talven.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonto on niin julma. Miksi lajin lisääntyminen ei voisi olla automaattisesti kontrolloitua? Tuntuu julmalta, että poikasia syntyy valtavasti, mutta aikuiseksi asti pääsee harva. Muista tulee toisten lajien riistaa. Siinäpä se onkin. Ravintoketju. Siksi lisäännytään niin paljon. Muille syötäväksi. Me ihmiset oikein kasvatetaan muita eläimiä syötäväksemme. Raju juttu. Pitäiskohän tylsien olla kasvissyöjiä? Mutta elollisia olentojahan ne kasvitkin on...
Luonto rajoittaa lisääntymistä omilla mekanismeillaan. Missä olosuhteet ovat suotuisat, siellä lisäännytään.
Ihminen luulee voivansa vaikuttaa näihin luonnon lakeihin.
Voisikohan sitä juoda yhden päiväviskin
Elämällä on oppitunteja vielä yli 75-vuotiaallekin. Pitää luopua rakkaista läheisistä ja lopulta omasta elämästäkin. Siinä sitä on oppimista.
Vierailija kirjoitti:
No miksei voisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein vaihdevuosikotitestin. Kaksi ihanaa pinkkiä viivaa. Tervemenoa hedelmällisyys ja pms, tervetuloa villasukat, päikkärit ja mukavat kengät.
Ja tervetuloa kuumat aallot, mielialaongelmat, väsymys, aivosumu, kuivat limakalvot, unihäiriöt, hiusten elinvoiman ja värin katoaminen...
Mulla oli jo noi esivaihtareissa. Nyt on selkeästi tylsempi eli harmonisempi olo.
Täydellistä ei taida ollakaan, elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Sinun innoittamanasi aion ottaa päiväkonjakin!
Aamukahvilla ja katselen sadetta ulkona, ihanaa kun sataa vihdoin! Siivoilla pitäisi. Ikuinen unelma tuo siisti ja järjestyksessä oleva koti.
Paras keskusteluketju muuten pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei kyllä ole kauhean tylsiä ja kevyitä aiheita sulla tässä.
Tänään olen käyttänyt puhelinta jo 1 h 44 min. Enää 2 h 16 min käyttöaikaa jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas on pelargoniaan nuppuja tulossa. Oon siis pitänyt sitä hengissä koko talven ja on nyt kolmas kerta kun nuppuja tulee. oon mä hyvä!
Tykkääkö pelargonia pakkolisääntymisestä? Epäilen. Olisi halunnut rauhassa pimeässä viettää lopuuelämänsä.
Ei se voi viettää elämäänsä pimeässä se tarvitsee paljon valoa ja minimaalisesti vettä talven aikana. Tiedoksi jos joku innostuisi kokeilemaan kasvattaa se läpi talven.
Pelargonin sielunvaellus?
Vierailija kirjoitti:
Elämällä on oppitunteja vielä yli 75-vuotiaallekin. Pitää luopua rakkaista läheisistä ja lopulta omasta elämästäkin. Siinä sitä on oppimista.
Ja just kun oppii, elämä loppuu eikä opeilla tee enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuo vaihe menossa. Sosiaalinen elämäni on täällä tylsien sivustolla. Pian vaikenen täälläkin.
Parantaja pönöttää Kiinassa ahneuden kiilto silmissään ja 45 miljoonaa ihmistä on joutumasta akuuttiin nälänhätään lannotteiden puutteen takia. Tämä on tylsyyden huippu. Pönöttäjän mielestä maailmassa on paljon pahoja ihmisiä, todella pahoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuo vaihe menossa. Sosiaalinen elämäni on täällä tylsien sivustolla. Pian vaikenen täälläkin.
Näinhän se on kuin Eino Leino runoilee:
"Ilot, muistot enenee
Toivot vähenee
Kohta ei erota toistaan toinen"
Ja tervetuloa kuumat aallot, mielialaongelmat, väsymys, aivosumu, kuivat limakalvot, unihäiriöt, hiusten elinvoiman ja värin katoaminen...