Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (9299)

Vierailija
8921/9299 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Mäntyharjun Tokmannilla ja Salmelassa. Ekassa paikassa oli väkeä, toisessa ei ketään. Ei auton autoa parkissakaan. Ja niin kuin sitä kehutaan. Petkuhuiputusta.

Vierailija
8922/9299 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön juhlatuuttia ja kuuntelen sateen kohinaa. Harkitsen vakavasti pitkiä päikkäreitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8923/9299 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tahtosin suffelituutin, on hirmuhyvää. En jaksa kauppaan kuitenkaa.

Vierailija
8924/9299 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain kaupasta pussillisen kanelikorvapuusteja vierasvaraksi miestuttavalle. Söin heti yhden, kun en kehtaa hänen aikanaan syödä kuin puolikkaan. Olen hienopieru. Nyt tiedätte te miestuttavat, mitä naistuttavanne tekevät ennen kahvihetkeänne.  

Vierailija
8925/9299 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tahtosin suffelituutin, on hirmuhyvää. En jaksa kauppaan kuitenkaa.

Voltti tuo kotiin. 

Vierailija
8926/9299 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän jännittää Lindan puolesta illalla meneekö kaikki hyvin hänen osaltaan semifinaalissa kun joutuu korkkareissa juoksemaan ja tuolilta laskeutumaan, mitä jos kaatuukin viulun kanssa.. eikö olisi vähän voinut helpottaa hänen osuuttaan esityksessä nyt on paljon sen varassa miten Linda onnistuu.

Kuka Linda? Mikä semifinaali? En tiennytkään, että on sellainen laji kuin korkkarijuoksu. Aina oppii.

Vierailija
8927/9299 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hain kaupasta pussillisen kanelikorvapuusteja vierasvaraksi miestuttavalle. Söin heti yhden, kun en kehtaa hänen aikanaan syödä kuin puolikkaan. Olen hienopieru. Nyt tiedätte te miestuttavat, mitä naistuttavanne tekevät ennen kahvihetkeänne.  

Ne miestuttavat saattaa haaveilla päiväkahveista ilman korvapuusteja.

Vierailija
8928/9299 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin Mäntyharjun Tokmannilla ja Salmelassa. Ekassa paikassa oli väkeä, toisessa ei ketään. Ei auton autoa parkissakaan. Ja niin kuin sitä kehutaan. Petkuhuiputusta.

Aikainen lintu madon löytää, mutta tässä tapauksessa ei. Salmela avautuu vasta 6.6. 

Vierailija
8929/9299 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikainen lintu madon löytää, mutta tässä tapauksessa ei. Salmela avautuu vasta 6.6. 

Niih, niillä oli ovet lukossakin vielä. Huonoa palvelua, tästä mä tykkään. 

Vierailija
8930/9299 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niih, niillä oli ovet lukossakin vielä. Huonoa palvelua, tästä mä tykkään. 

Melkein  Salen veroinen. Suosittelen.

Vierailija
8931/9299 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo hienopieru-sanonnan kuulin ensi kertaa Satakunnassa. 

Koffeli-sanan täsmällistä tarkoitusta en taida tuntea vieläkään.

Olen Keski-Suomessa syntynyt.

Vierailija
8932/9299 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hienopieru voi syödä kokonaista korvapuustia?

Vierailija
8933/9299 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri sanoi, ettei voi mennä ryhmäjumppaan, kun siellä haisee hiki, johon toinen totesi: "Oleksää hianopiaru".

Vierailija
8934/9299 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö hienopieru voi syödä kokonaista korvapuustia?

Ei voi tässä vaiheessa, jos on tavoitteena miestuttavan toimenkuvan vaihtaminen miesystäväksi. 

Vierailija
8935/9299 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luullut että hienopieru on ihan suomalaiskansallinen yleinen sana. Ollaan ylpeitä, sitä ei ole briteillä. 

Vierailija
8936/9299 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa se tylsien kesäkonsertti menee? Tuli mieleen, kun löysin mökin vintistä xylofonin, josta puuttuu kolme kieltä, siis niitä metallipaloja. Sopisi orkesteriin lisukkeeksi. 

Vierailija
8937/9299 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tylsää, kun noissa remonttiohjelmissa kuljetetaan omistajia silmät kiinni, kunnes annetaan lupa avata silmät. Miksi?

Vierailija
8938/9299 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on tylsää, kun noissa remonttiohjelmissa kuljetetaan omistajia silmät kiinni, kunnes annetaan lupa avata silmät. Miksi?

Minä ainakin kompastuisin, jos minua noin taluteltaisiin.

Vierailija
8939/9299 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa se tylsien kesäkonsertti menee? Tuli mieleen, kun löysin mökin vintistä xylofonin, josta puuttuu kolme kieltä, siis niitä metallipaloja. Sopisi orkesteriin lisukkeeksi. 

Ollaankohan me niin tylsiä, että melkein on unohdettu se?

Vierailija
8940/9299 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nämä masterchef arvostelijat hienopieruja? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä