Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (9279)

Vierailija
9021/9278 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmitin mikrossa äitien tekemiä lihapullia ja viipaloin joukkoon kaksi eilen keitettyä perunaa. Jälkkärinä viipale ruisleipää, jonka päällä kevytlevitettä. 

Vierailija
9022/9278 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leivoin raparperipiirakan kasvimaan tuoreista raparpereista. Nyt vatkaan kermaa, koska raparperiruuat pitää aina syödä maitotuotteiden kera, koska niissä on ainetta, joka sitoo kalsiumia verestä. Kevään ensimmäinen raparperipiirakka ja kermavaahtoa, nam!

Se aine on oksaalihappo. Nykykäsityksen mukaan sen määrä jää niin pieneksi normaalissa raparperin käytössä, ettei maitotuotteita tarvi yhdistää esim. raparperipiirakkaan. Yhdistän kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9023/9278 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas on pelargoniaan nuppuja tulossa. Oon siis pitänyt sitä hengissä koko talven ja on nyt kolmas kerta kun nuppuja tulee. oon mä hyvä!

Tykkääkö pelargonia pakkolisääntymisestä? Epäilen.  Olisi halunnut rauhassa pimeässä viettää lopuuelämänsä.

Luulen, että kaikki eliöt pyrkivät kaikin keinoin lisääntymään ja saamaan jälkeläisiä. Ihminen taitaa olla poikkeus.

Ihminen on ainoa, joka pystyy käyttämään ehkäisymenetelmiä. Jatkuva synnytyskoneena oleminen tuhoaa terveyden. Myös muilta eläimiltä.

Ihmiselle geenien jatkaminen on suurempi ponnistus kuin vaikkapa koivulle, kärpäselle tai silakalle.

Oletko kysynyt niiden mielipidettä?

Vierailija
9024/9278 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Vierailija
9025/9278 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämmitin mikrossa äitien tekemiä lihapullia ja viipaloin joukkoon kaksi eilen keitettyä perunaa. Jälkkärinä viipale ruisleipää, jonka päällä kevytlevitettä. 

Master Chef annos, hyvä sinä.

Vierailija
9026/9278 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öitä.

Öitä

Pappa toipilas vielä? 

Vierailija
9027/9278 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas on pelargoniaan nuppuja tulossa. Oon siis pitänyt sitä hengissä koko talven ja on nyt kolmas kerta kun nuppuja tulee. oon mä hyvä!

Tykkääkö pelargonia pakkolisääntymisestä? Epäilen.  Olisi halunnut rauhassa pimeässä viettää lopuuelämänsä.

Luulen, että kaikki eliöt pyrkivät kaikin keinoin lisääntymään ja saamaan jälkeläisiä. Ihminen taitaa olla poikkeus.

Ihminen on ainoa, joka pystyy käyttämään ehkäisymenetelmiä. Jatkuva synnytyskoneena oleminen tuhoaa terveyden. Myös muilta eläimiltä.

Ihmiselle geenien jatkaminen on suurempi ponnistus kuin vaikkapa koivulle, kärpäselle tai silakalle.

Luulen, että niillä ei ole muuta elämäntehtävää kuin siirtää geenejään eteenpäin. Pysyä mukana olemassaolon taistelussa.

Vierailija
9028/9278 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öitä.

Öitä

Pappa toipilas vielä? 

Kiitos kysymästä. Pappa voi jo paremmin, mutta ei ole vielä entisessä kunnossa, vaan väsyy nopeasti kun jotain pientä touhuaa. Kuume on kyllä jo onneksi poissa. Mummo on kuitenkin kiitollinen, että saa vielä köllötellä papan kainalossa. 

Vierailija
9029/9278 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on 22.35.

Vierailija
9030/9278 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda ja Pete esiintyivät ihan ok. 

Vierailija
9031/9278 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tarpeellinen tulee eläen, ei etsien. 

Vierailija
9032/9278 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi iso koivu voi tuottaa yhtenä vuonna miljoonia siemeniä.

Voisin ehdottaa koivulle pidättäytymistä. Mitähän se tuumaisi?

Vierailija
9033/9278 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linda ja Pete esiintyivät ihan ok. 

Mutta aivan kummalliset sanat siinä kappaleessa.

" Vaik saan sult runtuu, niin se hyvältä tuntuu."

Vierailija
9034/9278 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.P. on kotoisin Pihtiputtaalta.

Vierailija
9035/9278 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein vaihdevuosikotitestin. Kaksi ihanaa pinkkiä viivaa. Tervemenoa hedelmällisyys ja pms, tervetuloa villasukat, päikkärit ja mukavat kengät.

Vierailija
9036/9278 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että niillä ei ole muuta elämäntehtävää kuin siirtää geenejään eteenpäin. Pysyä mukana olemassaolon taistelussa.

Eikös se ole ihmisenkin tehtävä? 

Vierailija
9037/9278 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole ihmisenkin tehtävä? 

Tänä päivänä on jo syntynyt 140000 uutta ihmistä maapallolle. Laskuri liikkuu hurjaa vauhtia

Nyt jo 140662. Nyt 140779.

Kuolleiden lukumäärä suurenee vähän hitaammin. Tänään on kuollut 66445 ihmistä tähän mennessä. Nyt 66593.

Vierailija
9038/9278 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa syntyy keskimäärin 125 - 130 lasta vuorokaudessa.

Suomessa kuolee keskimäärin 150- 170 ihmistä vuorokaudessa.

Vierailija
9039/9278 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin ei meilläkään. Tosin ollaan oma-aloitteisesti pilattu tämä oma ja niiden asuinplaneetta. Aikaansaavaa sakkia ollaan niihin verrattuna.

Vierailija
9040/9278 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien tällä hetkellä maapallolla elävien ihmisten iän keskiarvo on 32 vuotta. Viidessä vuodessa tulee lisää tuohon keskiarvoon noin yksi vuosi.

Syntyvyys on maapallolla laskusuunnassa.