Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (9279)
Vierailija kirjoitti:
Ihan kamalan kuiva iho mutta en jaksa rasvata.
Siitä se sitten haudassa pehmenee, niinkuin muutkin paikat.
Kaikki aikanaan, tai silleen ne jotkut viisaat on sanonu.
Ketju on aika pitkään ollut elossa, palstan mittapuulla.
Haluatteko että se poistetaan? Nimittäin, osaan kirjoittaa niin typerän tylsiä mukahumoristisia vastauksia ettei lopulta mukahuumoritajuton punavihreä sensuurikoneisto voi muuta kuin poistaa tämän.
Mää oon umpiväsynyt kaikesta elämän painolastista. Onneks nyt pääsee edes nukkumaan välillä, kunnes huomenna taas sama rumba jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Mää oon umpiväsynyt kaikesta elämän painolastista. Onneks nyt pääsee edes nukkumaan välillä, kunnes huomenna taas sama rumba jatkuu.
Jos et vielä menisi. Viihdyttäisimmekö toisiamme?
Mitenhän mulla on nyt sellanen tunne että joku tyyppi luultavasti luulee itsestään liikoja.
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän mulla on nyt sellanen tunne että joku tyyppi luultavasti luulee itsestään liikoja.
Onko tämä haaste?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että oot väärällä palstalla. Toi viihdytys särähti pahasti.
Olipa mukavan tylsä päivä. Lisää tällaisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että oot väärällä palstalla. Toi viihdytys särähti pahasti.
Kuin liimauksesta irronnut ovilista 94 vuosimallin toyota corollassa johon on lisätty peräkonttiin subwoofer?
... vai pikemminkin jatkuva monikuttuurinen värinä vant.. mogadishun kaduilla?
Kävin tänään ruokakaupassa ja parkkipaikalla. Siinäpä oli päivän ohjelmaa riittämiin.
Sain työkaverilta lahjaksi mansikka-amppelin. Mansikka on nyt kukassa, kiva jos sais sitte myöhemmin jonkun mansikan syötäväksikin.
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään ruokakaupassa ja parkkipaikalla. Siinäpä oli päivän ohjelmaa riittämiin.
Selvisit kuitenkin. Lähistöllä epäilemättä on useita modernin yhteiskuntamme kohtalokkaita jekkupaikkoja?
Mun edesmenneellä isällä oli aina Saabi. Se oli vähän pakkomielteinen sen suhteen ettei muut merkit kelpaa. Se varmaan kääntyis haudassaan jos kuulis että mulla on Toyota. Ja sitä ennen Skoda.
Vierailija kirjoitti:
Sain työkaverilta lahjaksi mansikka-amppelin. Mansikka on nyt kukassa, kiva jos sais sitte myöhemmin jonkun mansikan syötäväksikin.
Espanjalaisia mansikoita saa kaupasta ympäri vuoden edullisesti sillä tuemme Espanajan mansikantuotantoaKIN ihan yhdessä omista suomalaisista varoistamme. Miksi et vain ostaisi niitä.
Mä oon yrittäjä. Nyt yritän saada unen päästä kiinni.
Hyvää yötä kuomat ja te ilman kuomia.
Ihan kamalan kuiva iho mutta en jaksa rasvata.