Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (8907)
Kah, ottia tuota... Mänen minne mänen ei se kellekään kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Söin tänään loppuun palsternakka-jauhelihakeiton. Odotan sateita, koska vasta niiden tultua kylvän kasvimaalle palsternakan siemenet. Kävelin tänään reippaasti 8 km, joten maistui tuo palsternakka-lihakeitto. Palsternakan lehtiruodot ovat myrkyllisiä ja voivat aiheuttaa palovammoja, joista jää ikuiset arvet. Juuri sen sijaan on herkullista syötävää. Kasvimaalla pitää kesällä kävellä saappaat jalassa ja käyttää pitkävartisia käsineitä, kun työstää palsternakkaa tai on lähellä varsia.
Opin taas uutta. Hyvä tietää, vaikka en aiokaan palsternakkoja kasvattaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään tietoa siitä, missä kasvaisi hulluruohoa?
Ei minulla ainakaan. Noitavainojen aikaan pelkästään sitä, että pihalla kasvoi hulluruohoa, pidettiin merkkinä noitavoimista.
Mihin sitä tarvitsisit?
Hullukaalia kasvaa Seilin saarella.
Hulluruohoa voisi etsiä jostain Pohjanlahden rannikkokaupunkien satama-alueilta.
Eikö olla jo tarpeeksi hulluja?
Horoskooppi tänään:
Älä kiertele, vaan kerro suoraan, mitä ajattelet asioista, Vesimies.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on parempi: olla ihan rauhassa tavis vai olla ihmeellinen kuuluisa otus jonka kaikki tuntee?
Äänestän tavista.
Horoskoopissa käskettiin kiertää huonotuuliset ihmiset kaukaa.
Onneksi on tällainen hyväntuulen palsta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei tarvitse valoja eikä heijastimia.
Pitää muistaa laittaa heijastimet takaisin vaatteisiin sitten syksyllä. Ei siihen kauan mene.
Vierailija kirjoitti:
minä, minä ja minä...
Sinä, sinä, sinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei tarvitse valoja eikä heijastimia.
Pitää muistaa laittaa heijastimet takaisin vaatteisiin sitten syksyllä. Ei siihen kauan mene.
Järjestin heijastimet omaan laatikkoonsa huilaamaan. Puhdistin ja kiilloitin ja tarkistin narut. Olen jo ihan täpinöissä ripustamaan niitä takkiini, heti juhannuksen jälkeen aloitan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään tietoa siitä, missä kasvaisi hulluruohoa?
Ei minulla ainakaan. Noitavainojen aikaan pelkästään sitä, että pihalla kasvoi hulluruohoa, pidettiin merkkinä noitavoimista.
Mihin sitä tarvitsisit?
Onko jollakulla noitavoimia? Sallikaa minun epäillä.
Mua väsyttää. Pitäis ryhtyä päivän hommiin mut ei jaksa.
Kirjosieppokoiras on nyt löytänyt puolison. Pönttöön viedään ahkerasti heinänkorsia. Rouva etenkin sisustaa, herra auervaara paremminkin kannustaa vieressä.
Ei vain tule sadetta, vaikka niin ennustettiin.
Vierailija kirjoitti:
Kirjosieppokoiras on nyt löytänyt puolison. Pönttöön viedään ahkerasti heinänkorsia. Rouva etenkin sisustaa, herra auervaara paremminkin kannustaa vieressä.
Hra Kirjosieppo-Auervaara mitään kannusta, silmäkulmastaan tiiraa ohi liihottavia muita kirjosiepponaisia, ja heti ekan lemmenyön jälkeen syöksyy uusiin seikkailuihin. Nää on niin nähty.
Vanha hyönteishotelli tupaten täynnä. Laitoin kolme uutta, mutta eivät kelpaa.
Kumpi on parempi: olla ihan rauhassa tavis vai olla ihmeellinen kuuluisa otus jonka kaikki tuntee?