Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (9299)
Syön juhlatuuttia ja kuuntelen sateen kohinaa. Harkitsen vakavasti pitkiä päikkäreitä.
Mä tahtosin suffelituutin, on hirmuhyvää. En jaksa kauppaan kuitenkaa.
Hain kaupasta pussillisen kanelikorvapuusteja vierasvaraksi miestuttavalle. Söin heti yhden, kun en kehtaa hänen aikanaan syödä kuin puolikkaan. Olen hienopieru. Nyt tiedätte te miestuttavat, mitä naistuttavanne tekevät ennen kahvihetkeänne.
Vierailija kirjoitti:
Mä tahtosin suffelituutin, on hirmuhyvää. En jaksa kauppaan kuitenkaa.
Voltti tuo kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vähän jännittää Lindan puolesta illalla meneekö kaikki hyvin hänen osaltaan semifinaalissa kun joutuu korkkareissa juoksemaan ja tuolilta laskeutumaan, mitä jos kaatuukin viulun kanssa.. eikö olisi vähän voinut helpottaa hänen osuuttaan esityksessä nyt on paljon sen varassa miten Linda onnistuu.
Kuka Linda? Mikä semifinaali? En tiennytkään, että on sellainen laji kuin korkkarijuoksu. Aina oppii.
Vierailija kirjoitti:
Hain kaupasta pussillisen kanelikorvapuusteja vierasvaraksi miestuttavalle. Söin heti yhden, kun en kehtaa hänen aikanaan syödä kuin puolikkaan. Olen hienopieru. Nyt tiedätte te miestuttavat, mitä naistuttavanne tekevät ennen kahvihetkeänne.
Ne miestuttavat saattaa haaveilla päiväkahveista ilman korvapuusteja.
Vierailija kirjoitti:
Kävin Mäntyharjun Tokmannilla ja Salmelassa. Ekassa paikassa oli väkeä, toisessa ei ketään. Ei auton autoa parkissakaan. Ja niin kuin sitä kehutaan. Petkuhuiputusta.
Aikainen lintu madon löytää, mutta tässä tapauksessa ei. Salmela avautuu vasta 6.6.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin Mäntyharjun Tokmannilla ja Salmelassa. Ekassa paikassa oli väkeä, toisessa ei ketään. Ei auton autoa parkissakaan. Ja niin kuin sitä kehutaan. Petkuhuiputusta.
Aikainen lintu madon löytää, mutta tässä tapauksessa ei. Salmela avautuu vasta 6.6.
Niih, niillä oli ovet lukossakin vielä. Huonoa palvelua, tästä mä tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niih, niillä oli ovet lukossakin vielä. Huonoa palvelua, tästä mä tykkään.
Melkein Salen veroinen. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo hienopieru-sanonnan kuulin ensi kertaa Satakunnassa.
Koffeli-sanan täsmällistä tarkoitusta en taida tuntea vieläkään.
Olen Keski-Suomessa syntynyt.
Eikö hienopieru voi syödä kokonaista korvapuustia?
Työkaveri sanoi, ettei voi mennä ryhmäjumppaan, kun siellä haisee hiki, johon toinen totesi: "Oleksää hianopiaru".
Vierailija kirjoitti:
Eikö hienopieru voi syödä kokonaista korvapuustia?
Ei voi tässä vaiheessa, jos on tavoitteena miestuttavan toimenkuvan vaihtaminen miesystäväksi.
Olen luullut että hienopieru on ihan suomalaiskansallinen yleinen sana. Ollaan ylpeitä, sitä ei ole briteillä.
Missä vaiheessa se tylsien kesäkonsertti menee? Tuli mieleen, kun löysin mökin vintistä xylofonin, josta puuttuu kolme kieltä, siis niitä metallipaloja. Sopisi orkesteriin lisukkeeksi.
Minusta on tylsää, kun noissa remonttiohjelmissa kuljetetaan omistajia silmät kiinni, kunnes annetaan lupa avata silmät. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Minusta on tylsää, kun noissa remonttiohjelmissa kuljetetaan omistajia silmät kiinni, kunnes annetaan lupa avata silmät. Miksi?
Minä ainakin kompastuisin, jos minua noin taluteltaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa se tylsien kesäkonsertti menee? Tuli mieleen, kun löysin mökin vintistä xylofonin, josta puuttuu kolme kieltä, siis niitä metallipaloja. Sopisi orkesteriin lisukkeeksi.
Ollaankohan me niin tylsiä, että melkein on unohdettu se?
Ovatko nämä masterchef arvostelijat hienopieruja?